Savoy Spa & Medical Hotel

Recenze Savoy Spa & Medical Hotel

Františkovy Lázně

Savoy Spa & Medical Hotel - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 42 hodnocení)
(42)

- 28.11.2023 -

Gita K.

(#77769)

"Pobyt bez problémů i se psem. Hotel bych si klidně vybrala znovu. "

- 31.10.2023 -

Zdeňka K.

(#75196)

"Františkovy Lázně mají své kouzlo klidu a zeleně parků. Velké množství minerálních pramenů. Užily jsme si svůj pobyt a rozhodně máme v plánu se ještě někdy vrátit. Personál byl ochotný a vstřícný. Dostatek nabízených léčebných procedur."

- 24.10.2023 -

Jiřina B.

(#71304)

"S pobytem jsme byly spokojeny, trochu byl problém s topením, který se ale vyřešil."

- 13.9.2023 -

Dana K.

(#72546)

"Není co vytknout."

Odpověď:
Vážená paní Kończynová,

velice děkujeme za Váš nedávný pobyt v našem hotelu a za Vaše krásné hodnocení.
Doufáme, že Vás u nás budeme moct opět brzo přivítat.
Pokud budete mít nějaké dotazy nebo přání, neváhejte se na nás obrátit.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 13.9.2023 -

Jana R.

(#72853)

"Byla jsem velice spokojená. "

Odpověď:
Vážená paní Ajglová,

rádi bychom Vám poděkovali za Vaši milou a pozitivní recenzi na náš hotel.
Vaše slova nás velice potěšila a jsou pro nás neocenitelným potvrzením naší snahy o kvalitu a pohodlí pro naše hosty.

Bylo nám velkým potěšením hostit Vás u nás a doufáme, že jste si užila příjemný pobyt.

Těšíme se, že Vás u nás opět brzy přivítáme.

S přátelským pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 6.8.2023 -

Jana Š.

(#60852)

"Naprostá spokojenost, rádi se vracíme."

- 15.7.2023 -

Jiří Č.

(#72436)

"V žádném případě neodpovídá deklarovaným čtyřem hvězdičkám. Jinak by nemohla být ucpaná sprcha, potlučená vana, dokonce jsem 2x dostal sice čistý, ale děravý ručník............ je toho více, Savoy není čtyřhvězdičkový."

Odpověď:
Vážený kliente,

děkujeme Vám za sdílení Vašich zkušeností a zpětné vazby týkajících se nedostatečné kvality pobytu v našem hotelu. Chtěli bychom se omluvit za veškeré nepříjemnosti, které jste zažil(a) a za to, že jsme Vaše očekávání nesplnili. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a proto si vážíme veškerého hodnocení od našich hostů.


Velice nás mrzí, že jsme z Vaší strany během Vašeho pobytu neobdrželi žádné informace a Vámi zmíněných nepříjemnostech.
Náš tým, recepce a i vedení hotelu je Vám 24h k dispozici. Kdybychom věděli o Vámi zmíněné problematice, mohli bychom to řešit na místě instantně a rádi Vám tak zpříjemnili Váš pobyt a naplnili Vaše očekávání.

Veškeré informace týkající se Vaší recenze jsme předali na jednotlivá střediska, abychom předešli těmto chybám.

Ještě jednou děkujeme za Váš čas a sdílení Vašich zkušeností. Váš názor je pro nás cenný, abychom se mohli neustále zlepšovat. Pokud nám dáte ještě jednu šanci, rádi bychom Vás přivítali zpět a poskytli Vám zážitek, který si zasloužíte. Pokud máte nějaké další dotazy nebo připomínky, neváhejte se s námi spojit.

S úctou,
Filip Rinda
- 24.6.2023 -

Zdena H.

(#70032)

"Na 100 procent spokojenost. Nenašli jsme žádný nedostatek. Byli jsme mile překvapeni prostředím, ochotou zaměstnanců i nabízenými službami."

- 19.6.2023 -

Jana T.

(#71641)

"Vstřícné jednání, milý personál "

- 7.6.2023 -

Vlasta D.

(#69995)

"Vše bylo perfektní, procedury, ubytování, jídlo výborné, jen by mělo být na nahřátých talířích. Žampiony vlažné, než je manžel dojedl, byly studené. Hovězí Stroganov taktéž výborné, ale mělo to být víc teplé. Jinak vše OK a rádi budeme zase jezdit do tohoto hotelu, všem dík."

- 6.6.2023 -

Eva M.

(#70053)

"Pobyt byl jedná velká spokojenost. Prvním milým překvapením bylo že i když jsme přijeli až před druhou hodinou, nebyl žádný problém s obědem. Na pokoji měl každý svou skříň na věci, na posteli 2 polštáře. Strava výborná, ke snídani několikrát i kaše(vedle široké nabídky ostatních jídel) , velmi ochotná a milá obsluha, hlavně paní Žaneta, která byla nápomocná i osobám s omezením pohybu. Procedury v budově, lehce dostupné výtahem. Vše probíhalo v klidu a pohodě. V noci také všude ticho. Umístění hotelu u parku hned u kolonády, dobrá dostupnost z nádraží. Možnost procházek v rozlehlém lesoparku. Byli jsme již v několika lázních, ale tyto můžeme hodnotit opravdu jako nejlepší. Určitě přijedeme znovu."

- 26.5.2023 -

Marie B.

(#69686)

"Velmi spokojená, to dokazuje, že si opakovaně, sice nepravidelně zajišťuji pobyt."

- 7.4.2023 -

Vlasta R.

(#68772)

"Spokojenost a super relaxační dovolená."

- 17.3.2023 -

Marie R.

(#66171)

"Spokojená se vším."

- 2.9.2022 -

Kateřina Z.

(#60428)

"Spokojenost, budu opakovat"

- 7.8.2022 -

Jana Š.

(#57841)

"Velice spokojeni"

- 16.7.2022 -

Jan F.

(#59246)

"Spokojenost s pobytem ano. U stravování je podle nás nevhodný požadavek na sestavení jídelního menu hned první den na celý další týden pobytu. Vhodnější by byl výběr z několika jídel s denním předstihem"

- 30.5.2022 -

Jan Š.

(#55321)

"Jak vyplývá z hodnocení, byli jsme velice spokojeni. Pokud máte zájem něco vylepšit, tak připomínku máme. Poněkud nás překvapilo, že v kritické době extrémního zdražování elektrické energie, svítila jak po chodbách, tak i v jídelně, kam mimo jiné svítilo slunce, mnoho světel v denní době zbytečně. Při kontrolovaném režimu svícení a úsporách by třeba bylo možná určitá sleva z ceny, čím by se mohla ještě zvýšit obsazenost bezesporu příjemného hotelu. "

- 29.3.2022 -

Marie R.

(#56256)

"Vaší zásluhou jsem prožila pohodový relaxačně- léčebný týden , umocněný nádhernou přírodou v areálu lázní i mimo něj. Děkuji a velice ráda si pobyt u Vás zopakuji. Marie R."

- 5.1.2022 -

Lubomír K.

(#52928)

"Je vidět dopad pandemie, zejména na personálu. V tomto hotelu jsem byl již po čtvrtě, tak mohu porovnávat. Držím palce."

Předchozí12


';