90%Perfektní (Založeno na 28 hodnocení)
(28)
- 25.5.2023 -Ivana F.
(#69070)
"Dobrý den byly jsme velmi spokojeni "
- 5.5.2023 -Václava P.
(#69969)
"Moc spokojení."
- 31.3.2023 -Věra K.
(#67819)
"Procedury jsem neměla, vše bylo v pohodě.
Můžu doporučit.
Klašková "
- 21.3.2023 -Markéta M.
(#66995)
"ano velmi spokojeni"
- 23.5.2022 -Olga K.
(#58377)
"Bylo to skvělé, moc jsme si to s maminkou užily a rozhodně přijedeme znovu:_). "
- 31.1.2022 -Lada S.
(#53604)
"Pokoj pohodlný. Jídlo perfektní. Nápoje k večeři alko i nealko většinou na objednání. V ceně velmi malý výběr dostupných nealko nápojů z automatu. Uvítala bych jasnou vstupní informací o cenách všech ostatních nápojů. Např. formou menu na každém stolku. Na pokoji by mohla být varná konvice a hrnek. "
- 8.1.2020 -Milan P.
(#38858)
"Ocenil bych širší postel, z domova jsem zvyklý na 160/200, jinak naprosto v pořádku."
- 8.12.2019 -Věra K.
(#36326)
"maximálně, těším se na příští pobyt"
- 6.12.2019 -Bohuslav L.
(#38029)
" Po všech stránkách jsme velmi spokojeni."
- 24.6.2019 -Jitka O.
(#32867)
"Velmi spokojena, děkuji"
- 30.4.2019 -Stanislava V.
(#32723)
"S pobytem jsem byl spokojen, pouze bonusová nabídka využití bazénu, který byl v opravě, se mi nezdála vhodná."
- 10.8.2018 -Eva K.
(#26526)
"Bez připomínek. Jen by se mohla rozšířit nabídka procedur. Za 4 pobytové dny se nadá vyčerpat 4x 120 minut vstup do bazénu. Ocenila bych možnost v ceně bazenů výměnu za masáž, koupel,..."
Odpověď:
Vážená paní Kolářová,
děkujeme Vám velice za hodnocení Vašeho pobytu. Připomínky od klientů jsou pro nás velice důležité a my si veškeré připomínky nebo návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme.
Máme na výběr i další programy včetně procedur, které byste mohla čerpat.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková - manažer klientského servisu komplexu Curie
- 13.7.2018 -Helena S.
(#26245)
"S pobytem jsem byla velmi spokojená."
Odpověď:
Děkujeme za velmi kladné hodnocení. Jsme rádi, že s pobytem v lázních Jáchymov jste byla spokojená. Doufáme, že naše lázně opět navštívíte. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková - manažer komplexu CURIE
- 19.3.2018 -Petr R.
(#23151)
"S pobytem jsme byli spokojeni. Drobné nedostatky odstraněny na místě na recepci - bez problémů. Ostatní vyřízeno na místě. Pouze doporučuji zamyslet se nad systémem v obsazování stolů v jídelně - nelze řešit způsobem, kdo dříve příjde ten dřív tzv. mele - jak nám bylo doporučeno od lázeňských hostů. Dále nelze řešit způsobem tento stůl je obsazen klienty a později příchozí si musí sednout kam je posadí obsluhující personál. V Mariánských lázních v lázeńském areálu Agrikola - řešeno systémem přidělení stolu při příchodu a tento systém zůstává po celou dobu pobytu. Jedná se pouze o drobný nedostatek, který by se dal vyřešit operativně. ( Toto mohu posoudit, neboť jsem několik let řešil systém pohoštění zahraničních delegací včetně presidentů, zahraničních delegací a stravování vládní delegace včetně presidenta po dobu několika let ).
Nakonec moc děkuji za poskytnutí ubytování pro malého psíka, neboť jsme jej neměli kam předat k hlídání. "
Odpověď:
Vážená paní Randusová,
děkujeme Vám velice za hodnocení Vašeho pobytu. Jsme velice rádi, že pobyt v lázních Jáchymov jste si užila. Děkujeme za připomínky ke stolování. Tyto připomínky jsou pro nás velmi důležité a my si veškeré návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme. Kapacita v restauraci hotelu Astoria je omezená, z tohoto důvodů vzniklo neustále přemisťování. Restauraci budeme tento rok kapacitně rozšiřovat, aby k těmto komplikacím již nedocházelo.
Za vzniklou komplikaci se velice omlouváme.
Budeme rádi, když naše lázně opět navštívíte. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v lázních Jáchymov.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková - manažer klientského servisu komplexu Curie
- 19.3.2018 -Věra K.
(#23150)
"Přes zmatky s objednávkou / náš 4 denní pobyt byl chybně poznamenán v recepci jako pobyt víkendový, tudíž jsme měli všechny procedury v jednom dni/ jsme byli celkem spokojeni. Ubytování bylo velmi pěkné, hotelová služba vstřícná a příjemná. Jídelna v Astorii je dosti malá, přesto nás výzva obsluhy, abychom přišli později, že u "našeho" stolu sedí její klienti, trochu zaskočila. Přišli jsme později a výběr jídel nebyl úplný. Nicméně kuchyně byla velmi dobrá a hladem jsme rozhodně netrpěli. "
Odpověď:
Vážený pane Kopecký,
děkujeme za hodnocení Vašeho pobytu. Připomínky našich klientů jsou pro nás velmi důležité a my si veškeré návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme. Za pochybení při načasování procedur se velice omlouváme.
Děkujeme za komentáře k restauraci v LH Astoria. V tomto roce bude probíhat rekonstrukce restaurace, která bude kapacitně rozšířena. Je nám velmi líto, že Váš pobyt nebyl z Vašeho pohledu naprosto dokonalý. Ještě jednou se za nedostatky velice omlouváme.
Budeme nesmírně potěšeni, když se s Vámi budeme moct setkat opět příště a pevně doufám, že budete spokojeni.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková
Manažer klientského servisu komplexu Curie
- 9.3.2018 -Jiří H.
(#22882)
" Byl jsem celkově spokojen s pobytem a procedurami. Pokud mi zdraví a okolnosti dovolí, tak v příštím roce tento pobyt, absolvoval opět.
Jiří Huja."
Odpověď:
Vážený pane Huja,
velice Vám děkujeme za kladné hodnocení Vašeho pobytu, které nás skutečně velmi těší. Jsme rádi, že pobyt proběhl k Vaší spokojenosti.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našich lázních.
Děkujeme.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková
manažer klientského servisu LK Curie
- 30.1.2018 -Lenka S.
(#21849)
"Lázně jsem si velmi hezky užila, procedury a vstřícnost personálu jsem si opravdu tentokrát užila.Před 9 lety to tak pěkné nebylo.Ubytování bylo pěkné,jen jsem si musela požádat např. o vyluxování pokoje.Horší už to bylo s kulturní nabídkou pro hosty.Nic - kino zavřené,k tanci a poslechu bylo velmi málo příležitostí.Jedinou výtku bych snad měla -stravování v Astorii-obsluha paní z kuchyňky v gumové zástěře ke stolům a hostům nepatří!! A nepokládat na stůl posbírané nádobí a sklenky z druhého stolu,pokud tam např.ještě jíme.To slušné nebylo.Radonová léčba mi vždy pomohla,určitě bychom se spolu s manželem rádi do Jáchymova vrátili. S pozdravem manželé Svobodovi "
Odpověď:
Vážení manželé Svobodovi,
děkujeme Vám velice za kladné hodnocení Vašeho pobytu. Jsme velice rádi, že pobyt v lázních Jáchymov jste si užili. Děkujeme za připomínky, které předávám odpovědnému pracovníkovi. Tyto připomínky jsou pro nás velmi důležité a my si veškeré návrhy ke zlepšení našich služeb vždy rádi vyslechneme.
Budeme rádi, když naše lázně opět navštívíte.
Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v lázních Jáchymov.
S přátelským pozdravem
Michaela Kalčíková
Manažer klientského servisu komplexu Curie
- 15.11.2017 -Štěpán K.
(#20324)
"Velmi pěkné"
- 6.11.2017 -roman l.
(#19440)
"Velmi pěkné ubytování, vstřícný personál, čistota na pokojích, skvělé pokojské."
- 5.11.2017 -Irena K.
(#19625)
"S pobytem jsem byla velmi spokojena."
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2022 CzechTravelAgency s.r.o.