Časté dotazy

Nemáte ještě všechny informace o lázeňských a wellness pobytech? Chcete vědět, jak probíhá rezervace nebo zda vám poradíme a doporučíme vhodný pobyt? Tak se podívejte na časté dotazy našich klientů, kde možná najdete odpověď i na vaši otázku. Avšak stále platí, že nám můžete kdykoliv napsat nebo zavolat a my vám všechny vaše dotazy rádi zodpovíme.

  • Co znamená samoplátecký pobyt?

Pokud vám nebyl schválen pojišťovnou hrazený pobyt v lázních (KLP/PLP), o léčbu pomocí přírodních léčivých zdrojů nemusíte být ochuzeni. V dnešní době je naprostým standardem, že lázeňské a wellness hotely poskytují pobytové balíčky s léčebnou nebo regenerační kúrou i bez poukazu od pojišťovny nebo bez lékařského doporučení. Tento pobyt si klient hradí v plné výši a obvyklou součástí bývá ubytování, stravování a léčebné procedury. Pobyty se pohybují v různých cenových kategoriích, ale poctivé služby a komfortní ubytování se stravou a procedurami pořídíte klidně již od 1000 Kč za noc. A z akčních nabídek můžete vybírat ještě výhodnější pobyty.

  • Jaké jsou rozdíly mezi samopláteckými typy pobytů?        

Většina pobytů se dělí nejen podle lázeňského resortu, tedy dle místa, kam na pobyt můžete odjet, ale také podle jeho zaměření. Rozdíly jsou obvykle ve skladbě procedur nebo v lékařském dozoru během pobytu. Samoplátecké lázeňské pobyty jsou s větším množstvím procedur, lékařskou konzultací a primárně se zaměřují na léčbu a regeneraci organismu. Podobné jsou i pobyty pro seniory, které obvykle řeší zdravotní komplikace klientů ve vyšším věku. Wellness pobyty nabízí široké spektrum typů pobytů – od víkendových pobytů, přes pobyty relaxační, pobyty pro ženy až k romantickým pobytům nebo pobytům pro dva. Relaxovat a čerpat nové síly tak mohou v lázních skutečně všichni bez rozdílu věku nebo pohlaví.

  • Proč je pro mě výhodnější vybrat si pobyt u vás?

Důvodů je hned několik. V první řadě máte široký výběr hotelů i pobytových balíčků, mnohé z nich za ještě výhodnější ceny, než byste získali přímo v lázeňských zařízeních. Garantujeme cenu a to je pro naše klienty velmi důležité. Pokud se přihlásíte do našeho věrnostního programu Vaše odměny, získáte navíc mnoho výhod. Hned při první objednávce dokonce 3% slevu a to při ceně lázeňského nebo wellness pobytu není málo! Ale hlavním důvodem, proč se k nám naši zákazníci vracejí nejčastěji, je péče, kterou jim věnujeme. Jsme zde pro vás 7 dní v týdnu, můžete nám kdykoliv napsat o radu nebo poptat pobyt. Široké spektrum dalších služeb, jako jsou dárkové poukazy, firemní benefity a možnost poptat díky nám i KLP nebo PLP, jsou pro naše klienty velkou motivací, stát se našimi dlouhodobými zákazníky. A my si této věrnosti velmi vážíme.

  • Mohu uplatnit při platbě příspěvky od zaměstnavatele?

Ano, není pro nás problém vyřídit pobyt, který je částečně hrazen buď z FKSP nebo z nějakého jiného bonusového programu, kterým zaměstnavatel přispěje na váš pobyt v lázních. Stačí nám zaslat fakturační údaje vašeho zaměstnavatele. Zbylou částku k úhradě vám sdělíme při potvrzení rezervace. Více o možnostech zaměstnaneckých pobytů se dozvíte zde.

  • Mohu pobyt věnovat jako dárek? Nabízíte také dárkové poukazy?

Ano. Dárkové poukazy jsou našimi klienty velmi oblíbené, protože nabízíme 2 varianty poukazů. Je to poukaz nominální hodnoty, který je vyhledávaným univerzálním dárkem opravdu pro každého. Navíc si určíte hodnotu poukazu sami, nijak vás tento dárek finančně nelimituje. Druhý typ poukazu je poukaz na konkrétní pobyt. U tohoto typu poukazu nejdříve vyberete pobyt, kterým chcete potěšit obdarovaného a následně jej objednáte v objednávkovém procesu jako dárkový poukaz. A bonusem dárkových poukazů u nás je také jeho krásné dárkové balení. Poukaz od nás se tak stává dárkem, který zařídíte skutečně bez práce a z pohodlí vašeho domova. Více o dárkových poukazech naleznete zde.

  • Mohu vám zavolat a požádat o doporučení na konkrétní lázně?

Samozřejmě. Vždy jsme zde byli a vždy budeme připraveni zodpovědět všechny vaše dotazy. Náš tým tvoří specialisté na lázeňské pobyty a tak vám rádi doporučíme vhodný lázeňský nebo wellness hotel, pobytový balíček nebo vám pomůžeme zorientovat se v problematice lázeňských pobytů jako takových. Stačí nám napsat nebo zavolat. Kontaktní údaje naleznete zde.

  • Jak vybrat nejvhodnější pobyt?

Vybírat pobyty můžete podle mnoha kritérií. V naší databázi naleznete 43 lázeňských resortů, 140 lázeňských a wellness hotelů hotelů a více než tisícovku pobytů. Všechny jsou podrobně členěny podle země, dané lázeňské lokality nebo typu pobytu. Lázeňské resorty jsou popsány včetně indikací, které se v daných lázních léčí. Můžete si tedy vybrat vhodné lázně i podle vašich zdravotních obtíží. Nabídka je skutečně pestrá a objednávka pobytu jednoduchá, takže dovolenou díky nám můžete vybrat během několika málo minut. Pokud si však nejste jistí, jaký pobyt bude pro váš organismus nejlepší, vždy se na nás můžete obrátit. Rádi vám vše vysvětlíme a poradíme i pobyt šitý na míru!

  • Je rezervace pobytu závazná? Mohu ji případně zrušit?

Odesláním rezervace se k ničemu nezavazujete. Do doby, než si závazně potvrdíme objednávku telefonicky nebo mailem a než provedete úhradu pobytu, lze rezervaci stornovat. V případě, že stornujete rezervaci 30 a méně dní před nástupem na pobyt, podléhá toto zrušení storno podmínkám uvedeným ve VOP. Pobyt také klienti občas ruší kvůli nepříznivému zdravotnímu stavu. V tomto případě záleží na rozhodnutí daného lázeňského zařízení, jak se ke zrušení pobytu ze zdravotních důvodů postaví.

  • Co následuje potom, když vám odešlu rezervaci pobytu?

Ihned po převzetí objednávky pobytu začínáme vaši žádost zpracovávat. Zajistíme vámi požadovaný termín pobytu a rezervujeme vybraný pokoj. Pokud není pobyt dle vašich požadavků možný absolvovat z důvodu vytíženosti ubytovacích kapacit, nabídneme vám vždy náhradní termín pobytu. Následně vás kontaktujeme s potvrzením rezervace telefonicky nebo mailem a v případě, že vám bude vše vyhovovat, zašleme vám podklady k platbě. Po uhrazení celkové výše částky za pobyt (dle VOP), vám odešleme pobytový voucher, kterým se prokážete v hotelu, kde máte zarezervovaný pobyt. Voucher obsahuje údaje o vás i podrobnosti o pobytu. Naleznete zde také informace o příjezdu a odjezdu, informace o parkování, o možnostech dopravy, o stravování i ostatní užitečné informace k pobytu.

  • Existuje nějaký důvod, kdy mi pobyt v lázních nebo wellness pobyt nedoporučíte?

Samoplátecké pobyty nevyžadují obvykle lékařské doporučení, avšak některé lázeňské zařízení vyžadují lékařskou zprávu nebo váš souhlas s provedením procedur. Lázeňská péče je totiž velmi prospěšná, avšak skrývá se za ní také mnoho kontraindikací, které by mohly zhoršit váš zdravotní stav. Proto je na vašem posouzení, zda si vyberete lázeňský pobyt s větším množstvím procedur nebo vzhledem k možným potížím zvolíte spíše jen relaxační pobyt, třeba se vstupem do bazénu nebo wellness zóny. Lázeňské pobyty se obvykle nedoporučují těhotným ženám a dětem (pakliže jim lázeňskou péči nedoporučí přímo lékař).

  • Musím u samopláteckého pobytu absolvovat vyšetření lékařem?

Nemusíte, avšak jak jsme zmínili v předchozí odpovědi, u některých typů pobytů je to doporučeno, někde je lékařská prohlídka nebo konzultace součástí balíčku. Tyto pobytové balíčky jsou vhodné pro klienty s některými zdravotními obtížemi. Vždy je lepší, zhodnotí – li vaši způsobilost k absolvování všech procedur lékař. Pokud se při nástupu na pobyt zjistí, že jsou pro vás některé procedury z balíčku nevhodné, obvykle vám je odborný lázeňský personál zamění za procedury odpovídající vašemu zdravotnímu stavu.

  • Je možné měnit procedury obsažené v pobytovém balíčku?

Jednotlivé léčebné programy bývají pevně stanoveny, výjimku tvoří změna procedur po konzultaci s lékařem. Některé pobytové balíčky nabízí klientům například jen vstupy do wellness zón či bazénu a další procedury je možné dokoupit až přímo na místě. Ale balíčků s procedurami se nemusíte obávat, rádi vám vysvětlíme, co se za kterým názvem procedury skrývá, pokud nebudete něčemu rozumět.

  • Je možné brát na samoplátecké pobyty i domácí mazlíčky?

Pobyt se zvířaty bývá obvykle upraven v provozním řádu jednotlivých lázní a wellness hotelů. Informace o možnosti absolvovat pobyt s vaším mazlíčkem a poplatek za zvíře uvádíme v přehledu informací o hotelu.

  • Můžu díky vašemu portálu čerpat i komplexní nebo příspěvkovou péči?

Lázeňský portál Lázně Travel se specializuje na samoplátecké pobyty bez účasti zdravotní pojišťovny. Avšak jednou ze služeb našim klientům je možnost zaslat nám vyplněný formulář ke Komplexní nebo Příspěvkové lázeňské péči (ten naleznete zde) a my jej předáme k vyřízení konkrétnímu lázeňskému zařízení, které nám do formuláře uvedete (z návrhu na léčbu od pojišťovny). A z lázní se vám již ozve kompetentní osoba a dořeší s vámi vaši rezervaci léčebného pobytu.


Nenašli jste odpověď na vaše otázky? Nevadí!

Pište nebo volejte, jsme zde pro vás!

Vyplňte prosím pečlivě vaše kontaktní údaje

* povinné údaje

Pro zodpovězení vašeho dotazu nám stačí, když vyplníte tento jednoduchý formulář. Děkujeme!

Telefonický kontakt

+420 311 537 418 Každý den 8:00 - 18:00