Uživatelské recenze a hodnocení
"Vše OK a na úrovní"
"Všechno O.K."
"S pobytem jsme byli spokojeni, specialisté na procedury byli výborní. Aquacentrum příjemné. Bohužel stravování bylo slabší, jídla bylo dost, ale kvalita byla horší, jídlo bylo často přesolené, volská oka k snídani přepečená, polévky divné. Oceňuji, že jinak bylo jídlo čerstvé, ale pokud jste nepřišli hned v první hodině podávání jídla, byl už výběr dost omezený. O víkendu byla jídla kvalitnější a častěji doplňována. Důležitý byl léčebný proces a ten byl perfektní."
" Byla jsem naprosto spokojená, jídlo bylo vynikající, bylo rozmanité a bylo ho dost. Ochota a vstřícnost personálu byla příkladná. Jedinou výhradu bych měla k úklidu u bazénu. Není vhodné, aby toaletní papír ležel týden na podlaze, navíc nepříliš čisté. "
" Silvestrovský pobyt se nám líbil, rádi si ho příště zopakujeme.:-)"
"S pobytem jsem byla velmi spokojena, jen to uteklo až moc rychle :-)"
"Vážení. Velice mi mrzí že jsem si nestěžoval okamžitě při příjezdu. Recepční na příjmu nám dala svým chováním na vědomí že na vánoce má být každý doma a neotravovat.Po dohadech s pracovníkem fitcentra jsme se dověděli že fitko je až do ledna zavřené měli jsme ho v poukazu.Sníh před hlavním vchodem neuklizený.Pro důchodce a nemohoucí dost podstatné.Jedine jednickové bylo překrásné ubytování.Jídlo a obsluhující personál opět pod ůroven.Jídlo studené nádobý zůstávalo na stolech nikdo jej neodnášel.Nic nanapovídalo že jsme přijeli na vánoční pobyt.Obsluhující personál neupravený a jidelna taktéž.Štědrovečerní večeře byla podávána v takové zimě že to nejde jinak vypodobnit jinak než jak na ruském nádraží.Večeře studená řízky rozmočené polévka studená. Obsluhující roznášel chaoticky bez přehledu v riflích v nějakém trikku.Zˇádný vánoční program i když tam někdo hrál ale v té zimě se nedalo ani poslouchat.Další den posezení u kávy a zákusku opět šílená zima.Všichni kteří takto provádějí v Janských Láních vánční pobyt tak by měli penize vrátit nas to stálo pro 3 lidi 18000 korun.Podstatnou částku budu samozřejmě požadovat. JAN MOTL "
"Již nikdy!!!!!!!!!"
"Pobyt jsme si ,dvě ženy, velmi užívaly.Přijely jsme si hlavně odpočinout.Personál lázní je velmi milý a vstřícný,prostředí rovněž nádherné.Škoda jen že nám nepřálo počasí,ale za to vy nemůžete.I tak hodnotíme za 1.Rádi si to zopakujeme.Díky."
"Špatně fungující topení - byla nám zima. I přes urgence náprava žádná. Vybavení pokoje - staré a optřebené."
"byli jsme v Janských podruhé. poprvé to bylo lepší hlavně s masážemi. Ostatní služby se mohou zlepšovat. Příští rok pojedeme zase. Kesselovi"
"Zdravotnický personál bez připomínek-milý,ochotný,vstřícný. Katastrofální ubytování:starý nábytek,politý starý jekor,nefunkční tresory,nemožná koupelna-k zrcadlu jedině s opřením o záchodovou mísu... Stravování velice slušné,personál ochotný,myslím, že tato jídelna je i prostorově lepší než ta,která přímo v budově nebyla v provozu(pro pacienty ovšem šetrnější ta v budově.) Cena vzhledem ke"kvalitě" ubytování příliš vysoká. Ovšem wellness,bazén a perfektní zázemí bazénu(sauna,pára ,prostěradla k dispozici stále,bazének)jsou lákadlem,kvůli kterému se někdy do zařízení vrátíme. "
Tel.: +420 311 537 418 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2021 CzechTravelAgency s.r.o.