Lázeňský hotel Morava

Recenze Lázeňský hotel Morava

Lázně Luhačovice

Lázeňský hotel Morava - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 46 hodnocení)
(46)

- 13.3.2024 -

Hana J.

(#79160)

"S pobytem jsem byla spokojená."

- 1.11.2023 -

Jindřich Z.

(#71543)

"S pobytem jsem byl spokojen."

- 14.9.2023 -

Luboš H.

(#71801)

"velmi"

- 23.8.2023 -

Alena S.

(#70856)

"Málo ovoce, místo toho kompot, velké fronty na jídlo, moc lidí najednou"

- 16.8.2023 -

Hana Š.

(#69207)

"Vse ok az na fronty v jidelne. Nikde jsem se s tim dosud nesetkala."

- 25.6.2023 -

Markéta R.

(#67317)

"Vše celkem OK až na způsob organizace stravování a nabídky."

Odpověď:
Vážená paní Růžová,

mrzí nás, že lázeňský pobyt nesplnil Vaše očekávání, pokud jde o stravování a velmi bychom uvítali Vaše připomínky a náměty, abychom je mohli přeposlat hotelu za účelem zlepšení sužeb.

Tým Lázně Travel
- 31.5.2023 -

václav k.

(#68417)

"Procedury výborné, personál skvělý, pí. Maňasová Zdeňka - velice ochotná a šikovná. Bezlepkové stravování špatné: ráno dva krajíčky bezlepkového chleba - v pořádku, ale večeře bez polévek, dezertu, maso dvakrát do pusy - za tu cenu naprosto nedostačující :("

Odpověď:
Vážený pane Klomfare,

mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s nabídkou bezlepkových jídel a Vaše připomínky jsme postoupili hotelu jako důležitou zpětnou vazbu a výzvu ke zlepšení v této oblasti.

Tým Lázní Travel
- 9.4.2023 -

Dagmar K.

(#64281)

"Maximální spokojenost, vysoká úroveň v ubytování,ve stravování a v jednání personálu. Sestřička Jolana Častulíková velice příjemná,usměvavá,ochotná a nebyla skoupá na vlídné slovo."

- 1.4.2023 -

Jaromír O.

(#64414)

"Stravování : jídlo výborné ale podle mne shozené způsobem výdeje stravy . v tuto dobu bylo v lázních spoustu starších hostů a s pohybovými omezeními. Stát 15 minut ve frontě navíc kolem stolů kde se již hosté, kteří přišli dříve, stravovali mně připadne nedůstojné. V minulých letech jsme my, kteří si pobyt hradili, měli stravování zvlášť. Někdy se stalo, že jídlo, které jsme si vybrali již nebylo. Také 30 minut mi připadne málo ( zvlášť když jsme podstatnou dobu strávili v potupné frontě). nevím z jakého důvodu tato novinka je realizována ( ušetření -těžko), ale zvažujeme, že za těchto okolností již nepřijedeme. Byli jsme zde minimálně 10x . Takový názor mělo více hostů se kterými jsme hovořili. Věřím, že mi objasníte důvody proč jste k tomuto kroku přistoupili a budu dále váš klient. "

Odpověď:
Vážený pane Ostrý,
velmi nás mrzí, že nový způsob výdeje stravy Vám znepříjemnil pobyt a Vaši oprávněnou připomínku jsme předali hotelu ke zvážení.
Tým Lázně Travel
- 8.2.2023 -

Vítězslav M.

(#64559)

"Velmi spokojen, nadstandartní"

- 14.12.2022 -

Iveta T.

(#63476)

"Moc děkujeme za pohodový pobyt a vstřícnost personálu."

- 15.11.2022 -

Jindřich Z.

(#56699)

"S pobytem jsem byl spokojen. Personál byl velmi ochotný a vstřícný s čímkoliv pomoci. Spokojenost se všemi službami. Děkuji."

- 9.10.2022 -

Václav M.

(#61790)

"Všechno OK. Děkuji"

- 5.10.2022 -

Jaroslav Č.

(#60762)

"Byla naprostá spokojenost."

- 30.8.2022 -

Lubomír K.

(#60862)

"Velká spokojenost "

- 24.8.2022 -

Hana Ž.

(#59411)

"Bez výhrad"

- 4.8.2022 -

Jiří K.

(#58711)

"Do Luhačovic se stále rádi vracíme. 100% spokojenost."

- 20.7.2022 -

Milan K.

(#57658)

"Naprostá spokojenost, mamka byla nadšená. díky"

- 16.5.2022 -

Blanka O.

(#58051)

"Velmi spokojeni"

- 23.2.2022 -

Milena B.

(#53256)

"Ano, byli jsem spokojeni. Jen připomínáme drobnost: V televizi na pokoji najdete stanice nejen české, ale také slovenské, ruské, anglické a německé . Přesto tam chybí základní nabídka našich českých programů, a to ČT3. Vzhledem ke stáří klientů Moravy by bylo vhodné tento televizní kanál naladit."

Předchozí12


';