Spa Hotel Felicitas

Recenze Spa Hotel Felicitas

Lázně Poděbrady

Spa Hotel Felicitas - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

96%Perfektní (Založeno na 215 hodnocení)
(215)

- 21.10.2025 -

Ljuba R.

(#102223)

"Byla jsem velmi spokojena. Všechny služby byly na vysoké úrovni. Nemám žádné výhrady. Možná by bylo dobré, kdyby na pokoji byly nějaké hodiny k sledování času na procedury, stravování a pod."

- 16.10.2025 -

Jana Ř.

(#104189)

"Super pobyt????????????????????????????"

- 14.10.2025 -

Vladimir B.

(#103936)

"Byli jsme spokojeni a těšíme se na příště"

- 13.10.2025 -

Rostislav B.

(#105885)

"Příjemně překvapeni"

- 30.9.2025 -

Olga N.

(#98512)

"V těchto lázních jsem byla již podruhé, byla jsem opět zcela spokojena. Vše je perfektně zajištěno, ubytování čisté a pohodlné, stravování výborné. Procedury příjemné."

Odpověď:
Dobrý den paní Hájková,
velice děkujeme za Vaši opakovanou návštěvu i krásné hodnocení. Jsme potěšeni, že jste byla opět zcela spokojena s ubytováním, stravou i procedurami. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu a věříme, že Vám opět dopřejeme příjemný pobyt.

S úctou,
Petra Slámová, Obchodní ředitelka
- 24.9.2025 -

Denis C.

(#103100)

"Vše 1*"

- 18.9.2025 -

Eva V.

(#97221)

"Pobyt byl fajn, ale s lecebnymi procedurami jsem nebyla spokojena. Vadilo mi, ze me nahou opecovaval muz, ze jsem do vany nevstupovala po schudkach, ale nasedala jak na kone, ze vana byla o cca 1/4 m delsi nez ja, ale zadnou "zarazku" pry nemate, takze jsem v ni plavala, drzice se madel, nevhodne umistenych az v zadni casti vany. Prisadovou koupel si muzu vybrat jen z levandulove a po zapnuti trysek se vse zmeni v namydlenou klouzacku. Klouzalo uplne vsechno, takze jsem koupel nemohla absolvovat vleze, jen jsem ji odsedela. Pak jsem se z teto klouzacky nemohla dostat ven a "bratr" mi nijak nepomohl. Nevypustil vanu, nepodal mi rucnik, abych se pres nej mohla nekde pevne chytit, nepodal mi ruku ap., jen ziral a ocividne se bavil tim, jak se tam v mydlinkach placam. Po teto zkusenosti jsem si nechala vymenit dalsi uhlicitou koupel za suchou a podvodni masaz za hydrojet. Pani na recepci byla velmi ochotna a tak uz byl zbytek pobytu v pohode..."

- 18.9.2025 -

Hana B.

(#102394)

"Dobrý den, byly jsme s dcerou veľmi spokojené, jedním slovem SUPER ????. Děkujeme."

- 15.9.2025 -

Pavel Š.

(#97543)

"Velmi spokojen. Jediná vyhrada k adrelinovemu výjezdu z podzemních garáží."

- 11.9.2025 -

Marie M.

(#101956)

"Pobyt byl krásný, personál usměvavý . milý a ochotný. "

- 9.9.2025 -

Jitka R.

(#102074)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni, vše proběhlo na jedničku."

- 21.7.2025 -

Mgr.Lenka K.

(#99976)

"Dobrý den. Celý pobyt se nesl v duchu vstřícnosti, lakavého a nevtíravého jednání a též ochoty vyhovět klientovi. "

Odpověď:
Dobrý den paní Korpová,

velmi Vám děkujeme za milou recenzi. Jsme moc rádi, že jste u nás zažili příjemný pobyt a ocenili vstřícnost i ochotu našeho personálu. Vaše spokojenost je pro nás tou největší odměnou a motivací do další práce. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu!

S přáním hezkého dne,
Petra Slámová
Obchodní ředitelka
- 11.7.2025 -

Eva V.

(#100527)

"Naprostá spokojenost se všemi službami "

- 6.7.2025 -

Pavel F.

(#100462)

"dobrý den, moc hezky zařízený hotel, wellnes + bazen super, jen bohužel jsem nečekali, že hotel této kategorie nebude mít klimatizované pokoje, bohužel jsem chytli teplé letní počasí a pokoji bylo nedýchatelno.... jinak vše ok děkujeme "

Odpověď:
Dobrý den paní Slavíková,

děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a milá slova o našem hotelu, wellnessu i bazénu, která nás velice potěšila. Mrzí nás, že jste během Vašeho pobytu postrádali klimatizaci na pokoji. Pro Váš příští pobyt doporučuji zvolit pokoje kategorie Premium, které jsou klimatizací vybaveny. Věříme, že Vás v budoucnu budeme moci opět přivítat ve Spa Hotelu Felicitas. S pozdravem, Petra Slámová, Obchodní ředitelka Spa Hotelu Felicitas
- 27.6.2025 -

Simona Č.

(#101456)

"Pobyt jsme si náramně užili, vše bylo bez chybičky!"

- 19.6.2025 -

Lenka P.

(#99166)

"moc se nám líbilo"

- 26.5.2025 -

Vladimír K.

(#99608)

" Děkujeme za příjemný pobyt a těšíme se na další, jestli nám to zdraví dovolí. Klosovi "

- 12.5.2025 -

Romana V.

(#96249)

"S pobytem ve Vašem zařízení jsme byli velice spokojeni. Úroveň poskytovaných služeb nás velice potěšila, byli jsme velmi spokojeni."

- 8.4.2025 -

Hana S.

(#97564)

"Již po druhé jsem absolvovala pobyt a byla jsem moc spokojená. Děkuji za vstřícné jednání a chování personálu."

- 31.3.2025 -

renata o.

(#98381)

"Spokojeni,az na chladne jidlo pisi jiz po treti a nic se bohuzel nezmenilo."

Odpověď:
Dobrý den pane Šindlere, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a proto nás mrzí, že se situace s teplotou jídla opakovala. Budu velice ráda, pokud mě nebo pana ředitele hotelu kontaktujete při Vašem příštím pobytu, abychom celou situaci ihned napravili. Věřím, že kolegové budou rádi reagovat na Vaše požadavky během podávání obědů a večeří a nebude problém jídlo servírovat přímo z kuchyně, aby teplota jídla byla dle Vašeho přání. S pozdravem a přáním hezkého dne, Petra Slámová, Obchodní ředitelka
Předchozí1234...


';