"s pobytem jsme byli velmi spokojeni,rádi přijedeme znovu"
"Pobyt se mi velmi líbil.Nádherná krajina Jeseníků,nádherné počasí. Ještě jednou děkuji za příjemný pobyt. s pozdravem Vladimír Rybka a Zdena Procházková"
"děkuji vám pěkné ubytování příště přijedu určitě zas moc se mi tam líbílo zuzana mynářová"
"S pobytem jsme velmi spokojeni. "
"Byli jsme s pobytem spokojeni."
"Velmi spokojeni, ubytovani a prostredi fantasticke (areal lazni i okoli). Procedury skvele, jediny problem - po (prvnim) prijezdu je cely system ne zcela pochopitelny, znaceni mist prodcedur v prukazu je ne vzdy jednoznacne. "
"Vše luxusní a v pořádku "
"Maximální spokojenost."
"Pobyt byl krásný, byla jsem velmi spokojena, není na co si stěžovat :-)"
"Maximální spokojenost. Určitě přijedeme znovu."
"Pobyt se nám velmi líbil, obsluha rovněž. Jsme v lázních již podruhé a opět jsme byli nadmíru spokojeni. Určitě jsme nebyli naposledy a chtěli bychom si návštěvu opět zopakovat. S pozdravem R. Melicheríková"
"Jediný problém byl v tom, že nebylo možné načasování procedur a návštěvy lékaře předem,tak abychom mohli co nejlépe pobyt využít k turistice."
"Velká spokojenost po všech stránkách."
"SUPER"
"Není co bych mohl vytknou - plná spokojenost."
"Ubytování a stravování bylo na standardní úrovni, o proti obdobným hotelům v Rakousku ve stejné cenové relaci je v úklidu ještě velká rezerva. Procedury byly výborné, vše klaplo na čas a personál byl vstřícný a ochotný. Na druhé straně pracovnice v recepci byly ve vstřícnosti daleko za úrovní, kterou jsme zažili v jiných českých lázních. Byli jsme v Lázních Jeseník poprvé. Už hledání pokoje nám činilo potíže, protože po informaci " výtah je na chodbě doprava" jsme nečekali, že bude tak daleko. Otřesným způsobem bylo organizováno parkování, kdy jsme po příjezdu museli přejet na parkoviště dole pod lázněma, vzhledem k rezervaci parkoviště A pro učasníky závodu. Jsem po operaci kolena a tak informace o autobusu a jeho jízdním řádu by se velmi hodila a nemusel bych to šlapat pěšky. Zajištění odvozu hotelem by bylo adekvátní. Recepce je vždy vizitkou hotelu a vaši zaměstnanci v tomhle ohledu zaostávají nejen za úrovní v cizině, v lázních u nás, ale i za úrovní práce ostatních zaměstnanců. Plánek hotelu s označením cesty k jednotlivým částem a k lokalizaci procedur, který by dostal návštěvník po příjezdu by se velmi hodil. "
"Pobyt splnil mé představy. Nevzhledný výhled do dvora bych kompenzovala aspoň květinami.K večeři mně chyběl výběr nějaké zeleninové polévky, nabídka džbánu s vodou a lehčí zeleninová či jiná vegetariánská jídla."
"Vážení !!! Maximální spokojenost !!! Proto k vám jezdíme už asi 30 let !!! Paní Kirokjanová, masérky, paní u koupelí jsou úžasné. Stravování se od minulého pobytu zlepšilo asi o 100 % !!! Ale mohl by chodit číšník a ptát se na pivo, protože není obvyklé, že si musím pivo objednávat u milých slečen na baru. Nedostatky : 1. Urgence doplatku Kč 180.- za minibar. Když už jste si to špatně spočítali, tak jste to měli zatáhnou ve své režii a nedělat ze sebe socky a posílat urgence doplatku Kč 180. 2. Zavřená Zimní taneční zahrada. Byl to vždy velký Bonus k pobytu. Naštěstí to nahradila Hradní taneční diskotéka. Jinak vše dokonalé !!!"
"pobyt byl příjemný. Děkuji."
"Byli jsme moc spokojeni. Bohužel jsme nemohli čerpat třetí proceduru - bazén, protože se opravoval. Počasí bylo skvělé, tak to ani nevadilo."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.