94%Perfektní (Založeno na 82 hodnocení)
(82)
- 31.10.2025 -MUDr. Dita L.
(#96649)
"S pobytem jsme byli velice spokojeni,nádherné prostředí hotelu, vynikající snídaně i večeře, velký výběr ovoce i zeleniny ,velice ochotný personál,moc rádi se opět vrátíme Dita s Rudou "
- 30.10.2025 -Martin H.
(#106750)
"Ubytování hodnotím vzhledem k ceně - pokoje by zasloužily vymalovat, je to takové ošuntělé. Jako bonus uvádím spouštějícího se pavoučka z lustru."
- 5.10.2025 -Karol F.
(#104127)
"Jelikož jsme opakovaně,tak se snížila úroveň stravování.např.ubrousky v jídelně .Vyber jídel slabý a polévky z umělých surovin,a také bramborová kaše ,nedá se to porovnat s rokem 2024.Jinak OK."
- 2.10.2025 -Eva P.
(#93985)
"Pobyt byl super relax. Moc rádi zase přijedeme. I když počasí bylo již podzimní přesto jsme si super odpočinuli."
- 29.9.2025 - F.
(#99205)
"Úžasné "
- 27.9.2025 -Marcela H.
(#100786)
"Vše bylo v pohodě "
- 23.9.2025 -Lenka M.
(#96558)
"Pobyt byl velmi příjemný, pohodlně vybavený pokoj, vstřícná pokojská, personál při procedurách milý, výborná lázeňská u radonových kabin č. 1.
V pokojích je, bohužel, od rána cítit kuchyně !!!
Lehké výhrady ke stravování:
výběr jídla bohatý, ale chuťově jídlo poněkud jednotvárné;
obsluhující učni nepoučení, nešetrně sbírají nádobí pod rukama hostů, příbory prostírají bez rukavic; neumí zdravit.
"
- 15.9.2025 -Jitka B.
(#105276)
"
byla jsem v lázních poprvé, nemohu porovnávat, ale ubytování bylo hezké, čisté"
- 25.8.2025 -Leoš Š.
(#99877)
"S pobytem jsem byl velmi spokojen, uvidím jaké budou zdravotní benefity. "
- 30.6.2025 -Jan S.
(#102842)
"Spokojenost "
- 4.4.2025 -Helena E.
(#96678)
"S pobytem jsme byli v celku spokojeni, jen ty procedury by nemuseli zacinat v 7 hodin rano. Sice snidane byla az do 10 hodin, ale kdyz mate proceduru jiz rano do 8 hodin , tak se poradne nestacite nasnidat pred procedurou, a pak mate moznost az po procedure. Kdyz si clovek zaplati pobyt, tak bych ocekavala, ze se rano probudim, pak se v klidu nasnidam a pötom jdu na procedury. Toto byl jediny bod, se kterym jsme nebyli zrovna spokojeni. Jinak jidlo dobre, velky vyber, bohuzel kava jen rano k snidani. Pokoje ciste. "
Odpověď:
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byli s pobytem celkově spokojeni, a potěšilo nás, že jste ocenili kvalitu stravování, čistotu pokojů i pestrý výběr jídel.
Zároveň si velmi vážíme i Vašeho podnětu ohledně časového rozvrhu procedur. Chápeme, že ranní termíny mohou být pro některé hosty méně komfortní. V rámci kapacit a individuálních potřeb se vždy snažíme rozpis přizpůsobit tak, aby byl pobyt co nejpohodlnější. V případně potřeby se klient může obrátit na rozpis procedur, kde se lze na úpravě domluvit dle možností daného dne.
Co se týče kávy mimo snídani, tu kdykoli během dne nabízíme v naší kavárně.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Management hotelu Radium Palace
- 2.4.2025 -Jan Č.
(#91629)
"Celková spokojenost. Škoda pouze, že velikost a fungování hotelového bazénu pro takto velký hotel není adekvátní. Zklamáni jsme byli i z toho, že relaxační prvky v bazénu a vířivka nebyly při naší návštěvě v provozu.
Škoda též, že nebylo možné dokoupit další radonové koupele."
- 15.1.2025 -Alena J.
(#94753)
"Vstřícný ochotný personál, služby perfektní, pokoj krásný a čistý."
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za Váš čas, který jste věnovali hodnocení Vašeho pobytu v hotelu Radium Palace. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 2.1.2025 -Zuzana J.
(#87853)
"Vše OK."
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 21.10.2024 -Miroslava F.
(#90784)
"vše v pořádku"
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 16.10.2024 -Alena B.
(#90328)
"dobře spokojeni"
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 16.9.2024 -Vladimír M.
(#90270)
" CELKOVĚ SPOKOJEN AŽ NA UVÍTÁNÍ 1* K VEČEŘI SLEČNA NEBO PANI MÍSTO POZDRAVU SE RAČI RYCHLE OTOČÍLA ABY NEMUSELA ODPOVĚDĚT NA MOJE POZDRAVENÍ JINAK PERSONÁL SUPER"
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 21.8.2024 -Richard Š.
(#88819)
"Profesionální, rychlý proces rezervace"
- 3.7.2024 -Zuzana P.
(#82814)
"Byli jsme velmi spokojeni s pobytem."
- 29.6.2024 -Denisa S.
(#80864)
"Pohodlný pokoj, dobré jídlo, skvělé masáže (Thajská i klasická). Milé a ochotné recepční. "
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.