"Apartmá slušné,pohodlné postele,lednička na pokoji. Stravování super,velký výběr. Lehátek u bazénu velmi málo(rozhodně ne k dispozici-za 2 dny ani jednou)-osušky ani župany nebyly na pokoji-po vyžádání za poplatek 5 euro."
"Pobyt jako takový byl dobrý, ten úklid na pokojích trochu haproval a co se týče stravy, tak nás sklamal strašně malý výběr jedal. "
"Starý hotel, starý nábytek, ale vše pod jednou střechou. Jezdíme opakovaně na balíček Chut Piestan, ale procedur je v balíčku rok od roku méně, musíte dokupovat, abyste měli trochu lázeňskou péči...Máme rádi venkovní bazén, letos velké zklamání - otevřen je pouze do 19 hodin!!! (Býval do 21 hodin). S bary je to také bída, na chodbě mezi Splendidem a Grandem býval otevřený malý bar - pivko, káva, večer tam hrával cimbál. Už to nefunguje, je zavřeno, stejně menší sál v přízemí. Je to velká škoda...Večer knížku a číst... Jinak procedury OK, bezva zpestření jsou thajské a indické masáže. To jsou pravé masáže, ne jen lechtání po zádech....( ale vše je o lidech). Jinak OK, čisto, vyměněné ručníky, jídlo super."
"Máme jen připomínku k nedostatečnému odvětrávání WC na pokoji č. 304."
"Hotel jsme navštívili již podruhé, moc se nám tam líbilo. Se vším jsme byli spokojeni. Není co vytknout. Rádi se vrátíme."
"Vše v hotelu bylo OK."
"Personál ochotný a přátelský. Kvalita jídel a nápojů vynikající. Perfektní zajištění kulturního vyžití přímo v hotelu - klavírní koncert, oldies disco, živá hudba. Perfektní organizace léčebných procedur, ochota a vysoká profesionalita personálu. Kvalitní ubytování v tichém prostředí, plném vzrostlé zeleně."
"S pobytem jsme byli spokojeni, až na sortiment nápojů k večeři, kdy byla jen čistá voda po jídle. Jídlo bylo dobré, ale také by bylo mohl být pestřejší a větší výběr. Jinak hezké, klidné a příjemné prostředí, čisto a krásný park. Jeli bychom znovu."
"Pobyt se nám velmi líbil, rozvržení procedur nám umožnilo dostatek času pro náš volný čas "
"Velmi spokojeni. "
"Byla jsem velmi spokojena."
"Velká spokojenost. Jako bonus zimní prachový sníh a ubytování v Esplanade. Z důvodu obsazení původně objednaného hotelu. Jistě se do Piešťan ještě podíváme. J.S."
"Byli jsme velmi spokojení. Překvapil nás bohatý kulturní program."
"Náš pobyt se uskutecnil v hotelu Esplanade křídlo Palace, i když jsme si objednali pobyt v hotelu Splendid. Takze to hodnoceni neni na Grand Splendid. S pobytem jsme byli max. spokojeni. Byta to velice příjemná zmena z 3* na 4*. Doporučujeme!!!"
"Ubytování jsme měli zajištěno v hotelu Grand, naše milé překvapení bylo ubytování v hotelu Palác, vše bylo v naprostém pořádku, služby, strava, procedury a td. Doma nás čekalo další překvapení a to kartička stříbrná !!! což ji brzy zase využijeme."
"Vše bylo v pořádku, jen poplatek za pejsky byl moc vysoký, za 3 noci jsem zaplatila 90 EUR, příště tedy upřednostním ubytování s nižším nebo žádným poplatkem. Pokoje jsou socialistické, koupelny potřebují renovaci, ale odpovídá to 3 hvězdičkám. Jídlo bylo ok, první večeře nic moc, večeře 24. a 25.12. byla dobrá, snídaně dobré. Krásné okolí hotelu s hezkými procházkami kolem řeky a do městečka."
"Příjemný předsezoní pobyt."
Tel.: +420 311 537 418 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2020 CzechTravelAgency s.r.o.