Hotel Akvamarín Bešeňová

Recenze Hotel Akvamarín Bešeňová

Thermal park Bešeňová

Hotel Akvamarín Bešeňová - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

82%Skvělé (Založeno na 11 hodnocení)
(11)

- 24.8.2023 -

Ludmila K.

(#74110)

"V hotelu Akvamarín Bešeňová jsme byli ubytování s přáteli. Velmi se nám tam líbilo. Personál byl vstřícný a usměvavý. Jistě se po čase znovu vrátíme."

- 2.8.2023 -

Stanislava M.

(#69711)

"Dobrý den s pobytem na tomto hotelu jsme byli spokojeni moc. Krásné pokoje , pro děti spouta vyžití a privátní bazen super."

- 17.7.2023 -

Ondřej S.

(#72584)

"Dobry den, s pobytem jsme byli velmi spokojeni."

- 10.5.2023 -

Miloš B.

(#69555)

"spokojen"

- 4.5.2023 -

Ivana H.

(#65298)

"Vše bylo na jedničku, určitě se opět vrátíme "

- 18.4.2023 -

Dana G.

(#69817)

"Pobyt velice příjemný. Ale úroveň wellness služeb byl katastrofální. V sobotu 15.4.2023 kolem poledne jsme se rozhodli s manželem, že navštívíme wellness. Při vstupu tam nebyl nikdo a my vstoupili do wellness. Tam nás upozornili, že musíme být bez plavek a máme mít plachtu. Já jsem se pro ni vrátila a paní mi řekla, že už mohu zpátky jen za 14eur a že tam byla cedulka ať čekáme personál. Zpět jsem se vrátila jen dát manželovi plachtu a vyšla jsem ven, protože paní řekla, že mne pustí jen na několik minut. Mne šlo o princip, měla tam být stále - na svém pracovním místě a také na recepci nám paní řekla, že tam má být stále někdo. A to ještě v baru seděl unuděný číšník. Takže to mě odradilo a velice urazilo toto neprofesionální, lhostejné chování ke klientovi. A proto i když jsme si všichni - snacha ,děti ,sestra a celá rodina chtěli u vás udělat víkend, bohužel ,kvůli jedné slečně, která se chová, že je jí všechno jedno, pojedeme do Maďarska. A to je celé. Já takové chování nesnáším."

Odpověď:
Vážená pani Grbčić.
Ďakujeme za zhodnotenie pobytu v hoteli AKVAMARÍN Bešeňová a vodnom parku Bešeňová.
Dovoľujeme si vysvetliť dôvod neprítomnosti personálu pri vstupe do wellness zóny. V priebehu dňa musí zamestnanec recepcie skontrolovať stav jednotlivých sáun, ako aj dodržiavanie saunového poriadku. Vždy keď opustí recepciu, vystaví na pult oznam pre klientov „Počkajte na príchod personálu“.
Vstup do Saunového sveta je možný len bez plaviek a topánok (upozornenie je uvedené v návštevnom poriadku aj na vstupných dverách do wellness). Pracovník recepčného pultu pred vstupom do wellness odovzdáva každému návštevníkovi plachtu a zodpovedá prípadné otázky v súvislosti s pobytom v saunách.
V prípade, ak uvedené pokyny návštevníci nerešpektujú, môže dochádzať k zbytočným nedorozumeniam.
Veľmi ma mrzí neprofesionálny prístup recepčnej v saunovom svete Harmónia. Pracovníci recepcie boli upozornení prevádzkou rezortu, že uvedený prístup je neakceptovateľný.
Veríme, že aj napriek negatívnej skúsenosti opätovne navštívite niektorý z hotelov a vodný park Bešeňová.

Obchodné oddelenie hotelov TMR - Akvamarín**** Bešeňová
- 26.3.2023 -

Kamila P.

(#66727)

"Vse super"

- 27.12.2022 -

Jan P.

(#63451)

"Jezdime pravidelne. Jsme spokojeni. Snidane super, akorat drive byval detsky bufet napr. s minidonuty. Ted jen stolek s napisem a spesl jidlo pro deti neni. "

- 2.10.2021 -

Jana S.

(#52087)

"Ubytování krásné, vše čisté, pěkný výhled. Personál ochotný, milý, vstřícný, bezvadný. Některá jídla byla moc dobrá, ale u jídel z hovězího masa, se to maso nedalo ani ukrojit (ne u všech). A taky bych doporučovala, aby ta jídla zůstala zakrytá a tím teplá. Každý si to může nadzvednout a podívat se. Brambory a hranolky byly téměř studené. Byli jsme na jaře v Karlových Varech v hotelu Astoria a tam to bylo zakryté, stejně tak v Park-Inn v Šarváru, kam často jezdíme do termálů. Procedury jsme žádné neměli."



';