Spa Hotel Harvey

Recenze Spa Hotel Harvey

Františkovy Lázně

Spa Hotel Harvey - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 292 hodnocení)
(292)

- 23.7.2024 -

Miroslav D.

(#84599)

"Dobrý den, s pobytem v pokojích 511 a 501 jsme byli velice spokojeni, super. Kdyby jste chtěli ještě něco maličko vylepšit, měl bych podnět. Týkalo by se to osvětlení v části sedačky a křesel, tam bylo pro nás málo svěstla. Při hraní stolních her, stojací lampa svítila málo. Jinak jsme byli velice spokojeni. Celý personál, milí a vstřícný, jak na procedurách, které byly na vysoké úrovni tak i v restauraci většina obsluhy. Výjimečná a skvělá byla zvláště Paní Jitka Dušková svým přístupem, radou a pomocí. Její každodenní úsměv byl pohlazením. Moc jí děkujeme. "

Odpověď:
Dobrý den,
velice děkujeme za krásné hodnocení. Vaše podněty jsou pro nás důležitá zpětná vazba. Vaše doporučení předneseme vedení hotelu.
S přátelským pozdravem Team Hotelu Harvey*****
- 8.5.2024 -

Marta P.

(#79841)

"Byli jsme spokojeni."

Odpověď:
Vážený pane Pomajsle,
děkujeme za krásné hodnocení. Budeme se i nadále snažit nepolevit v našem úsilí.
S přátelským pozdravem team Harvey Spa Hotelu*****
- 21.2.2024 -

Petra H.

(#82088)

"Až na parkování mimo hotel jsme byli velmi spokojeni. A nám osobně tedy nevyhovovaly příliš měkké matrace. Jinak vybavení hotelu, sluzby i personál bezvadný. Obzvláště kuchyně, vynikající. "

- 25.4.2023 -

Anna N.

(#65139)

"Procedury, ubytování velmi dobré. Při podávání večeří arogantní chování vedoucí směny. Neustálé upozorňování na špatné sezení u stolu. Jsem vyšší postavy a mám nemocné koleno a proto jsem trochu vyčnívala."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme. Nevím, co se dělo v restauraci, ale určitě se tomu budu věnovat... Děkuji... Petr Červený, manažer hotelu
- 21.4.2023 -

Pavel D.

(#68742)

"Úplná spokojenost - ochotný a příjemný personál, dobré jídlo, všude čistota a hezký pokoj."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení... Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 29.3.2023 -

Marie Ž.

(#66774)

"hotel příjemný, překvapením bylo, že nás paní v jídelně původně chtěla posadit ke stolu, kde již někdo seděl. Velice se divila, že jsme chtěli stůl sami pro sebe. Většina klientů jezdí ve dvou, ale v jídelně jsou stoly pro čtyři. To není moc praktické a nesplňuje dnešní nároky klientů. Rovněž v jídelně salátové bufety nejsou doplňované, pokud někdo přijde na večeři v 7 hodin, ze salátů mnoho nezbývá. Také výběr z jídel není vhodný pro strávníky, kteří nejedí maso. 33 let po revoluci jsou v tomto zařízení některé procesy ještě z doby minulého režimu. Pokoje velmi dobré, personál rovněž. "

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Velice si této zpětné vazby vážím. Petr Červený, manažer hotelu
- 15.3.2023 -

Jitka P.

(#65841)

"Pobyt proběhl ke spokojenosti až na večerní hodiny v pokoji 208 ze stěn vycházel nepříjemný zvuk( asi voda nebo odpady) ale jinak bychom rádi navštívili hotel znovu ."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 15.3.2023 -

Luboš LL K.

(#64886)

"Super-"

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 14.3.2023 -

Pavla M.

(#63088)

"Maximální spokojenost, personál maximálně vstřícný, milý. Jen chvála."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 12.3.2023 -

Jana K.

(#64443)

"Hotel je na pěkném místě. Zařízení pokoje je pěkné. Vybavení v pořádku. Stravování bylo chutné avšak malý výběr. Často nedoplněné nádobí i jídlo. Procedury lázní byly příjemné. Doplňkové welness bylo zklamání. Stížnost bych podala na chování pedikerky. A nejsem jediná bohužel. Vstřícné a milé byly pokojské. Celkově pobyt byl moc příjemný. Jako zdravotník si vážím nabídky pro relaxaci."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 12.3.2023 -

josef d.

(#66764)

"Spokojeni"

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 7.3.2023 -

Květa T.

(#67122)

"Dobrý den, pobyt byl super. Pokud budu příště volit Františkovy Lázně, Váš hotel bude mezi prvními koho oslovím. ???? Připomínky: ???? V restauraci bych dala hostům v době snídaně větší hrnečky na čaj či kávu. V bazénu by se hodily na stěně u schodů do bazénu háčky na župany. Aspoň 10. Jeden věšák na kterém je třeba 6 bílých županů je docela problém. A je škoda že půlku bazénu zabírá nevhodně umístěné bublající lůžko. Není kde plavat. Při tom by stačilo kdyby bylo otočené a zabíralo jen zbytek prostoru vedle schodů. Hezký den a stále hodně hostů ???? Tuháčková"

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Velice si vážíme i připomínek. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 2.3.2023 -

Lenka H.

(#66885)

"Recepcni mila, vstricna vse vysvetlila na jednicku. p Personal u procedur nemam vitku _ vse jak melo byt, na cas na procedury, zadne fronty, prodlevy. Plavcik starsi _ skvele vysvetleno co kde je, kdyz jsme chtely zapl trisky, vytiral vodu, aby nikdo neuklouzl. Jen mlady plavcik nebyl tak aktivni _ nevytiral. Jidlo stridme malo, jeste ze byli salaty a buchta k veceri. Snidane mraky jidla super vyber. Jinak bylo hodne klientu Nemcu, az mi vadilo ze personal na me mluvi taky nemecky. Ale dalo se to. "

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Velice si toho vážíme. Jsem rád, že se vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 21.2.2023 -

Jan N.

(#65840)

"Pobyt ve Vašem hotelu splnil naše očekávání a byli jsme spokojeni.Jen vstřícnost a ochota některého personálu by mohla být lepší."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení našeho hotelu. Velice si toho vážíme. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 27.1.2023 -

Petr S.

(#63135)

"Velmi hezké ubytování, vybavení wellness - bazén i perfektní strava. Pobyt zpříjemňují procedury, pro jejichž poskytování je hotel dobře vybaven. Můžeme všem doporučit."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Velice si toho vážíme. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 18.1.2023 -

Anna P.

(#64612)

"Moc se mi u vás líbilo, jen na pokoji (bydlela jsem ve 4.patře) byla odpoledne a večer zima. Ale zachraňovala to sauna a pára. Snídaně byly velmi bohaté a dobré, večeře ale nic moc. Přesto se k vám jistě ještě vrátím. "

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Velice si vážíme i podnětů ke zlepšení. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 3.1.2023 -

František B.

(#56875)

"Vše bylo perfektní, jenom recepce by měla být vstřícnější a ochotnější."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Děkujeme i za podnět ke zlepšení... Petr Červený, manažer hotelu
- 31.12.2022 -

Petr H.

(#59255)

"Jeden z nejlepších, které jsme kdy absolvovali."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 25.10.2022 -

Václav S.

(#62163)

"Byl jsem u vás už 8x a nikam jinam si netroufám jet. Tento pobyt bych chtěl vyzdvihnout skvělou práci staršího plavčíka, který neustále vytíral podlahy, komunikoval s klienty a zapínal nám masážní proudy. Ten mladý by se od něho měl učit !"

Odpověď:
Dobrý den, moc děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme a budeme se těšit na váš příští pobyt. Plavčíkům Váš podnět předám... Petr Červený, manažer hotelu
- 20.10.2022 -

Vladimír K.

(#61436)

"Bez problému"

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Předchozí1234...


';