Lázeňský dům Moravan

Recenze Lázeňský dům Moravan

Lázně Teplice nad Bečvou

Lázeňský dům Moravan - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

4Skvělé (Založeno na 48 hodnocení)
(48)

- 9.12.2019 -

Dagmar L.

"Byl jsem spokojen s ubytováním,stravou,procedurami i chováním personálu."

- 6.12.2019 -

Jindra K.

"Velmi spokojena."

- 23.11.2019 -

Irena N.

"S pobytem v Lázních Teplice nad Bečvou jsem byla velmi spokojená"

- 25.10.2019 -

Bronislava Š.

"Byla jsem spokojena."

- 7.9.2019 -

Ladislav R.

"V horku které letos panovalo, otevřít okno směrem k trati,znamenalo se kvůli hluku nevyspatpřed více jak dvaceti lety,jsme podepisovali petici s žádostí o stavbu protihlukové stěny.Zřejmně se nezdařilo.Druhá věc podávání jídlaTento způsob jsme zažili jen ve zdejších lázních.Jinde podávali jídla systémem švédských stolů i obědy a večeře."

- 26.8.2019 -

Ing. Jana E.

"Vážení, v termínu Vámi známém jsem se svým druhem(jsem vdova) jsem absolvovala neskutečně nádhernou dovolenou.Byla jsem překvapena změnou nádherného a novéhého protředí a bezchybným přístupem personálu. Na toto místo a čas mám tento rok nezapomenutelné vzpomínky, které bych chtěla opakovat. Na základě těchto skutečností Váš Lázenský dům doporučuji, nebot dle mého soudu se jednáo vynikající zařízení. (již existující rezervace). S poděkováním nádherné dovolené Ing.Jana Eliášová"

- 10.7.2019 -

Augustin B.

"Vzhledem k tomu, že se k vám vracejí na léčebné pobyty osoby s pohybovým omezením , přivítali bychom , kdyby alespoň jedna vana na uhličité koupele byla tzv. otvírající k snadnému vstupu a zejména výstupu z vany . Současný zvedák je nevyhovující a pro mnohé velmi stresující. Kromě této připomínky jsme byli maximálně spokojeni a rádi se k vám vracíme. Vstřícný a laskavý personál zasluhuje pochvalu a naše upřimné díky."

- 24.6.2019 -

Irena K.

"Až na úvodní komplikace a výstup po schodech parkem od nádraží,pobyt byl příjemný,díky příjemnému prostředí,obětavosti personálu a hezkému prostředí.Škoda,že autobusové linky MHD,nejsou v souladu s příjezdem rychlíků,takže se musí jezdit až do Teplic N.Bečvou vlakem a potom už to neni pro seniory nebo nemocné lidi."

- 22.6.2019 -

Jana S.

"Mohu vyjádřit velké poděkování a spokojenost za Vaše služby celému personálu v lázních.. Moc děkuji a ráda se budu vracet."

- 21.6.2019 -

Ludmila P.

"Jsme nadšené."

- 21.6.2019 -

Jiří P.

"Velmi spokojeni s pobytem, v září si chceme opět udělat radost a realizovat další pobyt. Doporučujeme všem."

- 5.4.2019 -

Milan B.

"Jezdili jsme tam již dlouho a jsme byli velmi spokojeni"

- 10.12.2018 -

Milana O.

"velmi"

- 19.10.2018 -

Helena K.

"Velmi"

- 14.10.2018 -

Edita H.

"Po absolvování mnoha pobytů v různých lázních se nemohu zbavit dojmu,že procedury provádějí velmi málo kvalifikovaní pracovníci /masáže/ Plánováni procedury v den odjezdu také není vhodné,pokud pokoj musí být opuštěn do 10.hodiny a je nutno stihnout ještě snídani. Pokažený výtah Co se týká ubytování nás udivilo,že v pokoji není v dnešní době samozřejmostí pro hosty šampon+sprchový gel"

- 27.8.2018 -

Dorota P.

"S pobytem jsem byla spokojena, mám výhrady jen k parkování, protože je tam málo místa a některá auta stojí celý den na slunci. Jídelna by mohla být také trochu větší, protože skoro u všech stolů sedí dohromady až 6 lidí a pro některé to byl velký problém."

- 20.8.2018 -

Zdenka S.

"S pobytem jsem byla moc spokojená po v šech stránkách.Vše bylo dle mých přestav i když jsem vozíčkářka nebyl nikdy žádný problém."

- 18.8.2018 -

Jana T.

"Ubytování a úklid pokoje, procedury a jejich plánování, stravování s nabídkou různých druhů nápojů, přístup a ochota personálu, prostě všechno bylo výborné na 6 hvězdiček. Z naší strany maximální spokojenost. Jako bonus relax, dokonalý odpočinek a klid. Všem doporučujeme pobyt v hotelu Moravan!!. Jana Tvrdá a Anna Brostíková"

- 17.8.2018 -

Miluše S.

"Ubytování a strava na jedničku. Balíček "Rozmazlování" nabízel přesně to, co jsme dostaly - naprostá spokojenost. Malou připomínku bych měla však s Wellnes. Vzhledem k tomu, že jsme v takovém zařízení byly poprvé, chyběl nám nějaký "manuál" - co, jak dlouho, co potom, v jakém pořadí, k čemu slouží, co použít a pod. Děkujeme za příjemný a odpočinkový pobyt. Nebyly jsme u Vás poprvé a ani naposled."

- 13.7.2018 -

Dana H.

"Organizace plynulá, personál přívětivý, strava skvělá. Byli jsme tu popáté. Za oba D. Holzerová"

Předchozí123


';