Radium Palace Spa & Wellness

Recenze Radium Palace Spa & Wellness

Lázně Jáchymov

Radium Palace Spa & Wellness - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 82 hodnocení)
(82)

- 31.10.2025 -

MUDr. Dita L.

(#96649)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni,nádherné prostředí hotelu, vynikající snídaně i večeře, velký výběr ovoce i zeleniny ,velice ochotný personál,moc rádi se opět vrátíme Dita s Rudou "

- 30.10.2025 -

Martin H.

(#106750)

"Ubytování hodnotím vzhledem k ceně - pokoje by zasloužily vymalovat, je to takové ošuntělé. Jako bonus uvádím spouštějícího se pavoučka z lustru."

- 5.10.2025 -

Karol F.

(#104127)

"Jelikož jsme opakovaně,tak se snížila úroveň stravování.např.ubrousky v jídelně .Vyber jídel slabý a polévky z umělých surovin,a také bramborová kaše ,nedá se to porovnat s rokem 2024.Jinak OK."

- 2.10.2025 -

Eva P.

(#93985)

"Pobyt byl super relax. Moc rádi zase přijedeme. I když počasí bylo již podzimní přesto jsme si super odpočinuli."

- 29.9.2025 -

F.

(#99205)

"Úžasné "

- 27.9.2025 -

Marcela H.

(#100786)

"Vše bylo v pohodě "

- 23.9.2025 -

Lenka M.

(#96558)

"Pobyt byl velmi příjemný, pohodlně vybavený pokoj, vstřícná pokojská, personál při procedurách milý, výborná lázeňská u radonových kabin č. 1. V pokojích je, bohužel, od rána cítit kuchyně !!! Lehké výhrady ke stravování: výběr jídla bohatý, ale chuťově jídlo poněkud jednotvárné; obsluhující učni nepoučení, nešetrně sbírají nádobí pod rukama hostů, příbory prostírají bez rukavic; neumí zdravit. "

- 15.9.2025 -

Jitka B.

(#105276)

" byla jsem v lázních poprvé, nemohu porovnávat, ale ubytování bylo hezké, čisté"

- 25.8.2025 -

Leoš Š.

(#99877)

"S pobytem jsem byl velmi spokojen, uvidím jaké budou zdravotní benefity. "

- 30.6.2025 -

Jan S.

(#102842)

"Spokojenost "

- 4.4.2025 -

Helena E.

(#96678)

"S pobytem jsme byli v celku spokojeni, jen ty procedury by nemuseli zacinat v 7 hodin rano. Sice snidane byla az do 10 hodin, ale kdyz mate proceduru jiz rano do 8 hodin , tak se poradne nestacite nasnidat pred procedurou, a pak mate moznost az po procedure. Kdyz si clovek zaplati pobyt, tak bych ocekavala, ze se rano probudim, pak se v klidu nasnidam a pötom jdu na procedury. Toto byl jediny bod, se kterym jsme nebyli zrovna spokojeni. Jinak jidlo dobre, velky vyber, bohuzel kava jen rano k snidani. Pokoje ciste. "

Odpověď:
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byli s pobytem celkově spokojeni, a potěšilo nás, že jste ocenili kvalitu stravování, čistotu pokojů i pestrý výběr jídel.
Zároveň si velmi vážíme i Vašeho podnětu ohledně časového rozvrhu procedur. Chápeme, že ranní termíny mohou být pro některé hosty méně komfortní. V rámci kapacit a individuálních potřeb se vždy snažíme rozpis přizpůsobit tak, aby byl pobyt co nejpohodlnější. V případně potřeby se klient může obrátit na rozpis procedur, kde se lze na úpravě domluvit dle možností daného dne.
Co se týče kávy mimo snídani, tu kdykoli během dne nabízíme v naší kavárně.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.

Management hotelu Radium Palace
- 2.4.2025 -

Jan Č.

(#91629)

"Celková spokojenost. Škoda pouze, že velikost a fungování hotelového bazénu pro takto velký hotel není adekvátní. Zklamáni jsme byli i z toho, že relaxační prvky v bazénu a vířivka nebyly při naší návštěvě v provozu. Škoda též, že nebylo možné dokoupit další radonové koupele."

- 15.1.2025 -

Alena J.

(#94753)

"Vstřícný ochotný personál, služby perfektní, pokoj krásný a čistý."

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za Váš čas, který jste věnovali hodnocení Vašeho pobytu v hotelu Radium Palace. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 2.1.2025 -

Zuzana J.

(#87853)

"Vše OK."

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 21.10.2024 -

Miroslava F.

(#90784)

"vše v pořádku"

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 16.10.2024 -

Alena B.

(#90328)

"dobře spokojeni"

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 16.9.2024 -

Vladimír M.

(#90270)

" CELKOVĚ SPOKOJEN AŽ NA UVÍTÁNÍ 1* K VEČEŘI SLEČNA NEBO PANI MÍSTO POZDRAVU SE RAČI RYCHLE OTOČÍLA ABY NEMUSELA ODPOVĚDĚT NA MOJE POZDRAVENÍ JINAK PERSONÁL SUPER"

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 21.8.2024 -

Richard Š.

(#88819)

"Profesionální, rychlý proces rezervace"

- 3.7.2024 -

Zuzana P.

(#82814)

"Byli jsme velmi spokojeni s pobytem."

- 29.6.2024 -

Denisa S.

(#80864)

"Pohodlný pokoj, dobré jídlo, skvělé masáže (Thajská i klasická). Milé a ochotné recepční. "

Předchozí1234


';