"Hotel je starší, ale dostačující ☺. Strava výborná, pracovníci profíci a hodní... Hlavně moc ochotní v recepci. Byla jsem spokojená."
"Velka spokojenost."
"V mých oblíbených Františkách jsem si to užila skvěle , lékařka ,sestry i obchodníci mě poznávali z podzimu 2021, na křížek po operaci rakoviny . Hodně jsme se nasmáli. Nemile mě překvapila cena obědu á 300 Kč. To v restauraci bych to měla levnější a chutnější. V 2021 jste vařili podstatně lépe. 14.5. při příjezdu jsme čekali 1,5 hodiny před Goethe, už jsem myslela, že nastydnu, ale vše dobře dopadlo. Potěšil mě i v Savoji odvoz zavazadel na pokoj a 28. opět z pokoje do Goethe k recepci. "
"S pobytem jsme byli spokojeni. Měli jsme klidný, prostorný a čistý pokoj, strava byla také v pořádku. Pracovníci hotelu a sestřičky na masáž a parafin byli vstřícní a ochotní. V tomto hotelu jsme se cítili příjemně. Němečkovi "
"Vše co jsem chtěl, jsem dostal!"
"Pobyt příjemný,veškerý personál slušný a ochotný."
"ochota a vstřícnost personálu bych přidal šestou hvězdu Jinak velmi spokojen a rád se vrátím."
"Byla jsem velmi spokojená se všemi službami, hlavně s pozitivním přístupem veškerého personálu."
"Nejela jsem já, ale syn s vnučkou, pro které jsem hotel zarezervovala. Z jejich podání - byli spokojeni - za jednu noc se toho hodnotit mnoho nedá."
"S pobytem jsme byli docela spokojeni, ale strava nebyla opravdu dobra. Bezne nepisu zadne komentare, ale tentokrat jsem napsala i na hotel, proteze neco takoveho jsem dlouho nezazila. Az po nasem pobytu jsem cetla recenze na tento lazensky hotel a vsimla jsem si, ze uz se par stejnych nazoru na stravu v tomto hotelu objevilo. Z tohoto duvodu bych tento lazensky hotel uz nikdy nevolila."
"Příjemné a klidné prostředí, sauna příjemná. WiFi - pouze v okolí recepce, to je málo pohodlné."
"Pobyt byl příjemný, pouze nás zarazila informace na voucheru, že pobyt začíná obědem, ať se z tohoto důvodu dostavíme na pobyt včas. Měli jsme plnou penzi. Začínalo se večeří a končilo obědem. Jinak stravování výborné po všech stránkách, s výjimkou toho, že při snídaních nebyl volně čaj, což se nikde jinde nestalo. Ne každý pije ráno kávu."
"Nádherný vánoční pobyt v centru lázeňského městečka."
"Součástí nabídky byl oběd v den příjezdu ale po komunikaci s hotelem se začínalo večeří - nikdy nezačínají obědem ani u plné penze - to nás zklamalo jelikož vyjádření recepce - nezajímá nás co nabízí agentury , my máme v nabídce začátek večeří a konec snídaní. Hotelový pokoj standard co jsme zvolili bych spíš než standard nazval lepší ubytovna - starý velmi opotřebovaný nábytek , odřené dveře na toaletě atd ... ale vše čisté a funkční. K plusům patří wifi zdarma a TV na pokoji taky zdarma. "
"vše ok akorát jsme byly tři na pokoji na přistýlce ale dostaly jsme vybavení jen pro dvě....ale moc jsme si to užily děkujeme "
"kromě stravování jsme byli spokojeni"
"Spokojena velice, ve srovnání s jinými Lázenskými domy."
"Měli jsme pobyt pouze se snídaní bez procedur - vše bylo naprosto skvělé - velmi milý personál a v hotelu panovala příjemná atmosféra. Děkujeme."
"Spokojeni"
"S pobytem jsme byly s přítelkyní celkem spokojeny. Pouze nás zarazily dvě informace a to: dotázaly jsme se, zda má hotel službu, která odveze klienty k vlaku se zavazadly. Bylo nám řečeno že ano, ale za 100,- Kč na osobu, přičemž vzdálenost k vlakovému nádraží je zhruba 0,5km. /do Prahy nás vlak pendolínem stojí 120 Kč/. Pokud však jste důchodce a je půl šesté ráno, je cesta parkem s kufry a taškami nepříjemná/. Vloni jsme byly také ve Fr. lázních - v menším penzionu a majitel nás ochotně na nádraží zavezl a finanční úhradu odmítal. Druhá věc, která nás zarazila byla tato: jak jsem již předeslala, odjížděly jsme velmi brzo až do Krkonoš/ a zeptaly jsme se personálu, zda můžeme požadovat náhradu za snídani na kterou samozřejmě nemůžeme jít, formou určitého balíčku potravin. Bylo nám sděleno, že balíčky nevydávají a finanční náhrady za neodebranou snídani nevracejí. Velice často pobývám v lázních ale s tímto přístupem jsem se ještě nesetkala. Nic na tom nemění fakt, že některý obsluhující personál byl opravdu velice vstřícný. Nastavené hodnoty jak nám bylo řečeno, plynou z běžného chodu hotelu. Tak to je tedy smutné. "
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2022 CzechTravelAgency s.r.o.