Spa & Kur Hotel Harvey

Recenze Spa & Kur Hotel Harvey

Františkovy Lázně

Spa & Kur Hotel Harvey - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

5Perfektní (Založeno na 191 hodnocení)
(191)

- 20.9.2022 -

Zdeněk K.

(#59144)

"Pobyt předčil mé očekávání, krásné prostředí, nádherné ubytování, výborné stravování - velký výběr všeho možného k snídani, oceňuji večerní bufet se skvělými zeleninovými saláty, milá , přátelská obsluha v restauraci. Pohodový vnitřní bazém s vířivkami. Ve srovnání s jinými lázaňskými absolvovanými pobyty zde byla ale naprosto formální lékařská prohlídka - pokud se to tak dá nazvat - trvající jen pár minut s dotazem jaké léky momentálně užívám, protože mám problémy s tlakem musel jsem si vyžádat měření tlaku, což by mělo být naprostou samozřejmostí - včetně základní kontroly dýchání aj. Další problém spatřuji v zařízení pro vanové koupele, vany jsou keramické se zakřivením, i přes madla se z vany člověk staší - trochu při sobě - těžko dostává, nohy podkluzují. Musely mně pomáhat 2 zdravotnice, a protože jsem to nezvládal, tak už jsem nedostal tuto proceduru. Mohu srovnat s pobytem v Trenčianských Teplicích - tam skvělá lékařská prohlídka, dále vany pro koupele jsou z nerezu s rovným dnem, na dně je dána podložka se zdrsněným povrchem, takže nohy nepodklouzávají a vždy jsem samostatně z vany vstal. I přes tyto malé stinné stránky hodnotím pobyt velmi pozitivně. "

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení a také za připomínky. Jsem moc rád, že i přes tyto se Vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 6.9.2022 -

Marie H.

(#54318)

" Byli jsme velmi spokojeni,rádi se příští rok vrátíme. "

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení našeho hotelu. Jsme moc rádi, že se vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 23.8.2022 -

Lenka N.

(#60416)

"Přístup zaměstnanců k hostům ve wellness a v restauraci byl naprosto skvělý, vždy byli ochotní a příjemně naladěni."

- 10.8.2022 -

Lenka H.

(#58409)

"špatné hodnocení stravování, jinak vše ostatní výborné"

- 5.5.2022 -

Marína V.

(#55119)

"Pobyt byl v celků fajn, vylepšila bych ale kuchyň, t.j. stravu a čistotu nádobí. Kalk v koupelně na pokojích a v konvicí, kterou jsem si vyčistila sama. A taky si nejsem jistá, jestli čistota a dezinfekce po každém klientovi po proceduře byla dostatečná. "

Odpověď:
Velice děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme. Mrzí mě, že se Vám pobyt v našem hotelu nelíbil, koukal jsem, že jste se nechala přestěhovat z pokoje kategorie SUPERIOR do pokoje DBL. Proč sice nevím, ale za hotel jsem přesvědčen, že jsme se právě také přidělením pokoje kategorie SUPERIOR opravdu snažili, Vám pobyt udělat co nejpříjemnější. Je mi líto, že to nestačilo. Petr Červený, manažer hotelu
- 4.5.2022 -

Marie B.

(#53991)

"Spokojeni"

Odpověď:
Velice děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 3.5.2022 -

Milena Č.

(#54502)

"Naprosto spokojená. Personál na procedurách, v jídelně, ale i na recepci a úklidových byl vstřícný a milý."

Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 3.5.2022 -

Milena Č.

(#54501)

"V týdnu od 24.4. do 30.4. jsme u Vás absolvovaly týdenní pobyt pro seniory. Byly jsme 3 ženy a všechny jsme se shodly na tom, že pobyt byl po všech stránkách velmi příjemný. Přístup všech zaměstnanců lázeňského hotelu Harvey byl vstřícný a šířil kolem sebe dobrou a usměvavou náladu. Děkujeme všem."

Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 13.4.2022 -

Anna N.

(#54087)

"Vše v pořádku. Mohu jenom doporučit."

- 1.4.2022 -

Karel P.

(#54674)

"Bez problémů"

Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 29.3.2022 -

Petr J.

(#55675)

"Zcela pohodový pobyt bez jakýchkoliv problémů."

Odpověď:
Moc děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 31.12.2021 -

Michal B.

(#53050)

"Tři hvězdy pro ubytovaní jsou proto, že se na pokojích nedostatečně topilo. stížnosti na to byly velmi časté. jinak OK."

- 16.12.2021 -

Jaroslava L.

(#53165)

"Pobyt se nám moc líbil,byly jsme se sestrou velice spokojené. Náhodou bylo i slušné počasí,takže všechno super!!!!!!!!! Děkujeme"

- 14.12.2021 -

Nada Porazilová P.

(#47737)

"Nejlepší relax na konci roku ...přala bych to všem zažít ,alespon těch pár dní ...bez stresu .ÚŽASNÝ Děkujeme "

- 29.11.2021 -

Václav B.

(#53067)

"Velmi spokojeni, obzvláště s personálem, vždy ochotným a usměvavým. Tichý pokoj a příjemné spaní v pohodlných postelích, vše čisté a upravené. Akorát ten bazén (nebazén), kde se nedá plavat, protože se vždy o něco praštíte, chladná voda a bublá pouze na objednávku. Ale to už vychází z místních podmínek a na celkové spokojenosti to nic nemění. Děkujeme!"

- 13.10.2021 -

Marie R.

(#50777)

"S pobytem jsem byla víc než spokojená."

Odpověď:
Děkujeme moc za krásnou recenzi. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu.
- 13.10.2021 -

Věra Ž.

(#51410)

"Byly jsme velmi spokojeny s pobytem. Jenom nám chybělo, že v nabídce jídel nebyly těstoviny. Jinak vše OK."

Odpověď:
Děkujeme moc za krásnou recenzi. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu.
- 23.10.2020 -

Bohumil S.

(#45310)

"S pobytem u vás jsem byl velice spokojen."

- 18.8.2020 -

Pavla J.

(#44082)

" S pobytem v hotelu Harvey jsem byla velice spokojena. Milý, vstřícný personál, ochotné sestřičky . Výborný relax s načerpáním energie a podpory pohybového ústrojí."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení... Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer Spa&Kur Hotelu Harvey
- 11.8.2020 -

Jana R.

(#44301)

"S pobytem jsem byla spokojena. Větší vstřícnost bych viděla v přijímací kanceláři/recepci/, srovnání mám s pobytem v hotelu Paláce II."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení... Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer Spa&Kur Hotelu Harvey
Předchozí1234...


';