90%Perfektní (Založeno na 12 hodnocení)
(12)
- 25.8.2025 -Marta Z.
(#103767)
"Pobyt jsme si užili. Ne úplně ideální jsou dvě poměrně frekventované silnice, mezi kterými se Císařské lázně nachází. V noci velmi nepříjemné. Ale chápeme, že s tím vy nic neuděláte. "
- 20.8.2025 -Vladimír N.
(#104337)
"Celkově jsou lazně Teplice krásné. Dle diskusí s klienty lázní v posledních letech úroveň služeb a personálu klesá. Na oxygenoterapii mi personál oznámil , že nerozumí česky. Ustlat postel umí lépe šestileté dítě- takový diletantismus jsem neviděl nikde ve světě. Určitě to nikdo z vedení nekontroluje. Zmíněné nedostatky kazí dojem klientům. A poslední dva dny nejezdil hlavní výtah, což byl pro mnoho lidí po operacích kardinální problém."
Odpověď:
Děkujeme za Vaši milou recenzi i zpětnou vazbu k naším službám. Zkonzultovala jsem Vaše poznatky s mými kolegy, které se starají o zmiňované úseky. Jelikož každoročně o letních prázdninách spolupracujeme s Vysokou školou fyzioterapie ve Wrocławi, v rámci vzdělávacího programu Evropské unie ERASMUS+, jsou na našich různých pracovištích polští studenti, kteří hovoří česky málo, v tom s Vámi souhlasíme. Vždy mají ale nad sebou dozor, kmenového lázeňského pracovníka. Pokud jste měl jakýkoliv problém, byla možnost konzultovat tento problém s tímto nadřízeným pracovníkem.
Práce našich kolegyň, pokojských, které se starají o úklid pokojů, je pravidelně kontrolována a jejich práce je vždy na vysokých příčkách hodnotového žebříčku. Pokojská, která se starala o Váš pokoj v době Vašeho pobytu, je velmi zkušená a dlouhodobá pracovnice. Ale samozřejmě chápeme, že se nemusí zrovna potkat Vaše požadavky a nároky s námi nastavenými standardy. Porucha výtahu skutečně nastala, byla okamžitě volána servisní služba, která se postarala o opravu. Hlavní výtah není jediný v budově, z druhé strany chodby je další výtah, který klienti mohou využívat. Recepce o tomto podávala informace.
Doufám, že i přes tyto skutečnosti jste si u nás pobyt užil, a mohl jste tak naplno využít naší jedinečné termální vody.
- 30.7.2025 -Vlastimil J.
(#103110)
"S pobytem jsme byli spokojeni jen by to chtělo balíček o jeden nebo dva dny více.
Děkujeme,
Josefik Vlastimil "
- 28.5.2025 -Ludmila B.
(#100327)
"Balíček mohl obsahovat více procedur v CL a méně v Thermaliu. "
Odpověď:
Děkujeme za Vaši recenzi. Ve wellnessových pobytech je procedura solná jeskyně, na kterou je nutnost přejít do Lázní Beethoven, jelikož tato procedura v Císařských lázních není instalována. Stejně tak bazény Thermalia jsou jen v Lázních Beethoven. Jinak jsou všechny procedury k dispozici v Císařských lázních a není nutno na ně nikam přecházet. V Císařských lázních je teď nově i Císařská lázeň, kterou mohou klienti navštěvovat bez omezení.
- 28.2.2024 -Vratislava H.
(#77299)
"velmi spokojena v hrdinková"
- 17.1.2024 -Oldřich R.
(#78476)
"Po rozpačitém začátku, kdy se ukázalo, že náš balíček neobsahuje zapůjčení županů, nefungujícím ovladači TV a prasklé žárovce ve stojací lampě, se pobyt vyvinul v příjemný zážitek k plné spokojenosti."
- 15.11.2023 -Petr Š.
(#72911)
"Byli jsem spokojeni jak letos tak minulí rok."
- 11.10.2023 -Zdenka Š.
(#72839)
"Spokojená. Perfektní ubytování i úklid.
Vstřícná obsluha v restauraci, jen některá jídla v názvech utajená a s nezvyklou kombinací jídel. Chuťově dobré.
Lázeňská péče skvělá, nad mé očekávání účinná."
- 6.9.2023 -Jaroslava L.
(#72045)
"S pobytem jsem byla velmi spokojena. Jediné výhrady bych měla ke stravování, protože mám určité trávicí potíže, a tak mi ne vždy nabídka jídel vyhovovala. "
- 13.7.2023 -Pavla D.
(#67729)
"s pobytem jsem byla velice spokojena"
- 1.11.2021 -Jiřina U.
(#52191)
"S pobytem jsem byla spokojená, měla jsem jen večeře, ty mě zrovna nenadchly. jinak v pohoděl "
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.