Spa Hotel Harvey

Recenze Spa Hotel Harvey

Františkovy Lázně

Spa Hotel Harvey - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 291 hodnocení)
(291)

- 8.5.2024 -

Marta P.

(#79841)

"Byli jsme spokojeni."

Odpověď:
Vážený pane Pomajsle,
děkujeme za krásné hodnocení. Budeme se i nadále snažit nepolevit v našem úsilí.
S přátelským pozdravem team Harvey Spa Hotelu*****
- 21.2.2024 -

Petra H.

(#82088)

"Až na parkování mimo hotel jsme byli velmi spokojeni. A nám osobně tedy nevyhovovaly příliš měkké matrace. Jinak vybavení hotelu, sluzby i personál bezvadný. Obzvláště kuchyně, vynikající. "

- 25.4.2023 -

Anna N.

(#65139)

"Procedury, ubytování velmi dobré. Při podávání večeří arogantní chování vedoucí směny. Neustálé upozorňování na špatné sezení u stolu. Jsem vyšší postavy a mám nemocné koleno a proto jsem trochu vyčnívala."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme. Nevím, co se dělo v restauraci, ale určitě se tomu budu věnovat... Děkuji... Petr Červený, manažer hotelu
- 21.4.2023 -

Pavel D.

(#68742)

"Úplná spokojenost - ochotný a příjemný personál, dobré jídlo, všude čistota a hezký pokoj."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení... Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 29.3.2023 -

Marie Ž.

(#66774)

"hotel příjemný, překvapením bylo, že nás paní v jídelně původně chtěla posadit ke stolu, kde již někdo seděl. Velice se divila, že jsme chtěli stůl sami pro sebe. Většina klientů jezdí ve dvou, ale v jídelně jsou stoly pro čtyři. To není moc praktické a nesplňuje dnešní nároky klientů. Rovněž v jídelně salátové bufety nejsou doplňované, pokud někdo přijde na večeři v 7 hodin, ze salátů mnoho nezbývá. Také výběr z jídel není vhodný pro strávníky, kteří nejedí maso. 33 let po revoluci jsou v tomto zařízení některé procesy ještě z doby minulého režimu. Pokoje velmi dobré, personál rovněž. "

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Velice si této zpětné vazby vážím. Petr Červený, manažer hotelu
- 15.3.2023 -

Jitka P.

(#65841)

"Pobyt proběhl ke spokojenosti až na večerní hodiny v pokoji 208 ze stěn vycházel nepříjemný zvuk( asi voda nebo odpady) ale jinak bychom rádi navštívili hotel znovu ."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 15.3.2023 -

Luboš LL K.

(#64886)

"Super-"

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 14.3.2023 -

Pavla M.

(#63088)

"Maximální spokojenost, personál maximálně vstřícný, milý. Jen chvála."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 12.3.2023 -

Jana K.

(#64443)

"Hotel je na pěkném místě. Zařízení pokoje je pěkné. Vybavení v pořádku. Stravování bylo chutné avšak malý výběr. Často nedoplněné nádobí i jídlo. Procedury lázní byly příjemné. Doplňkové welness bylo zklamání. Stížnost bych podala na chování pedikerky. A nejsem jediná bohužel. Vstřícné a milé byly pokojské. Celkově pobyt byl moc příjemný. Jako zdravotník si vážím nabídky pro relaxaci."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 12.3.2023 -

josef d.

(#66764)

"Spokojeni"

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 7.3.2023 -

Květa T.

(#67122)

"Dobrý den, pobyt byl super. Pokud budu příště volit Františkovy Lázně, Váš hotel bude mezi prvními koho oslovím. ???? Připomínky: ???? V restauraci bych dala hostům v době snídaně větší hrnečky na čaj či kávu. V bazénu by se hodily na stěně u schodů do bazénu háčky na župany. Aspoň 10. Jeden věšák na kterém je třeba 6 bílých županů je docela problém. A je škoda že půlku bazénu zabírá nevhodně umístěné bublající lůžko. Není kde plavat. Při tom by stačilo kdyby bylo otočené a zabíralo jen zbytek prostoru vedle schodů. Hezký den a stále hodně hostů ???? Tuháčková"

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Velice si vážíme i připomínek. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 2.3.2023 -

Lenka H.

(#66885)

"Recepcni mila, vstricna vse vysvetlila na jednicku. p Personal u procedur nemam vitku _ vse jak melo byt, na cas na procedury, zadne fronty, prodlevy. Plavcik starsi _ skvele vysvetleno co kde je, kdyz jsme chtely zapl trisky, vytiral vodu, aby nikdo neuklouzl. Jen mlady plavcik nebyl tak aktivni _ nevytiral. Jidlo stridme malo, jeste ze byli salaty a buchta k veceri. Snidane mraky jidla super vyber. Jinak bylo hodne klientu Nemcu, az mi vadilo ze personal na me mluvi taky nemecky. Ale dalo se to. "

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Velice si toho vážíme. Jsem rád, že se vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 21.2.2023 -

Jan N.

(#65840)

"Pobyt ve Vašem hotelu splnil naše očekávání a byli jsme spokojeni.Jen vstřícnost a ochota některého personálu by mohla být lepší."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení našeho hotelu. Velice si toho vážíme. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 27.1.2023 -

Petr S.

(#63135)

"Velmi hezké ubytování, vybavení wellness - bazén i perfektní strava. Pobyt zpříjemňují procedury, pro jejichž poskytování je hotel dobře vybaven. Můžeme všem doporučit."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Velice si toho vážíme. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 18.1.2023 -

Anna P.

(#64612)

"Moc se mi u vás líbilo, jen na pokoji (bydlela jsem ve 4.patře) byla odpoledne a večer zima. Ale zachraňovala to sauna a pára. Snídaně byly velmi bohaté a dobré, večeře ale nic moc. Přesto se k vám jistě ještě vrátím. "

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Velice si vážíme i podnětů ke zlepšení. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 3.1.2023 -

František B.

(#56875)

"Vše bylo perfektní, jenom recepce by měla být vstřícnější a ochotnější."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Děkujeme i za podnět ke zlepšení... Petr Červený, manažer hotelu
- 31.12.2022 -

Petr H.

(#59255)

"Jeden z nejlepších, které jsme kdy absolvovali."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 25.10.2022 -

Václav S.

(#62163)

"Byl jsem u vás už 8x a nikam jinam si netroufám jet. Tento pobyt bych chtěl vyzdvihnout skvělou práci staršího plavčíka, který neustále vytíral podlahy, komunikoval s klienty a zapínal nám masážní proudy. Ten mladý by se od něho měl učit !"

Odpověď:
Dobrý den, moc děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme a budeme se těšit na váš příští pobyt. Plavčíkům Váš podnět předám... Petr Červený, manažer hotelu
- 20.10.2022 -

Vladimír K.

(#61436)

"Bez problému"

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 19.10.2022 -

Jiří Š.

(#61867)

"To co jsme zažili během pobytu nebudete věřit.2dny po ubytování jme se rozhodly jet do Německa.Auto bez proudu.Pootevření kufru jsme zjistili,že nás navštívila kuna.Na internetu jsme zjišťovali nejbližší servi.Byl Sokolově.Zajistili jsme odtah. Protože byly zablokovánaa kola,auto jr automat,nedokázal nás vytahnou z parkoviště na průjezdovou cesu.Odjel.Druhý odtah z Horšovského Týnce nás vytahl,naložil a auto odvezl do sokolova.Toto jsem popsal problémy úterý-čtvrtek. Večer jsem dostal teploty 39,5 a recepcní nám změřila Covid.Bez nálezu.Můj kardiolog v Šumperku mě přes mobil poslal recept na antibiotika. Teplota nešla dolů,tak nám recepční zajidstila rychlou sanitu.Potvrdili správnost léků.Protože jsem měl teploty i v sobotu v den odjezdu museli jsme si prodloužit pobyt o 1den.V neděli jsme odjeli. Prosim Vás vyřiťe majiteli hotelu veliké poděkování recepčním/ukrajinská blondýna a dvě tmavovlásky.Jména neznám.Vynikající přístup personálu kuchyně a sestrám a obsluze vodoléčby.Bylo to strašné,ale vím,že to nabylo Vaší vinou "

Odpověď:
Dobrý den, jménem hotelu chci samozřejmě poděkovat za hodnocení. Hlavně ale doufám, že zdravotně už je všechno v pořádku. Poděkování recepčním velice rád vyřídím. Petr Červený, manažer hotelu.
Předchozí1234...


';