Grandhotel Nabokov - Ozdravný program pro pohyb bez bolesti
18 564

Pobyt Ozdravný program pro pohyb bez bolesti, 7 nocí

Grandhotel Nabokov

24.10.2021
check-in: 14:00
31.10.2021
počet nocí: 7
1x Dospělá osoba
18 564 Kč

Jednolůžkový pokoj Comfort
Jedna místnost o rozloze 16-20m2 vybavená stylovým italským nábytkem. Součástí vybavení je minibar, trezor, WIFI, čajový a kávový set, župan a pantofle.
  • Klasifikace
  • Domácí zvířata
  • Stravování
  • Wi-Fi k dispozici
  • procedury v domě

Popis

7 nocí      8 dnů      Polopenze       První jídlo: Večeře       Poslední jídlo: Snídaně       12 procedur     

Máte problém s bolestivými klouby? V tom případě je tu pro vás speciální program proti bolestem kloubů a pohybového aparátu v Grandhotelu Nabokov! 0bjevte jedinečnost přírody a krásu Mariánských Lázní.


Obsah balíčku

Pobyt Ozdravný program pro pohyb bez bolesti zahrnuje na osobu:

  • 6x ubytování dle zvolené kategorie
  • 6x polopenzi (snídaně a večeře formou bufetu) - možost přikoupení obědů v rámci nepovinné služby
  • 1x uvítací nápoj
  • 1x láhev minerální vody v den příjezdu na pokoji
  • pitná kúra přímo v hotelu

Léčebné procedury v ceně pobytu:

  • 2x klasická částečná masáž
  • 2x částečný slatinný zábal (nebo parafínový zábal)
  • 2x parafínový zábal na ruce
  • 2x skupinový léčebný tělocvik
  • 1x koupel s rašelinovou přísadou
  • 1x minerální koupel
  • 2x plynová injekce nebo 2x suchá uhličitá koupel

Bonusy

  • vstup do wellness center Poeta a Aglaja (bazén, vířivka, pára, saunový svět)
  • využití fitness centra
  • wellness set (župan a pantofle) po celou dobu pobytu

Pokoj

Jednolůžkový pokoj Comfort

Jedna místnost o rozloze 16-20m2 vybavená stylovým italským nábytkem. Součástí vybavení je minibar, trezor, WIFI, čajový a kávový set, župan a pantofle.

  • WC na pokoji
  • koupelna na pokoji
  • sprcha
  • TV
  • satelit
  • internet
  • minibar
  • trezor
  • telefon
  • rychlovarná konvice
  • župan
Jednolůžkový pokoj Comfort - 19-51-Nabokov ComfortJednolůžkový pokoj Comfort - 23-09-Nabokov_Bathroom_ComfortJednolůžkový pokoj Comfort - _D0A9171-Edit+ 1 dalších fotek

Poznámky

  • možnost parkování před hotelem za poplatek 250 Kč/noc (nutná rezervace předem)
  • možnost parkování v nedalekém parkovacím domě za poplatek 240 Kč/noc
  • domácí mazlíček za poplatek 360 Kč/noc (15 EUR/noc)

Příplatky za děti:

Stravování:

  • dítě do 2,99 let: zdarma
  • dítě 3 - 12,99 let: 250 Kč/noc za večeři (formou bufetu) nebo 500 Kč/noc za oběd a večeři (formou bufetu)
  • 13 let a více: 375 Kč/noc za večeři (formou bufetu) nebo 750 Kč/noc za oběd a večeři (formou bufetu)

Ubytování:

  • dítě do 2,99 let: zdarma bez nároku na lůžko a stravu
  • dítě 3 - 12,99 let: 1 000 Kč/noc na pevném lůžku nebo 750 Kč/noc na přistýlce, vč. snídaně a volného vstupu do wellness centra
  • dítě 13 let: 1 500 Kč/noc na pevném lůžku nebo 1 000 Kč/noc na přistýlce, vč. snídaně a volného vstupu do wellness centra
  • možnost zapůjčení dětské postýlky zdarma
  • možnost přistýlky pro Superior a vyšší kategorie pokojů

Ceník příplatkových služeb

Příplatek za oběd
formou bufetu
Od 9.12.2021
do 31.3.2022
Od 1.4.2022
do 28.2.2023
Od 1.3.2023
do 6.1.2024
Dospělí9 563 Kč9 563 Kč9 563 Kč
Dítě 3-12,99 let6 375 Kč6 375 Kč6 375 Kč
Osoba 13 a více let---9 563 Kč9 563 Kč

* Ceny jsou uvedeny za osobu a noc


Grandhotel Nabokov - Fasada-2Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den lobbyGrandhotel Nabokov - 23-09-Nabokov_RestaurantGrandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov11168Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den 21200+ 63 dalších fotek

Hodnocení našich klientů

Petr J. (#81533)     Perfektní

Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi

94%Perfektní (Založeno na 31 hodnocení)

Personál

Ubytování

Stravování

Procedury

Telefonická rezervace

+420 314 004 840
Po - Pá 8:30 - 16:00
So: 10:00 - 15:30
Ne: zavřeno pro telefonické rezervace

Email

Zpět na informace o hotelu

Recenze

4.7Perfektní (Založeno na 31 hodnocení)
(31)

- 3.3.2024 -

Petr J.

"Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi"

Odpověď:
Vážení manželé Jeráčkovi, děkujeme za krásnou zpětnou vazbu, která je pro nás povzbuzením a odměnou. Doufáme, že se k nám zase někdy vydáte.
Přejeme mnoho zdaru a radosti.
Štěpánka Petrjanošová, GRM
- 28.11.2023 -

Hana C.

"Překrásný pobyt a relaxace. personál až neuvěřitelně vstřícný. Děkujeme a určitě se vrátíme. S pozdravem H.CH."

- 27.9.2023 -

Jana V.

"Bylo to naprosto dokonalé"

Odpověď:
Vážená paní Vojkovská,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 20.9.2023 -

Andrea P.

"Do hotelu jsme přijeli v 19:30 a ihned jsme byli odkázáni k odchodu na večeři, která je do 20:00. Ačkoli jsme v restauraci seděli do 19:55 nikdo se na nás nedíval špatně. To velice oceňuji. Do hotelu s námi jela naše 5ti letá dcera. Nevyužili jsme nabízených procedur v balíčku "Královské rozmazlování" neboť nám s manželem byly procedury domluveny ve stejný čas. Nemohli jsme se tak vystřídat v hlídání dcerky a procedury tak přišly v šanc. Překvapilo mne, když se nás paní při večeři ptala rusky, zda chceme něco nad rámec pitného režimu. Česku nerozuměla, domlouvali jsme se proto anglicky, ale i zde její komunikace lehce pokulhávala. Jinak jsme byli nadšeni. Hotel byl krásný, čistý, klidný. Rádi se budeme vracet. Velice oceňuji dětský koutek v hotelu, který jsem s dcerkou využila v den odjezdu. Kdyby se dalo parkovat přímo u hotelu, bylo by to fantastické. Jinak nemám, co bych vytkla. Krásný den a mnoho spokojených zákazníků. Andrea Pokorná, Jan Pokorný & Karolina Pokorná."

Odpověď:
Vážená rodino Pokorných,

chtěli bychom Vám tímto velice poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Na základě Vaši poznatků, pracujeme na zlepšení našeho servisu.

Časování procedur se dá předem domluvit a velice rádi pro Vás najdeme termíny na jednotlivé procedury, aby jste si během Vašeho dalšího pobytu mohli užít naše služby s celou Vaší rodinou.

Náš hotel nabízí 2 parkovací možnosti. Buď přímo ve dvoře hotelu (omezený počet parkovacích míst).
Je nutné rezervovat s dostatečným předstihem. Dále nabízíme tzv. wallet parking, kdy je Vám k dispozici náš portýr, který přistaví a zaparkuje Váš vůz. V tomto případě parkujeme vozy v nedalekém parkovacím domě.

Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 14.9.2023 -

Miloslav H.

" S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Když je ubytování pro dvě osoby možná by bylo vhodnější mít na pokoji dvě židle místo jedné."

Odpověď:
Vážená paní Hřavová,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili!
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Těšíme se na Vaši další návštěvu

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)

Adresa

Ibsenova 183/3,
35301 Mariánské Lázně