Hotel Chariclea

Recenze Hotel Chariclea

Lázně Poděbrady

Hotel Chariclea - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 39 hodnocení)
(39)

- 6.1.2025 -

Jaroslav H.

(#92562)

"Na pokoji jsme postrádali zrcadlo, které je jen v koupelně. Umístění osvětlení u nočního stolku je poněkud mimo a je tudíž nepraktiké, pokud si chcete v posteli číst nelze použít. "

- 5.1.2025 -

Eva N.

(#91807)

"Pobyt byl velmi příjemný, ubytování, stravování i procedury, které byly součástí pobytu byly na velmi dobré úrovni. Také jsem ocenila většinu kulturního programu, pouze na Silvestra mě mrzelo, že jsme si nemohli vybrat místo, kde sedět (přesněji u DJ), protože 5 hodin s dechovkou bylo na nás příliš a předčasně jsme odešli do hotelu. "

- 30.12.2024 -

Eva N.

(#91805)

"Pobyt byl velmi příjemný - ubytování v čistém, pohodlném pokoji, strava chutná a krásně prezentovaná a několik procedur bylo výborných prováděných profesionálními terapeuty. Navíc velice oceňuji možnost každodenní návštěvy bazénu, kde jsem si nejen mohla příjemně zaplavat, ale i využít whirpool. "

- 21.9.2024 -

Helena H.

(#84302)

"Vadilo mně, že v úterý a ve středu bylo na pokoji příliš teplo. Vím, že nejdou otevírat okna, ale nefungovala ani klimatizace. "

- 3.9.2024 -

Olga Z.

(#89104)

"nejlepší ubytování co jsem kdy zažila, jsem seniorka a vzhledem k mé pohyblivosti a návykům, všechno super"

- 28.5.2024 -

Helena T.

(#84545)

"Byla jsem jako vždy naprosto spokojena, tak jako každý rok. Myslím, že také kuchaři se letos vytáhli. Úklid a sližby perfektní. Děkuji "

- 2.5.2024 -

Eva V.

(#79733)

"Vše bylo super, maximální spokojenost !!"

- 12.4.2024 -

Ivana K.

(#78731)

"Bylo to super. Naprostá spokojenost. V červenci si objednám týdenní pobyt."

- 25.3.2024 -

Helena K.

(#79583)

"Naprostá spokojenost, doporučujeme všem. "

- 22.2.2024 -

Václav P.

(#80435)

"Náš pokoj byl pěkný, prostorný, chybí však zásuvky u stolu nebo nočních stolků. Dále je v pokoji nedostatek věšáků na župany a kabáty (hlavně v zimním období). Procedury by měly být více časově rozložené. Tři procedury za sebou neumožňují dostatečný odpočinek. Bazén a sauny jsou vynikající. Stravování výborné, především si zaslouží pochvalu šéfkuchař pan Petr Kejla, který zajistí mé partnerce bezlaktozni potraviny i tepla jídla a tím ji zpříjemnit pobyt. Pochvalu si zaslouží i obsluhující personál. "

- 23.12.2023 -

Jaroslava N.

(#68010)

"První dojem z velmi pěkného hotelu umocnila i usměvavá a ochotná paní recepční. Ubytování bylo na vysoké úrovni s jediným nedostatkem - v koupelně chyběla možnost sušení např. mokrých plavek a ručníků. Výhodou byla dostupnost procedur a wellness, vše v rámci hotelu. "

- 6.12.2023 -

Eva M.

(#75105)

"Super."

- 13.11.2023 -

Drahomíra F.

(#77164)

"Pobyt byl naprosto skvělý!!! Úžasný personál i welnes . Jídlo bylo horší ale také obstálo na 2. Celkový pocit byl výborný už se těším na další pobyt."

- 13.11.2023 -

Vlasta Š.

(#77166)

"S vlastním pobytem jsem byla opravdu spokojena. "

- 3.11.2023 -

Jiří K.

(#77218)

"Pobyt předčil moje očekávání."

- 4.10.2023 -

Martina B.

(#68894)

"Perfektní pobyt"

- 27.9.2023 -

Lucie M.

(#71256)

"Nemůžu nic vytknout, vše super "

- 28.8.2023 -

Pavel V.

(#72733)

"největší spokojenost"

Odpověď:
Moc děkujeme za pozitivní recenzi.
- 13.8.2023 -

Eva N.

(#71096)

" Pobyt byl příjemný , hotel moderní a čistý , stravování průměrné , nejvíc jsme si užily bazén a vířivku . Děkujeme "

- 19.5.2023 -

Ilona K.

(#66182)

"Nejvíce jsme byly spokojeny s lázeňským procedurami. Vše probíhalo v přátelské atmosféře. Ubytování byl pokoj pro jednoho člověka. Neměly jsme si kam pověsit oblečení a kufry jsme musely mít na zemi. Vzhledem k tomu, že jsme si pobyt zarezervovaly již v lednu, tak se nám to zdálo neseriózní. Strava byla dobrá, výtka byla, že jídlo bylo málo teplé."

Odpověď:
Vážená paní Kozlová,

mrzí nás, že jste nebyly zcela spokojeny s ubytováním a stravováním a Vaše připomínky jsme postoupili hotelu jako zpětnou vazbu a za účelem zlepšení služeb.

Tým Lázně Travel
Předchozí12


';