94%Perfektní (Založeno na 78 hodnocení)
(78)
- 5.10.2025 -Karol F.
(#104127)
"Jelikož jsme opakovaně,tak se snížila úroveň stravování.např.ubrousky v jídelně .Vyber jídel slabý a polévky z umělých surovin,a také bramborová kaše ,nedá se to porovnat s rokem 2024.Jinak OK."
- 2.10.2025 -Eva P.
(#93985)
"Pobyt byl super relax. Moc rádi zase přijedeme. I když počasí bylo již podzimní přesto jsme si super odpočinuli."
- 29.9.2025 - F.
(#99205)
"Úžasné "
- 27.9.2025 -Marcela H.
(#100786)
"Vše bylo v pohodě "
- 23.9.2025 -Lenka M.
(#96558)
"Pobyt byl velmi příjemný, pohodlně vybavený pokoj, vstřícná pokojská, personál při procedurách milý, výborná lázeňská u radonových kabin č. 1.
V pokojích je, bohužel, od rána cítit kuchyně !!!
Lehké výhrady ke stravování:
výběr jídla bohatý, ale chuťově jídlo poněkud jednotvárné;
obsluhující učni nepoučení, nešetrně sbírají nádobí pod rukama hostů, příbory prostírají bez rukavic; neumí zdravit.
"
- 15.9.2025 -Jitka B.
(#105276)
"
byla jsem v lázních poprvé, nemohu porovnávat, ale ubytování bylo hezké, čisté"
- 25.8.2025 -Leoš Š.
(#99877)
"S pobytem jsem byl velmi spokojen, uvidím jaké budou zdravotní benefity. "
- 30.6.2025 -Jan S.
(#102842)
"Spokojenost "
- 4.4.2025 -Helena E.
(#96678)
"S pobytem jsme byli v celku spokojeni, jen ty procedury by nemuseli zacinat v 7 hodin rano. Sice snidane byla az do 10 hodin, ale kdyz mate proceduru jiz rano do 8 hodin , tak se poradne nestacite nasnidat pred procedurou, a pak mate moznost az po procedure. Kdyz si clovek zaplati pobyt, tak bych ocekavala, ze se rano probudim, pak se v klidu nasnidam a pötom jdu na procedury. Toto byl jediny bod, se kterym jsme nebyli zrovna spokojeni. Jinak jidlo dobre, velky vyber, bohuzel kava jen rano k snidani. Pokoje ciste. "
Odpověď:
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byli s pobytem celkově spokojeni, a potěšilo nás, že jste ocenili kvalitu stravování, čistotu pokojů i pestrý výběr jídel.
Zároveň si velmi vážíme i Vašeho podnětu ohledně časového rozvrhu procedur. Chápeme, že ranní termíny mohou být pro některé hosty méně komfortní. V rámci kapacit a individuálních potřeb se vždy snažíme rozpis přizpůsobit tak, aby byl pobyt co nejpohodlnější. V případně potřeby se klient může obrátit na rozpis procedur, kde se lze na úpravě domluvit dle možností daného dne.
Co se týče kávy mimo snídani, tu kdykoli během dne nabízíme v naší kavárně.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Management hotelu Radium Palace
- 2.4.2025 -Jan Č.
(#91629)
"Celková spokojenost. Škoda pouze, že velikost a fungování hotelového bazénu pro takto velký hotel není adekvátní. Zklamáni jsme byli i z toho, že relaxační prvky v bazénu a vířivka nebyly při naší návštěvě v provozu.
Škoda též, že nebylo možné dokoupit další radonové koupele."
- 15.1.2025 -Alena J.
(#94753)
"Vstřícný ochotný personál, služby perfektní, pokoj krásný a čistý."
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za Váš čas, který jste věnovali hodnocení Vašeho pobytu v hotelu Radium Palace. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 2.1.2025 -Zuzana J.
(#87853)
"Vše OK."
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 21.10.2024 -Miroslava F.
(#90784)
"vše v pořádku"
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 16.10.2024 -Alena B.
(#90328)
"dobře spokojeni"
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 16.9.2024 -Vladimír M.
(#90270)
" CELKOVĚ SPOKOJEN AŽ NA UVÍTÁNÍ 1* K VEČEŘI SLEČNA NEBO PANI MÍSTO POZDRAVU SE RAČI RYCHLE OTOČÍLA ABY NEMUSELA ODPOVĚDĚT NA MOJE POZDRAVENÍ JINAK PERSONÁL SUPER"
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 21.8.2024 -Richard Š.
(#88819)
"Profesionální, rychlý proces rezervace"
- 3.7.2024 -Zuzana P.
(#82814)
"Byli jsme velmi spokojeni s pobytem."
- 29.6.2024 -Denisa S.
(#80864)
"Pohodlný pokoj, dobré jídlo, skvělé masáže (Thajská i klasická). Milé a ochotné recepční. "
- 26.6.2024 -Jana S.
(#81523)
"Výborně umístěný hotel, veškeré služby velice kvalitní."
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 17.6.2024 -Martina S.
(#80246)
"S pobytem jsme byli spokojeni, ubytování bylo pěkné, všechno zařízení fungovalo jak má. Jen by možná nebyly marné mírné investice do hlavní jídelny. Umytí či výměna židlí, také plastové kryty na nabídkových boxech s jídlem či nádobím byly často umaštěné a špinavé. Chápu, že dáváte plast, aby bylo vidět co je nabízeno, ale nepříjde mně to praktické. Jinak obsluha velmi dobrá, a ochotná. Velmi vysoce hodnotíme kvalitu lázeňských služeb i možnost využití bazénu. "
Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Vašimi připomínkami se bude zabývat a přijmeme opatření na jejich zlepšení. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.