"Není co vytknout."
"Byla jsem velice spokojená. "
"Naprostá spokojenost, rádi se vracíme."
"V žádném případě neodpovídá deklarovaným čtyřem hvězdičkám. Jinak by nemohla být ucpaná sprcha, potlučená vana, dokonce jsem 2x dostal sice čistý, ale děravý ručník............ je toho více, Savoy není čtyřhvězdičkový."
"Na 100 procent spokojenost. Nenašli jsme žádný nedostatek. Byli jsme mile překvapeni prostředím, ochotou zaměstnanců i nabízenými službami."
"Vstřícné jednání, milý personál "
"Vše bylo perfektní, procedury, ubytování, jídlo výborné, jen by mělo být na nahřátých talířích. Žampiony vlažné, než je manžel dojedl, byly studené. Hovězí Stroganov taktéž výborné, ale mělo to být víc teplé. Jinak vše OK a rádi budeme zase jezdit do tohoto hotelu, všem dík."
"Pobyt byl jedná velká spokojenost. Prvním milým překvapením bylo že i když jsme přijeli až před druhou hodinou, nebyl žádný problém s obědem. Na pokoji měl každý svou skříň na věci, na posteli 2 polštáře. Strava výborná, ke snídani několikrát i kaše(vedle široké nabídky ostatních jídel) , velmi ochotná a milá obsluha, hlavně paní Žaneta, která byla nápomocná i osobám s omezením pohybu. Procedury v budově, lehce dostupné výtahem. Vše probíhalo v klidu a pohodě. V noci také všude ticho. Umístění hotelu u parku hned u kolonády, dobrá dostupnost z nádraží. Možnost procházek v rozlehlém lesoparku. Byli jsme již v několika lázních, ale tyto můžeme hodnotit opravdu jako nejlepší. Určitě přijedeme znovu."
"Velmi spokojená, to dokazuje, že si opakovaně, sice nepravidelně zajišťuji pobyt."
"Spokojenost a super relaxační dovolená."
"Spokojená se vším."
"Spokojenost, budu opakovat"
"Velice spokojeni"
"Spokojenost s pobytem ano. U stravování je podle nás nevhodný požadavek na sestavení jídelního menu hned první den na celý další týden pobytu. Vhodnější by byl výběr z několika jídel s denním předstihem"
"Jak vyplývá z hodnocení, byli jsme velice spokojeni. Pokud máte zájem něco vylepšit, tak připomínku máme. Poněkud nás překvapilo, že v kritické době extrémního zdražování elektrické energie, svítila jak po chodbách, tak i v jídelně, kam mimo jiné svítilo slunce, mnoho světel v denní době zbytečně. Při kontrolovaném režimu svícení a úsporách by třeba bylo možná určitá sleva z ceny, čím by se mohla ještě zvýšit obsazenost bezesporu příjemného hotelu. "
"Vaší zásluhou jsem prožila pohodový relaxačně- léčebný týden , umocněný nádhernou přírodou v areálu lázní i mimo něj. Děkuji a velice ráda si pobyt u Vás zopakuji. Marie R."
"Je vidět dopad pandemie, zejména na personálu. V tomto hotelu jsem byl již po čtvrtě, tak mohu porovnávat. Držím palce."
"Velmi příjemně jsem se cítila, změnu diety vyřešili rychle a k mé spokojenosti. Tichý hotel, velmi dobře se v něm spalo. Jediná nevýhoda - parkování dost daleko od hotelu, náhodou jsem našla bližší a levnější parkoviště. Podle mapky, kterou jsem dostala na recepci jsem nebyla schopná parkoviště najít a také navigace mě tam nedovedla, nebyla aktualizovaná."
"S pobytem v hotelu Savoy jsem spokojená, ráda bych si pobyt v lázních zopakovala příští rok"
"Byli jsme s manželem spokojeni. Děkujeme "
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2022 CzechTravelAgency s.r.o.