Radium Palace Spa & Wellness

Recenze Radium Palace Spa & Wellness

Lázně Jáchymov

Radium Palace Spa & Wellness - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 51 hodnocení)
(51)

- 5.2.2024 -

Zdeňka B.

(#75551)

"Byli jsme velmi spokojeni."

- 10.12.2023 -

EMIL G.

(#76768)

"Personál recepce a modré restaurace včetně úklidu na vysoké úrovni."

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 8.12.2023 -

Alena K.

(#76651)

"Byly jsme spokojeny, navíc krásné sněžení, pravá zima. Malá kaňka na celkovém obrazu tohoto pobytu-v Africole v saunách nám vadilo chování několika mužů, s prvky exhibicionismu, v našem věku by nám možná lépe vyhovovalo například v určité hodiny jen přístup muži a jiné ženy. Stačí třeba 1-2 hodiny denně. Takto sedí jeden supermuž rozkročen proti dvěřím bylinné sauny, přesně uprostřed lavic a vlevo v koutku se tísní 2 mladé ženy, další si ani netroufají přisednout. Jinak prostředí a služby na školní jedničku."

Odpověď:
Vážené klientky,

vaše nepříjemné zážitky v sauně nás mrzí, děkujeme Vám za Vaše připomínky i návrh řešení, jak těmto situacím předejít, které jsme postoupili hotelu jako důležitou zpětnou vazbu.

Tým Lázní Travel

- 26.10.2023 -

Dagmar M.

(#71935)

"Velmi spokojena."

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 15.7.2023 -

Libuše V.

(#68751)

"Super"

- 14.7.2023 -

Jana S.

(#70341)

"Velmi spokojená"

- 8.4.2023 -

Dušan N.

(#68267)

"Veľká spokojnosť s celým priebehom kúpeľnej liečby. "

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 22.3.2023 -

Jan Č.

(#67879)

"Spokojeni jsme byli moc. Všichni ochotní, milí, se snahou vyjít vstříc. S trochou nadsázky by se dalo říct, že jsme si po nějaké době zase připadali skoro jako lidé :-)))"

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 27.9.2022 -

Emanuel N.

(#59529)

"Bylo to pěkné a zajímavé."

- 18.4.2022 -

Jiří K.

(#55431)

"Měl jsem pokoj 313. Velmi obtěžující je klíč od trezoru - navrhuji výměnu za digitální, čímž odpadne nutnost nošení klíče. Dále ve sprše je malý úchyt sprchy a není možné tam sprchu uchytit. Před naším pobytem někomu již několikrát spadla do vaničky. kde nechala po pádu stopy. Ohledně personálu: 1) standardní jídelna - výborně 2) Modrá jídelna - excelentní 3) Radonové vany - všechen personál nápomocný a milý, pouze na poslední přepážce (nevím jestli je poslední 5 nebo 6) je paní velmi komisní a pravděpodobně je již vyhořelá 4) Ruční masáže - thaiské super, částečné - pán masér s egyptským původem - skvělé a paní masérka také super. Jen jsme u 2 pánů na 1 a 2 zaznamenali, že odpočítávání zapnou okamžitě po vstupu do maérny bez ohlednu na svlečení masírovaného, takže - 2 minuty :-(( 5) Parafínové zábaly - v pořádku"

Odpověď:
Vedení hotelu Vám děkuje za Váš čas a hodnocení Vašeho pobytu. Vaše připomínky jsme řešili a sjednali nápravu- úchyt na sprchu a dodržování času na procedurách. Je nám líto, že jste Vaše připomínky neřešil přímo na místě, vždy se snažíme vše operativně řešit. Co se týče trezoru na pokojích: jedná se o standardní vybavení a každý klient preferuje jiný druh trezoru. Věříme, že Vás v našem hotelu opět přivítáme neboť spokojený host je pro nás vždy největší odměnou.
Vedení hotelu Radium Palece
- 27.5.2021 -

Anna M.

(#46976)

"úplně spokojeni"

- 22.5.2021 -

Irena M.

(#47045)

"naprostá spokojenost bez jakýchkoliv nedostatků"

- 1.1.2021 -

Lenka D.

(#46139)

" Bylajsem velmi spokojena. Děkuji."

- 30.12.2020 -

Pavel F.

(#46530)

"velmi spokojeni, skvělá kuchyně ,denní úklid pokojů na vysoké úrovni,. Škoda, že nebylo možno doobjednat dodatečné procedury s ohledem na coronavirovou situaci."

- 11.2.2020 -

Libuše K.

(#40008)

"Pobyt splnil všechna naše očekávání, vysoká profesionalita a kvalita služeb nás potěšila. Jediná připomínka je k pokoji č. 133 - okno je v těsném sousedství okapu, který při dešti je velice hlučný a neumožňuje v noci mít otevřené okno. Někdo před námi se již asi snažil okap odhlučnit použitím ručníku. "

- 19.1.2020 -

Ivana M.

(#39679)

"Pobyt byl příjemný,jen u snídaně jsem postrádala větší sortiment sýrů a u večeře více zeleniny.Před první večeří jsme dlouho čekali na umístění .Jinak bylo vše v pořádku."

- 7.1.2020 -

Zdenek M.

(#37762)

"S pobytem jsme byli maximálně spokojeni, mile nás překvapila i velmi dobrá úroveň nabízených kulturních pořadů."

- 13.9.2019 -

Marie N.

(#32631)

"Spokojeni"

- 15.7.2019 -

Igor C.

(#34862)

"Plne"

- 23.6.2019 -

Marie s.

(#32968)

"Dobrý den, svůj názor na pobyt v lázních Jáchymov jsem vyjádřila po příjezdu domů osobním dopisem řediteli Lázní Jáchymov . Bohužel se mi nedostalo žádné odpovědi. Proto považuji vaši žádost o hodnocení za výsměch. Ve zkratce a popravdě opakuji, že pokud RADIUM PALACE nezlepší stravování a to hlavně ve výběru vstupních surovin půjde to pomalu , ale jistě ke dnu. Žádné symbolické dárky nepomohou. Nebyla jsem v RADIUM PALACE poprvé a spoléhat výhradně na zahraniční klientelu je krátkozraké řešení. Marie Suchá, Prachatice"

Předchozí123


';