Lázně Jeseník Hotel Priessnitz

Recenze Lázně Jeseník Hotel Priessnitz

Lázně Jeseník

Lázně Jeseník Hotel Priessnitz - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 241 hodnocení)
(241)

- 11.9.2019 -

zdenek h.

(#32136)

"s pobytem jsme byli velmi spokojeni,rádi přijedeme znovu"

- 2.9.2019 -

Vladimír R.

(#34832)

"Pobyt se mi velmi líbil.Nádherná krajina Jeseníků,nádherné počasí. Ještě jednou děkuji za příjemný pobyt. s pozdravem Vladimír Rybka a Zdena Procházková"

- 1.9.2019 -

Zuzana M.

(#35768)

"děkuji vám pěkné ubytování příště přijedu určitě zas moc se mi tam líbílo zuzana mynářová"

- 26.8.2019 -

Miroslava I.

(#36144)

"S pobytem jsme velmi spokojeni. "

- 21.8.2019 -

Viktor K.

(#36347)

"Byli jsme s pobytem spokojeni."

- 15.8.2019 -

Petra O.

(#36154)

"Velmi spokojeni, ubytovani a prostredi fantasticke (areal lazni i okoli). Procedury skvele, jediny problem - po (prvnim) prijezdu je cely system ne zcela pochopitelny, znaceni mist prodcedur v prukazu je ne vzdy jednoznacne. "

- 8.8.2019 -

iveta Š.

(#35130)

"Vše luxusní a v pořádku "

- 30.7.2019 -

Kazimír C.

(#33442)

"Maximální spokojenost."

- 29.7.2019 -

Magdalena Z.

(#34935)

"Pobyt byl krásný, byla jsem velmi spokojena, není na co si stěžovat :-)"

- 26.7.2019 -

Dana N.

(#36057)

"Maximální spokojenost. Určitě přijedeme znovu."

- 19.7.2019 -

Renata M.

(#35205)

"Pobyt se nám velmi líbil, obsluha rovněž. Jsme v lázních již podruhé a opět jsme byli nadmíru spokojeni. Určitě jsme nebyli naposledy a chtěli bychom si návštěvu opět zopakovat. S pozdravem R. Melicheríková"

- 11.7.2019 -

Václav M.

(#35552)

"Jediný problém byl v tom, že nebylo možné načasování procedur a návštěvy lékaře předem,tak abychom mohli co nejlépe pobyt využít k turistice."

- 24.6.2019 -

Sylva G.

(#34363)

"Velká spokojenost po všech stránkách."

- 24.6.2019 -

Zdeňka K.

(#33593)

"SUPER"

- 22.6.2019 -

Zdeněk T.

(#31327)

"Není co bych mohl vytknou - plná spokojenost."

- 22.6.2019 -

Ivan L.

(#33485)

"Ubytování a stravování bylo na standardní úrovni, o proti obdobným hotelům v Rakousku ve stejné cenové relaci je v úklidu ještě velká rezerva. Procedury byly výborné, vše klaplo na čas a personál byl vstřícný a ochotný. Na druhé straně pracovnice v recepci byly ve vstřícnosti daleko za úrovní, kterou jsme zažili v jiných českých lázních. Byli jsme v Lázních Jeseník poprvé. Už hledání pokoje nám činilo potíže, protože po informaci " výtah je na chodbě doprava" jsme nečekali, že bude tak daleko. Otřesným způsobem bylo organizováno parkování, kdy jsme po příjezdu museli přejet na parkoviště dole pod lázněma, vzhledem k rezervaci parkoviště A pro učasníky závodu. Jsem po operaci kolena a tak informace o autobusu a jeho jízdním řádu by se velmi hodila a nemusel bych to šlapat pěšky. Zajištění odvozu hotelem by bylo adekvátní. Recepce je vždy vizitkou hotelu a vaši zaměstnanci v tomhle ohledu zaostávají nejen za úrovní v cizině, v lázních u nás, ale i za úrovní práce ostatních zaměstnanců. Plánek hotelu s označením cesty k jednotlivým částem a k lokalizaci procedur, který by dostal návštěvník po příjezdu by se velmi hodil. "

- 26.4.2019 -

Lydie T.

(#31460)

"Pobyt splnil mé představy. Nevzhledný výhled do dvora bych kompenzovala aspoň květinami.K večeři mně chyběl výběr nějaké zeleninové polévky, nabídka džbánu s vodou a lehčí zeleninová či jiná vegetariánská jídla."

- 13.4.2019 -

Milan K.

(#32126)

"Vážení !!! Maximální spokojenost !!! Proto k vám jezdíme už asi 30 let !!! Paní Kirokjanová, masérky, paní u koupelí jsou úžasné. Stravování se od minulého pobytu zlepšilo asi o 100 % !!! Ale mohl by chodit číšník a ptát se na pivo, protože není obvyklé, že si musím pivo objednávat u milých slečen na baru. Nedostatky : 1. Urgence doplatku Kč 180.- za minibar. Když už jste si to špatně spočítali, tak jste to měli zatáhnou ve své režii a nedělat ze sebe socky a posílat urgence doplatku Kč 180. 2. Zavřená Zimní taneční zahrada. Byl to vždy velký Bonus k pobytu. Naštěstí to nahradila Hradní taneční diskotéka. Jinak vše dokonalé !!!"

- 28.3.2019 -

Marie K.

(#31838)

"pobyt byl příjemný. Děkuji."

- 28.3.2019 -

Jana B.

(#32080)

"Byli jsme moc spokojeni. Bohužel jsme nemohli čerpat třetí proceduru - bazén, protože se opravoval. Počasí bylo skvělé, tak to ani nevadilo."



';