Goethe Spa & Medical Hotel

Recenze Goethe Spa & Medical Hotel

Františkovy Lázně

Goethe Spa & Medical Hotel - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

84%Skvělé (Založeno na 25 hodnocení)
(25)

- 15.4.2023 -

Zlatuše N.

(#69102)

"S pobytem jsme byli spokojeni. Měli jsme klidný, prostorný a čistý pokoj, strava byla také v pořádku. Pracovníci hotelu a sestřičky na masáž a parafin byli vstřícní a ochotní. V tomto hotelu jsme se cítili příjemně. Němečkovi "

- 5.1.2023 -

Jan B.

(#57743)

"Vše co jsem chtěl, jsem dostal!"

- 9.8.2022 -

Eva B.

(#60366)

"Pobyt příjemný,veškerý personál slušný a ochotný."

- 12.6.2022 -

Stanislav Č.

(#54569)

"ochota a vstřícnost personálu bych přidal šestou hvězdu Jinak velmi spokojen a rád se vrátím."

- 20.10.2021 -

Eliška K.

(#50753)

"Byla jsem velmi spokojená se všemi službami, hlavně s pozitivním přístupem veškerého personálu."

- 24.8.2020 -

Petr K.

(#45268)

"Nejela jsem já, ale syn s vnučkou, pro které jsem hotel zarezervovala. Z jejich podání - byli spokojeni - za jednu noc se toho hodnotit mnoho nedá."

- 8.1.2020 -

Lenka K.

(#39807)

"S pobytem jsme byli docela spokojeni, ale strava nebyla opravdu dobra. Bezne nepisu zadne komentare, ale tentokrat jsem napsala i na hotel, proteze neco takoveho jsem dlouho nezazila. Az po nasem pobytu jsem cetla recenze na tento lazensky hotel a vsimla jsem si, ze uz se par stejnych nazoru na stravu v tomto hotelu objevilo. Z tohoto duvodu bych tento lazensky hotel uz nikdy nevolila."

- 7.1.2020 -

Ing. Hana Krejčiříková K.

(#38318)

"Příjemné a klidné prostředí, sauna příjemná. WiFi - pouze v okolí recepce, to je málo pohodlné."

- 3.1.2020 -

Marie M.

(#38110)

"Pobyt byl příjemný, pouze nás zarazila informace na voucheru, že pobyt začíná obědem, ať se z tohoto důvodu dostavíme na pobyt včas. Měli jsme plnou penzi. Začínalo se večeří a končilo obědem. Jinak stravování výborné po všech stránkách, s výjimkou toho, že při snídaních nebyl volně čaj, což se nikde jinde nestalo. Ne každý pije ráno kávu."

- 3.1.2020 -

Stanislav M.

(#39632)

"Nádherný vánoční pobyt v centru lázeňského městečka."

- 3.1.2020 -

Roman U.

(#38560)

"Součástí nabídky byl oběd v den příjezdu ale po komunikaci s hotelem se začínalo večeří - nikdy nezačínají obědem ani u plné penze - to nás zklamalo jelikož vyjádření recepce - nezajímá nás co nabízí agentury , my máme v nabídce začátek večeří a konec snídaní. Hotelový pokoj standard co jsme zvolili bych spíš než standard nazval lepší ubytovna - starý velmi opotřebovaný nábytek , odřené dveře na toaletě atd ... ale vše čisté a funkční. K plusům patří wifi zdarma a TV na pokoji taky zdarma. "

- 3.1.2020 -

Jarmila B.

(#37505)

"vše ok akorát jsme byly tři na pokoji na přistýlce ale dostaly jsme vybavení jen pro dvě....ale moc jsme si to užily děkujeme "

- 18.10.2019 -

JANA Š.

(#34946)

"Spokojena velice, ve srovnání s jinými Lázenskými domy."

- 23.7.2019 -

Evženie N.

(#35748)

"Měli jsme pobyt pouze se snídaní bez procedur - vše bylo naprosto skvělé - velmi milý personál a v hotelu panovala příjemná atmosféra. Děkujeme."

- 25.12.2018 -

Eva Š.

(#30278)

"Spokojeni"

- 25.9.2018 -

Alena K.

(#25564)

"S pobytem jsme byly s přítelkyní celkem spokojeny. Pouze nás zarazily dvě informace a to: dotázaly jsme se, zda má hotel službu, která odveze klienty k vlaku se zavazadly. Bylo nám řečeno že ano, ale za 100,- Kč na osobu, přičemž vzdálenost k vlakovému nádraží je zhruba 0,5km. /do Prahy nás vlak pendolínem stojí 120 Kč/. Pokud však jste důchodce a je půl šesté ráno, je cesta parkem s kufry a taškami nepříjemná/. Vloni jsme byly také ve Fr. lázních - v menším penzionu a majitel nás ochotně na nádraží zavezl a finanční úhradu odmítal. Druhá věc, která nás zarazila byla tato: jak jsem již předeslala, odjížděly jsme velmi brzo až do Krkonoš/ a zeptaly jsme se personálu, zda můžeme požadovat náhradu za snídani na kterou samozřejmě nemůžeme jít, formou určitého balíčku potravin. Bylo nám sděleno, že balíčky nevydávají a finanční náhrady za neodebranou snídani nevracejí. Velice často pobývám v lázních ale s tímto přístupem jsem se ještě nesetkala. Nic na tom nemění fakt, že některý obsluhující personál byl opravdu velice vstřícný. Nastavené hodnoty jak nám bylo řečeno, plynou z běžného chodu hotelu. Tak to je tedy smutné. "

- 27.6.2018 -

Jiřina Š.

(#23590)

"Pobyt se nám líbil, trochu jsme nebyly spokojené s pestrostí jídel . Jinak ubytování bylo pěkné a ochota personálu na výbornou. "

- 9.3.2017 -

Jana V.

(#16543)

"S pobytem jsem byla až na drobnosti, které by se daly vylepšit velmi spokojena (na př. novější židle v pokoji)."

- 8.10.2014 -

Anonym

"byla jsem spokojena a ráda se tam vrátím "

- 1.7.2014 -

Anonym

"Byli jsme spokojeni ale Silvestr se nevydařil hráli nezkušené děti atak jsme radši byli na kolonádě kde byl program pěkný.Přišti Silvestr Vám přejme lepší výběr.S pozdravem Václav a Alena Královi Pardubice."

Předchozí12


';