Curie Spa resort

Recenze Curie Spa resort

Lázně Jáchymov

Curie Spa resort - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 70 hodnocení)
(70)

- 14.3.2019 -

p.

(#27935)

"Děkuji za krásný pobyt v hotelu Astoria. Veškerý personál byl milý a vstřícný. Pokoj jsem dostala hned po příjezdu asi v 10,30, jídlo - to jsou lukulské hody a procedury proběhly k mé naprosté spokojenosti. Jsem ráda, že jsem mohla na své přání všechny procedury absolvovat dopoledne a odpoledne jsem mohla vyrazit na lyže. Určitě za rok pojedu zase."

- 14.1.2019 -

Pavel K.

(#29939)

"Velice jsem byl spokojen se všemi službami, které byly obsahem balíčku. Ubytování bylo na velmi dobré úrovni, stravování formou švédských stolů perfektní a lázeňské procedury také bez připomínek. Veškerý personál hotelu i lázní byl velmi ochotný a vstřícný - od recepce, přes jídelnu i lázeňskou péči. Velmi čisté a pěkné prostředí. Velkou výhodou je, že všechny služby jsou pod jednou střechou. Uvítal bych samozřejmě, asi jako každý, i možnost delšího pobytu."

- 13.10.2018 -

Ladislav N.

(#27493)

"byl jsem velmi spokojen"

- 1.10.2018 -

Ing. Milena K.

(#26509)

"S pobytem jsem byla spokojena ,ale jelikož to byl můj první pobyt v lázních, nemám s čím srovnávat.Nemám však žádné výhrady."

- 22.8.2018 -

Leoš P.

(#27706)

"toto zařízení již známe, a je stále na vysoké úrovni, takže spokojenost "

Odpověď:
Vážená paní Pecháčková,
děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu. Jsme velice potěšeni, že s pobytem jste byla vždy spokojena a budeme rádi, když se k nám budete vracet.
Michaela Kalčíková - manažer komplexu Curie
- 30.6.2018 -

Vlasta M.

(#24675)

"Jediný zádrhel - přišla jsem o jednu masáž, protože jsem si mylně vyložila pokyny na rozpisu procedur a čekala jsem u jiných dveří. Masérka už mě nevzala, ačkoli mi zbývalo ještě 10 minut a podle délky následující masáže bychom se tam klidně vešly. Jinak ve všech ohledech spokojenost."

- 26.6.2018 -

Irena H.

(#25702)

"Byla jsem velice spokojená."

- 24.5.2018 -

Jindřiška B.

(#25234)

"S pobytem jsem byla velice spokojena."

Odpověď:
Děkujeme za velmi kladné hodnocení. Jsme rádi, že pobyt jste si užila.
Budeme nesmírně potěšeni, když se s Vámi budeme moct setkat opět příště.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková - manažer klientského servisu komplexu Curie
- 3.1.2018 -

Jitka P.

(#21235)

"Plná spokojenost."

- 11.9.2017 -

Vladimír D.

(#19368)

"Pobyt byl výborný pohodový odpočinek."

- 21.7.2017 -

Vlasta M.

(#17146)

"Bylo to bezvadné, Ježíšek udělal dobře, že mi nadělil poukaz. Jen trochu krátké..."

- 21.5.2017 -

Věra E.

(#16685)

"S pobytem jsem byl po všech stránkách velmi spokojen. Cenil jsem zejména, že všude byla důsledně udržována zaměstnanci lázní čistota. "

- 10.6.2015 -

Anonym

"velká spokojenost...."

- 27.1.2015 -

Anonym

"Celkem to šlo, až do doby silvestrovské večeře. Jestliže si koupíme za 1500,-Kč na osobu a 1200,- na dítě silvestrovskou večeři a zábavu, tak bychom očekávali kvalitní obsluhu s meníčkem dle koupené nabídky. Nedostali jsme před večeří přípitek, třeba nudle v polévce nebyly domácí, jak bylo napsáno. Víno v nabídce mělo být polosuché,nebylo v celých lázních. Kyseláče nemáme rádi. Na zapití po večeři dali devítileté dceři místo džusu víno! Je to proto že nás obsluhovali uklízeči nádobí a ne vyučení číšníci nebo číšnice. Tato obsluha nám dokonce nedokázala v sále otevřít víno, museli jsme si ho otevřít sami! Když jsem se ozval panu řediteli, tak se nedříve omluvil, aby k nám asi po čtvrthodině přišel a řekl mi že jsem vykuk a že o takové hosty nestojí. Celé nám to tímto vystoupením zkazil, protože jinak se nám tam docela líbilo. Josef Jína Semily"



';