Hotel Zimní Lázně

Recenze Hotel Zimní Lázně

Lázně Poděbrady

Hotel Zimní Lázně - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 125 hodnocení)
(125)

- 29.5.2024 -

Zdeňka A.

(#83858)

"Byli jsme spokojeni, ale malý pokoj v druhém patře. V koupelně dlouho hučí ventilátor."

- 25.5.2024 -

Ladislava C.

(#84570)

"Byly. Za rok přijedeme opět. Již po čtvrté. Seniorky z kraje Karolíny Světlé."

- 21.5.2024 -

Lubomír Ž.

(#84242)

"Byli jsme velmi spokojeni - úklid, čistota, komunikace."

- 12.5.2024 -

Květa M.

(#84383)

"pokoj pro 2 osoby je dost malý,nepohodlné židle. Měl by být lépe značen průchod do jídelny. Špatne se starší člověk orientuje."

- 24.4.2024 -

Jiřina H.

(#83324)

" 1. Spokojena, jen příliš tvrdá matrace, 2. Snídaně v pořádku, večeře nebyla vždy podána teplá. 3.Spokojena. 4. Spokojena 5.Celkově spokojena"

- 12.4.2024 -

Bc. Vendulka K.

(#82973)

" V Poděbradech bylo úžasně, měli jsme krásné počasí. Veškerý personál byl vstřícný a ochotný. procedury byly fajn. "

- 3.4.2024 -

Naďa H.

(#82391)

"K pobytu nemám co vytknout. Vše bylo v pořádku"

- 23.3.2024 -

Miroslav J.

(#80108)

"spokejen"

- 18.3.2024 -

Yvona Č.

(#80935)

"Z našeho prvního lázeňského pobytu v Poděbradech jsme byly se sestrou nadšeny."

- 17.3.2024 -

Ludmila V.

(#80899)

"Zdravím , pobyt jsem si užila. Vstřícný, milý personal jak na recepci tak i v jídelně, kuchyni. Všechny procedury byly dobře načasované a byl tu i milý personál. Se stravováním jsem byla spokojená a chutnalo mi. Děkuji, vím že se k Vám zase ráda přijedu podívat , odpočinout si. Vahovská"

- 13.3.2024 -

Karin L.

(#80334)

"Byly jsme velmi spokojeny, jen nebyl k dispozici dostupný bazén, tak jak bylo uvedeno v prospektech. "

Odpověď:
Vážené klientky,

mrzí nás, že jste postrádaly bazén k plavání. Jak uvádíme na našich webových stránkách, v hotelu Zimní lázně je pouze rehabilitační bazén, pro plavání je k dispozici bazén v hotelu Chariclea, vzdálený asi 180 m od Zimních lázní.

Tým Lázní Travel
- 9.3.2024 -

Dana P.

(#80596)

"S pobytem jsme byli spokojeni, mohlo by být lepší parkování."

- 26.2.2024 -

Irena K.

(#81979)

"Velmi spokojeni."

- 26.2.2024 -

Milan V.

(#81444)

"o tom se nedá nic psát - vše bylo k naprosté spokojenosti"

- 2.12.2023 -

Lenka I.

(#77096)

"Velmi spokojeny, masáž i koupele příjemné. Snídaně super, večeře by mohly být lepší, chyběla polévka a nápoje, které bychom si samozřejmě platily. Ale celkově velmi dobře hodnotíme. "

Odpověď:
Vážená paní Indrová,

pokud jde polévku, ta se podává pouze k obědu, zatímco nápoje lze zakoupit výběrem z nápojového lístku během oběda i večeře. Lednice s nápoji je však z důvodu nedostatku místa v restauraci umístěna v zázemí, domníváme se tedy, že tato skutečnost mohla způsobit Váš dojem, že nápoje nejsou k dispozici.

Tým Lázní Travel
- 19.10.2023 -

Pavla Ř.

(#76546)

"Příjemná vstřícnost všeho personálu s kterým jsme přicházeli do styku ."

- 12.10.2023 -

Jaroslav H.

(#75349)

" Pobyt se nám líbil .Příště jedeme znovu."

- 5.10.2023 -

Jarmila Č.

(#72601)

"S pobytem jsem byla velice spokojená, všichni byli vstřícní a ochotní. Jediná skvrna na pobytu byl přízemní pokoj do ulice. Vzhledem k tomu, že se léčím s úzkostmi, tak mi prostě nedělal dobře. Paní v recepci se mi snažila pomoct, ale bohužel bylo vše ve vyšších patrech obsazeno. Jinak jsem byla velice spokojená. Děkuji "

Odpověď:
Vážená paní Čechová,
mrzí nás, že pokoj v přízemí Vám nevyhovoval a doporučujeme Vám při příští objednávce požadavek na ubytování ve vyšším patře zmínit a naše rezervační pracovnice ho rády zohlední.
Tým Lázní Travel
- 4.10.2023 -

Bohuslava M.

(#72306)

"Byla jsem celkově spokojená, nemohu si na nic stěžovat. První masáž, česká masérka jen takové pohlazení bez účinku, druhé, asi ukrajinka, masérka kvalitní. Je možné zajistit křížkové lázně po infarktu pro rok 2024?"

Odpověď:
Vážená paní Myšková,
křížkové lázně Vám my, jako cestovní agentura zajistit nemůžeme, ale můžeme Vám podat několik praktických informací, jak postupovat. Návrh na lázeňskou léčbu Vám vystaví praktický nebo odborný lékař, který do návrhu vyplní Vámi vybrané lázně. Tento návrh ještě posoudí revizní lékař Vaší zdravotní pojišťovny a pokud ho schválí, zdravotní pojišťovna návrh zašle přímo do lázní, které Vás následně budou informovat o termínu nástupu.
Tým Lázní Travel
- 4.10.2023 -

Věra R.

(#74411)

"Byla jsem velice spokojená"

Předchozí1234...


';