Radium Palace Spa & Wellness

Recenze Radium Palace Spa & Wellness

Lázně Jáchymov

Radium Palace Spa & Wellness - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 61 hodnocení)
(61)

- 16.9.2024 -

Vladimír M.

(#90270)

" CELKOVĚ SPOKOJEN AŽ NA UVÍTÁNÍ 1* K VEČEŘI SLEČNA NEBO PANI MÍSTO POZDRAVU SE RAČI RYCHLE OTOČÍLA ABY NEMUSELA ODPOVĚDĚT NA MOJE POZDRAVENÍ JINAK PERSONÁL SUPER"

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 21.8.2024 -

Richard Š.

(#88819)

"Profesionální, rychlý proces rezervace"

- 3.7.2024 -

Zuzana P.

(#82814)

"Byli jsme velmi spokojeni s pobytem."

- 29.6.2024 -

Denisa S.

(#80864)

"Pohodlný pokoj, dobré jídlo, skvělé masáže (Thajská i klasická). Milé a ochotné recepční. "

- 26.6.2024 -

Jana S.

(#81523)

"Výborně umístěný hotel, veškeré služby velice kvalitní."

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 17.6.2024 -

Martina S.

(#80246)

"S pobytem jsme byli spokojeni, ubytování bylo pěkné, všechno zařízení fungovalo jak má. Jen by možná nebyly marné mírné investice do hlavní jídelny. Umytí či výměna židlí, také plastové kryty na nabídkových boxech s jídlem či nádobím byly často umaštěné a špinavé. Chápu, že dáváte plast, aby bylo vidět co je nabízeno, ale nepříjde mně to praktické. Jinak obsluha velmi dobrá, a ochotná. Velmi vysoce hodnotíme kvalitu lázeňských služeb i možnost využití bazénu. "

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Vašimi připomínkami se bude zabývat a přijmeme opatření na jejich zlepšení. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 1.6.2024 -

Gizela Č.

(#83798)

"nadstandartní.........."

- 1.6.2024 -

Eva S.

(#84030)

"Vše probíhalo v pohodě, personál velmi příjemný, ubytování i jídlo v pořádku. Není co vytknout. "

- 1.3.2024 -

Pavel D.

(#79812)

"Od prvního okamžiku, když jsme přijeli, až do našeho odjezdu, jsme byli maximálně spokojeni. Velmi spokojeni. Ze strany Vašich zaměstnanců to byl doslova špičkový výkon. Ubytování, úklid pokoje na jedničku, recepce stejně, kuchaři, jídlo luxusní, zdravotnický personál taky, procedury samá chvála. Příště určitě delší pobyt. Jeden postřeh - do jídelny by neměli chodit hosté v kraťasech a tričku. To je ovšem jejich vizitka. Jednoznačně, bylo o nás postaráno po všech stránkách na velmi vysoké úrovni. Děkuji. Pavel David "

- 5.2.2024 -

Zdeňka B.

(#75551)

"Byli jsme velmi spokojeni."

- 10.12.2023 -

EMIL G.

(#76768)

"Personál recepce a modré restaurace včetně úklidu na vysoké úrovni."

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 8.12.2023 -

Alena K.

(#76651)

"Byly jsme spokojeny, navíc krásné sněžení, pravá zima. Malá kaňka na celkovém obrazu tohoto pobytu-v Africole v saunách nám vadilo chování několika mužů, s prvky exhibicionismu, v našem věku by nám možná lépe vyhovovalo například v určité hodiny jen přístup muži a jiné ženy. Stačí třeba 1-2 hodiny denně. Takto sedí jeden supermuž rozkročen proti dvěřím bylinné sauny, přesně uprostřed lavic a vlevo v koutku se tísní 2 mladé ženy, další si ani netroufají přisednout. Jinak prostředí a služby na školní jedničku."

Odpověď:
Vážené klientky,

vaše nepříjemné zážitky v sauně nás mrzí, děkujeme Vám za Vaše připomínky i návrh řešení, jak těmto situacím předejít, které jsme postoupili hotelu jako důležitou zpětnou vazbu.

Tým Lázní Travel

- 26.10.2023 -

Dagmar M.

(#71935)

"Velmi spokojena."

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 15.7.2023 -

Libuše V.

(#68751)

"Super"

- 14.7.2023 -

Jana S.

(#70341)

"Velmi spokojená"

- 8.4.2023 -

Dušan N.

(#68267)

"Veľká spokojnosť s celým priebehom kúpeľnej liečby. "

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Spokojený host je pro nás vždy tou největší odměnou. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 22.3.2023 -

Jan Č.

(#67879)

"Spokojeni jsme byli moc. Všichni ochotní, milí, se snahou vyjít vstříc. S trochou nadsázky by se dalo říct, že jsme si po nějaké době zase připadali skoro jako lidé :-)))"

Odpověď:
Vedení hotelu Vám touto cestou děkuje za hodnocení Vašeho pobytu. Zpětná vazba je pro nás důležitá a velice si toho vážíme. Těšíme se na Váš příští pobyt.
- 27.9.2022 -

Emanuel N.

(#59529)

"Bylo to pěkné a zajímavé."

- 18.4.2022 -

Jiří K.

(#55431)

"Měl jsem pokoj 313. Velmi obtěžující je klíč od trezoru - navrhuji výměnu za digitální, čímž odpadne nutnost nošení klíče. Dále ve sprše je malý úchyt sprchy a není možné tam sprchu uchytit. Před naším pobytem někomu již několikrát spadla do vaničky. kde nechala po pádu stopy. Ohledně personálu: 1) standardní jídelna - výborně 2) Modrá jídelna - excelentní 3) Radonové vany - všechen personál nápomocný a milý, pouze na poslední přepážce (nevím jestli je poslední 5 nebo 6) je paní velmi komisní a pravděpodobně je již vyhořelá 4) Ruční masáže - thaiské super, částečné - pán masér s egyptským původem - skvělé a paní masérka také super. Jen jsme u 2 pánů na 1 a 2 zaznamenali, že odpočítávání zapnou okamžitě po vstupu do maérny bez ohlednu na svlečení masírovaného, takže - 2 minuty :-(( 5) Parafínové zábaly - v pořádku"

Odpověď:
Vedení hotelu Vám děkuje za Váš čas a hodnocení Vašeho pobytu. Vaše připomínky jsme řešili a sjednali nápravu- úchyt na sprchu a dodržování času na procedurách. Je nám líto, že jste Vaše připomínky neřešil přímo na místě, vždy se snažíme vše operativně řešit. Co se týče trezoru na pokojích: jedná se o standardní vybavení a každý klient preferuje jiný druh trezoru. Věříme, že Vás v našem hotelu opět přivítáme neboť spokojený host je pro nás vždy největší odměnou.
Vedení hotelu Radium Palece
- 27.5.2021 -

Anna M.

(#46976)

"úplně spokojeni"

Předchozí123


';