
"Dobrý den, přiznám se že při přijedzu jsem neměla moc štěstí na recepci. Uvítala bych víc informací. Třeba i předem na mejl.Prijet v 11.30...nevědět kdy a kde je oběd a mit nordic walking v tělocvičně na budově nevím které.ve 13..jak být připraven....mě dost stresovalo. Taky mě mrzelo, že když jsem měla vstup do bazenu...za jodobrobromový bazen byl připlatek 220 kč? Jinak personál se snažil."
"Nejkrásnější lázně Skvěli personál skvělé jídlo Neni nic co by nám vadilo "
"Celkem bylo vše pěkný akorát na masáži se mě masérka zeptala jestli to mám placeny , což považuji za neprofesialni a neetickou otázku . Nechápu proč se ptala a jakej dělá rozdíl v té masáži . Jinak po té otázce už nekomunikovala.. "
"Celý pobyt byl vzorný, vrátíme se VS"
"S pobytem jsem byla velmi spokojená."
"Chybi vyziti klientu v odpol a vecer hodinach - kavarny , pujcovny knih , tv klubovny , na pokojich tv kresla "
"Snídaně super,oběd,večeře sklamana žádný rozdíl než pacien.rehab. rozsáhlý objekt, hledání, chození. "
"Vadilo mi chování části klientů,kteří nerespektovali noční klid a přestože v Rose zavřeli podle provozního řádu několikrát seděli az do pozdních nočních hodin na zahrádce a byli velice hluční.Samozrejme cigaretový kouř jsme cítili na pokoji a museli jsme zavřít okna.Nam, kteří jsme přijeli do lázní za účelem ozdravení,to vadilo .Řešili jsme to s recepcí i ostrahou kteří v rámci svých kompetencí to řešili.Lituji ale nerozumim"
"Jen postele měly moc měkké matrace a na jedné posteli byla matrace hodně prolezěla. "
"Byli jsme trochu rozčarováni, ale zavinili jsme si to sami, že jsme jeli do rehabilitačního centra a ne do lázní. Je to odlehlý kout města, mimo parku nic. V budově pro nás příliš rozlehlé prostory, jak na procedury tak na jídlo dlouhé chození. Na tak velké centrum naprostý nedostatek výtahů, stále se u nich dlouho čeká. Přesto, že jsme měli na jídlo napsáno "nadstandart" , nic lepšího to nebylo. Nejhorší co jsme s vámi kde byli. "
"Byli jsme velmi spokojeni. Bohužel jsme přišli i ve čtvrtek 3..7. o vstup do bazénu včetně sauny z technických důvodů což nás velmi mrzelo. Náhradní termín jsme nedostali."
"Byli jsme velmi spokojeni."
"chybělo mi pivo u oběda a večeře špatná informační značení v objektu museli jsme se dost ptát kudy se vydat,např.jídelna atd."
"Odpovídál naším představám "
"Museli jsme se dožadovat o plnění naplánované procedůry, volný vstup do bazénu je také s velkým otazníkem. Jako upomínku na Lázně Darkov jsme si odvezli nemoc "covid"."
"Velice spokojená "
" velmi"
"Naprosto spokojeni."
"Velmi spokojeni"
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Jelikož letos v říjnu máme výročí 50 let společného života, tak uvažujeme o 14-denním pobytu u Vás v léčebně."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.