Lázeňský dům Astoria

Recenze Lázeňský dům Astoria

Lázně Jáchymov

Lázeňský dům Astoria - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

5Perfektní (Založeno na 23 hodnocení)
(23)

- 8.1.2020 -

Milan P.

"Ocenil bych širší postel, z domova jsem zvyklý na 160/200, jinak naprosto v pořádku."

- 8.12.2019 -

Věra K.

"maximálně, těším se na příští pobyt"

- 6.12.2019 -

Bohuslav L.

" Po všech stránkách jsme velmi spokojeni."

- 29.10.2019 -

Alena B.

"Již jsem napsala připomínku v době mého pobytu, zatím žádná odpověď. Děkuji"

- 24.6.2019 -

Jitka O.

"Velmi spokojena, děkuji"

- 30.4.2019 -

Stanislava V.

"S pobytem jsem byl spokojen, pouze bonusová nabídka využití bazénu, který byl v opravě, se mi nezdála vhodná."

- 10.8.2018 -

Eva K.

"Bez připomínek. Jen by se mohla rozšířit nabídka procedur. Za 4 pobytové dny se nadá vyčerpat 4x 120 minut vstup do bazénu. Ocenila bych možnost v ceně bazenů výměnu za masáž, koupel,..."

Odpověď:
Vážená paní Kolářová,
děkujeme Vám velice za hodnocení Vašeho pobytu. Připomínky od klientů jsou pro nás velice důležité a my si veškeré připomínky nebo návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme.
Máme na výběr i další programy včetně procedur, které byste mohla čerpat.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková - manažer klientského servisu komplexu Curie
- 13.7.2018 -

Helena S.

"S pobytem jsem byla velmi spokojená."

Odpověď:
Děkujeme za velmi kladné hodnocení. Jsme rádi, že s pobytem v lázních Jáchymov jste byla spokojená. Doufáme, že naše lázně opět navštívíte. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková - manažer komplexu CURIE
- 19.3.2018 -

Petr R.

"S pobytem jsme byli spokojeni. Drobné nedostatky odstraněny na místě na recepci - bez problémů. Ostatní vyřízeno na místě. Pouze doporučuji zamyslet se nad systémem v obsazování stolů v jídelně - nelze řešit způsobem, kdo dříve příjde ten dřív tzv. mele - jak nám bylo doporučeno od lázeňských hostů. Dále nelze řešit způsobem tento stůl je obsazen klienty a později příchozí si musí sednout kam je posadí obsluhující personál. V Mariánských lázních v lázeńském areálu Agrikola - řešeno systémem přidělení stolu při příchodu a tento systém zůstává po celou dobu pobytu. Jedná se pouze o drobný nedostatek, který by se dal vyřešit operativně. ( Toto mohu posoudit, neboť jsem několik let řešil systém pohoštění zahraničních delegací včetně presidentů, zahraničních delegací a stravování vládní delegace včetně presidenta po dobu několika let ). Nakonec moc děkuji za poskytnutí ubytování pro malého psíka, neboť jsme jej neměli kam předat k hlídání. "

Odpověď:
Vážená paní Randusová,
děkujeme Vám velice za hodnocení Vašeho pobytu. Jsme velice rádi, že pobyt v lázních Jáchymov jste si užila. Děkujeme za připomínky ke stolování. Tyto připomínky jsou pro nás velmi důležité a my si veškeré návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme. Kapacita v restauraci hotelu Astoria je omezená, z tohoto důvodů vzniklo neustále přemisťování. Restauraci budeme tento rok kapacitně rozšiřovat, aby k těmto komplikacím již nedocházelo.
Za vzniklou komplikaci se velice omlouváme.
Budeme rádi, když naše lázně opět navštívíte. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v lázních Jáchymov.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková - manažer klientského servisu komplexu Curie

- 19.3.2018 -

Věra K.

"Přes zmatky s objednávkou / náš 4 denní pobyt byl chybně poznamenán v recepci jako pobyt víkendový, tudíž jsme měli všechny procedury v jednom dni/ jsme byli celkem spokojeni. Ubytování bylo velmi pěkné, hotelová služba vstřícná a příjemná. Jídelna v Astorii je dosti malá, přesto nás výzva obsluhy, abychom přišli později, že u "našeho" stolu sedí její klienti, trochu zaskočila. Přišli jsme později a výběr jídel nebyl úplný. Nicméně kuchyně byla velmi dobrá a hladem jsme rozhodně netrpěli. "

Odpověď:
Vážený pane Kopecký,
děkujeme za hodnocení Vašeho pobytu. Připomínky našich klientů jsou pro nás velmi důležité a my si veškeré návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme. Za pochybení při načasování procedur se velice omlouváme.
Děkujeme za komentáře k restauraci v LH Astoria. V tomto roce bude probíhat rekonstrukce restaurace, která bude kapacitně rozšířena. Je nám velmi líto, že Váš pobyt nebyl z Vašeho pohledu naprosto dokonalý. Ještě jednou se za nedostatky velice omlouváme.
Budeme nesmírně potěšeni, když se s Vámi budeme moct setkat opět příště a pevně doufám, že budete spokojeni.

S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková
Manažer klientského servisu komplexu Curie
- 9.3.2018 -

Jiří H.

" Byl jsem celkově spokojen s pobytem a procedurami. Pokud mi zdraví a okolnosti dovolí, tak v příštím roce tento pobyt, absolvoval opět. Jiří Huja."

Odpověď:
Vážený pane Huja,
velice Vám děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu, které nás skutečně velmi těší. Jsme rádi, že pobyt proběhl k Vaší spokojenosti.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našich lázních.
Děkujeme.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková
manažer klientského servisu LK Curie
- 30.1.2018 -

Lenka S.

"Lázně jsem si velmi hezky užila, procedury a vstřícnost personálu jsem si opravdu tentokrát užila.Před 9 lety to tak pěkné nebylo.Ubytování bylo pěkné,jen jsem si musela požádat např. o vyluxování pokoje.Horší už to bylo s kulturní nabídkou pro hosty.Nic - kino zavřené,k tanci a poslechu bylo velmi málo příležitostí.Jedinou výtku bych snad měla -stravování v Astorii-obsluha paní z kuchyňky v gumové zástěře ke stolům a hostům nepatří!! A nepokládat na stůl posbírané nádobí a sklenky z druhého stolu,pokud tam např.ještě jíme.To slušné nebylo.Radonová léčba mi vždy pomohla,určitě bychom se spolu s manželem rádi do Jáchymova vrátili. S pozdravem manželé Svobodovi "

Odpověď:
Vážení manželé Svobodovi,
děkujeme Vám velice za kladné hodnocení Vašeho pobytu. Jsme velice rádi, že pobyt v lázních Jáchymov jste si užili. Děkujeme za připomínky, které předávám odpovědnému pracovníkovi. Tyto připomínky jsou pro nás velmi důležité a my si veškeré návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme.
Budeme rádi, když naše lázně opět navštívíte.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v lázních Jáchymov.

S přátelským pozdravem

Michaela Kalčíková
Manažer klientského servisu komplexu Curie
- 15.11.2017 -

Štěpán K.

"Velmi pěkné"

- 6.11.2017 -

roman l.

"Velmi pěkné ubytování, vstřícný personál, čistota na pokojích, skvělé pokojské."

- 5.11.2017 -

Irena K.

"S pobytem jsem byla velmi spokojena."

- 21.7.2017 -

kozelkova j.

"UZILI JSME SI POBYT BYL TO DAREK KE ZLATE SVATBE"

- 9.6.2017 -

Milada M.

"Pobyt byl báječný, jen 2 malé tečky na kráse. Jsem před operací kyčle a předpokládám následné léčení v lázních v Jáchymově,tak mám malou připomínku k výšce WC - je příliš nízko. Také přístup do jídelny je pouze přes dvoje schody. Jinak všechno OK. "

- 26.5.2017 -

Ilona M.

"Vše výše uvedeno bylo v naprostém pořádku. Ubytování - pokoj, byl supr, stravování velmi dobré. Procedury také. Personál velmi vstřícný. V době našeho pobytu bylo i pěkné počasí, rozjela se i lanovka na Klínovec, kterou jsme využily. Pouze informace pro hosty by mohly být lepší. Nevěděly jsme například, že po okolí jezdí "pendlbus" a že od nádraží v Ostrově jezdí do Jáchymov-lázní tzv. lázeňský bus. Celkový dojem - velmi dobrý, doporučuji i dalším klientům. "

- 2.5.2017 -

Marie Ř.

"S pobytem jsem byla velmi spokojena."

- 30.1.2017 -

Anonym

"Byli jsme spokojeni. Ke stravováni jen menši připominka- v době začátku podáváni večeře byla již chladná polévka. Jinak moc hezký lázeňsko- sportovní krátký pobyt."

Předchozí12


';