Vybrané recenze

Jiří

Jiří M.

"S průběhem rezervace jsem byl velmi spokojen. Nezbývá mi nic jiného,než Vám srdečně poděkovat a popřát mnoho úspěchů.Děkuji."

IVAN

IVAN V.

"Dobrý den. Rád bych poděkoval Vám všem, které jste se podílely na zajištění mého pobytu po změně termínu ve Františkových Lázních. Velmi si vážím ochoty a profesionality celé vaší agentury. S pozdravem Ivan V."

Eva

Eva R.

"Dobrý den paní Nejepsová, velmi ráda bych Vám chtěla touto písemnou formou poděkovat za Váš individuální profesní přístup, ochotu, empatii a trpělivost při vyřizování mé specifické objednávky do lázní Třeboň- Aurora. Zároveň budu potěšena, jestliže toto mé poděkování necháte nahlédnout k přečtení Vašemu nadřízenému, či vedoucímu k ocenění Vašich pracovních schopností a dovedností. S pozdravem a přáním hezkého dne. Eva R. "

Romana

Romana Z.

"Dobrý den, moc a moc děkuji za zaslaný dárkový poukaz …….. je nádherný. Rodičům objednávám lázeňský pobyt, jako dárek k Vánocům již řadu let , ale tak skvělý přístup a krásný dárkový poukaz jsem ještě nezažila a neviděla. Ještě jednou děkuji a přeji krásné svátky vánoční."

Virginie

Virginie W.

"Dobry den,pani Pribramska, slibila jsem Vam,ze poslu "zpetnou vazbu"na nas pobyt v hotelu Harway ve Fr.Laznich. Opravdu jsme byli moc spokojeni.Pokoj superior,35 m2 s balkonem,hotel cisty,po celkove rekonstrukci,i kdyz se pry ted bude opet neco rekonstruovat,vymena kobercu atd.Procedury fajn,tady bych jmenovite chtela pochvalit pana masera Martina Lehotskeho,ktery mi doporucil kolagenovy pripravek,servirku Vendy,vzdy usmevava a rychle se snazici pomoci.Zpocatku nam bylo trochu zima ve velkem pokoji s vysokym stropem, ale po upozorneni na recepci se ihned situace zlepsila.Slatinne zabaly nas skutecne prohraly a do Aquafora hotelu Pawlik jsem si 2x zasla zaplavat na 2 hod. Takze spokojenost,u vecere sice mensi vyber jednodussich jidel,ale vse v toleranci.Snidane bohaty vyber. Moc Vam ,pani Pribramska,chci podekovat za velice laskavy a osobni pristup ke klientovi,kteremu se vzdy snazite maximalne vyhovet a jste napomocna dobrou radou. Nezapomenutelne pro nas zustanou i vylety autem do blizkeho okoli Fr.Lazni. Waldsassen(jen 14km) -uzasna bazilika,Walfahrt- prekrasne poutni misto 4 km od Waldsassen,pro me dosud neobjevene poutni misto Stary Hrozňatov - Maria Loretto.K tomu obloha jako v Italii,sice chladno,ale slunecno a krasny cisty vzduch. Pro Prazaka balzam na nervy! Pani Pribramska,jeste jednou dekuji a srdecne Vas zdravim. Preju Vam hodne dalsich spokojenych klientu! Virginie Walterova. "

Ivana

Ivana J.

"Doslova nedám dopustit na spolupráci s panem Liborem Stočesem. Několik let za sebou nám zařizuje dovolenou. Vždy vše proběhne úplně ukázkově. Je to profesionál, člověk na svém místě, vždy ochotný a příjemný. Pokračovala bych jen a jen samou chválou na pana Stočese. Iva Jindrová s rodinou"

Milena

Milena Š.

" Opět na jedničku, paní nám velmi dobře poradila s výběrem pokoje, vždy jsme dostali potvrzovací mail s shrnutím a také potvrzení zálohy a doplatku."

František

František V.

"Vážená paní Příbramská, zdravím Vás a touto cestou Vám chci vyjádřit poděkování za zprostředkování našeho pobytu v hotelu Galeria v Bešeňové. I když nám příliš nepřálo počasí, s pobytem jsme byli velice spokojeni. Samotný hotel poskytuje služby na vysoké úrovni po všech stránkách.Termální koupele jsme si, byť jen v privátních bazénech, užili k plné spokojenosti. Není vyloučeno,že se budem chtít do Bešeňové někdy příště znovu podívat. Ještě jednou děkujem a přejem další spokojené zákazníky. PaedDr. František Vodička. "

Slavomír

Slavomír Š.

"Dobrý den, chtěl bych Vám poděkovat za nabídku pobytu v Zalakaros. Uvedený pobyt splnil naše očekávání a hotel i pobyt v něm můžeme jen doporučit. Pokoušel jsem se napsat něco na stránky pod hotel, ale nedokázal jsem to. To je asi tím věkem. Ubytování, personál i stravování bylo k naší plné spokojenosti. Moje dcera říkala: "to se to u nás důchodci mají, když mohou jet dvakrát za měsíc do zahraničních termálů" - a má pravdu. Ještě jednou děkuji za Zalakaros a doufám, že Bešeňová (již asi po dvanácté) také nezklame. S pozdravem Špicl"

Petr

Petr Š.

"Rezervaci jsme provedli přes internet, vše proběhlo perfektně. Velice kladně hodnotíme společné načasování procedur v dopoledních hodinách a tím možnost společného využití volného času."


Předchozí12