Časté dotazy ohledně pobytů v době koronaviru

Vážení klienti, aktuální situace ohledně šíření koronaviru COVID -19 a rozhodnutí vlády se nyní dotýká prakticky každého potvrzeného pobytu v období minimálně do 31. 3. 2020. Snažíme se každého z Vás co nejdříve informovat, avšak není v našich silách vyřešit danou situaci během několika málo dnů. Níže tedy naleznete pro lepší orientaci nejdůležitější odpovědi na vaše dotazy.

1. Máme zakoupený lázeňský nebo wellness pobyt do ČR, co máme dělat? Aktuální situace je velmi nepřehledná a stále se měnící.

Prosím vyčkejte. Budeme Vás všechny kontaktovat a podrobné informace dostanete. Některé lázeňské hotely jsou uzavřeny, některé omezují svoje služby a některé fungují beze změn. Avšak minimálně opatřením vlády dochází k uzavření restaurací a obchodů, omezení služeb se Vás tedy určitě dotkne do konce března, doporučujeme proto na tyto pobyty nenastoupit. Již zakoupené pobyty, které jsou v nejbližších termínech, přesuneme na náhradní termín, u pobytů v pozdnějším období zůstaneme ve spojení a budeme reagovat dle aktuálního vývoje situace. Na pobyt poté buď odcestujete nebo pro Vás najdeme vhodný náhradní termín.

2. Máme zakoupený zájezd do Slovenska a Maďarska, co máme dělat, když jsou uzavřené hranice?

Vaše pobyty jsou pro tuto chvíli stornovány a finanční prostředky za pobyty jsou uloženy v depozitu. Opět se s Vámi spojíme, jakmile bude situace jasnější. Jakmile budete informováni o otevření hranic a bezpečném odcestování na pobyt, můžete na vaši dovolenou vycestovat. Pobyt Vám samozřejmě bezplatně přesuneme na náhradní termín. Nyní bohužel není situace jasná ani Asociaci cestovních kanceláří, ani provozovatelům samotných hotelů. Momentálně neexistuje žádný zákon, který by ošetřil danou situaci, musíme tedy postupovat především solidárně a uvážlivě. Nemějte obavy, jsme zde pro Vás a pomůžeme Vám.

3. Jaký další průběh máme očekávat?

Nyní prosím vyčkejte, až Vás bude kontaktovat váš rezervační pracovník. Momentálně všechny klienty, kterých se týkají pobyty v blízkém časovém horizontu, průběžně informujeme emailem i telefonicky. Přesný průběh nikdo neznáme, nelze předpokládat, jakým směrem se bude vše vyvíjet. Při příznivém průběhu šíření onemocnění můžete očekávat včasný náhradní termín za nečerpaný pobyt, jinak nabízíme samozřejmě vyčerpání pobytů až do konce roku 2020. Postupujeme konstruktivně a klidně, nemějte tedy obavu, že bychom pro Vás neudělali v této nelehké situaci maximum. Momentálně jsou stornované všechny pobyty do Maďarska a Slovenska z důvodu uzavření hranic a také pobyty s nástupem do 31. 3. 2020 v České republice. Pobyty v následných termínech budeme řešit individuálně dle vývoje situace. Mnohé lázeňské hotely od 14. 3. 2020 ukončují svoje provozy do odvolání, situace se mění každým dnem, z hodiny na hodinu. Nyní je nejdůležitější, abyste zůstali trpěliví.

4. Přijdu o pobyt nebo můžeme očekávat nějakou náhradu?

Aktuálně Vám můžeme garantovat, že vaše pobyty budou nahrazeny novými termíny. Vždy bude záležet na dané obsazenosti hotelů, je možné, že budeme ohledně náhradního termínu muset přistoupit na kompromisní řešení, ale věříme, že budete nakonec spokojeni. Situace je složitá pro všechny zúčastněné, ale úzce spolupracujeme se všemi hotely i lázeňskými resorty a již nyní víme, že v budoucnu budete moci vaši lázeňskou dovolenou určitě realizovat.

5. Když bude náš pobyt přesunut na náhradní termín, zůstane jeho cena stejná?

Prozatím pro Vás tyto informace ověřujeme a stejně tak, jako není znám vývoj v dalších ohledech, i cena pobytů v náhradních termínech může zůstat stejná, avšak může také podléhat ceně pobytu v dané sezoně. Zakoupené služby v pobytovém balíčku zůstanou zcela jistě beze změny. Výsledná cena pobytu v náhradním termínu je v kompetenci daného hotelu a podléhá finálnímu rozhodnutí obchodního oddělení. Snažíme se zajistit pro Vás co nejlepší podmínky a samozřejmě očekávejte v této věci naši co největší možnou součinnost.