Spa & Kur Hotel Harvey

Recenze Spa & Kur Hotel Harvey

Františkovy Lázně

Spa & Kur Hotel Harvey - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

5Perfektní (Založeno na 184 hodnocení)
(184)

- 5.5.2022 -

Marína V.

(#55119)

"Pobyt byl v celků fajn, vylepšila bych ale kuchyň, t.j. stravu a čistotu nádobí. Kalk v koupelně na pokojích a v konvicí, kterou jsem si vyčistila sama. A taky si nejsem jistá, jestli čistota a dezinfekce po každém klientovi po proceduře byla dostatečná. "

Odpověď:
Velice děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme. Mrzí mě, že se Vám pobyt v našem hotelu nelíbil, koukal jsem, že jste se nechala přestěhovat z pokoje kategorie SUPERIOR do pokoje DBL. Proč sice nevím, ale za hotel jsem přesvědčen, že jsme se právě také přidělením pokoje kategorie SUPERIOR opravdu snažili, Vám pobyt udělat co nejpříjemnější. Je mi líto, že to nestačilo. Petr Červený, manažer hotelu
- 4.5.2022 -

Marie B.

(#53991)

"Spokojeni"

Odpověď:
Velice děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 3.5.2022 -

Milena Č.

(#54502)

"Naprosto spokojená. Personál na procedurách, v jídelně, ale i na recepci a úklidových byl vstřícný a milý."

Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 3.5.2022 -

Milena Č.

(#54501)

"V týdnu od 24.4. do 30.4. jsme u Vás absolvovaly týdenní pobyt pro seniory. Byly jsme 3 ženy a všechny jsme se shodly na tom, že pobyt byl po všech stránkách velmi příjemný. Přístup všech zaměstnanců lázeňského hotelu Harvey byl vstřícný a šířil kolem sebe dobrou a usměvavou náladu. Děkujeme všem."

Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 13.4.2022 -

Anna N.

(#54087)

"Vše v pořádku. Mohu jenom doporučit."

- 1.4.2022 -

Karel P.

(#54674)

"Bez problémů"

Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 29.3.2022 -

Petr J.

(#55675)

"Zcela pohodový pobyt bez jakýchkoliv problémů."

Odpověď:
Moc děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 31.12.2021 -

Michal B.

(#53050)

"Tři hvězdy pro ubytovaní jsou proto, že se na pokojích nedostatečně topilo. stížnosti na to byly velmi časté. jinak OK."

- 16.12.2021 -

Jaroslava L.

(#53165)

"Pobyt se nám moc líbil,byly jsme se sestrou velice spokojené. Náhodou bylo i slušné počasí,takže všechno super!!!!!!!!! Děkujeme"

- 14.12.2021 -

Nada Porazilová P.

(#47737)

"Nejlepší relax na konci roku ...přala bych to všem zažít ,alespon těch pár dní ...bez stresu .ÚŽASNÝ Děkujeme "

- 29.11.2021 -

Václav B.

(#53067)

"Velmi spokojeni, obzvláště s personálem, vždy ochotným a usměvavým. Tichý pokoj a příjemné spaní v pohodlných postelích, vše čisté a upravené. Akorát ten bazén (nebazén), kde se nedá plavat, protože se vždy o něco praštíte, chladná voda a bublá pouze na objednávku. Ale to už vychází z místních podmínek a na celkové spokojenosti to nic nemění. Děkujeme!"

- 13.10.2021 -

Marie R.

(#50777)

"S pobytem jsem byla víc než spokojená."

Odpověď:
Děkujeme moc za krásnou recenzi. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu.
- 13.10.2021 -

Věra Ž.

(#51410)

"Byly jsme velmi spokojeny s pobytem. Jenom nám chybělo, že v nabídce jídel nebyly těstoviny. Jinak vše OK."

Odpověď:
Děkujeme moc za krásnou recenzi. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu.
- 23.10.2020 -

Bohumil S.

(#45310)

"S pobytem u vás jsem byl velice spokojen."

- 18.8.2020 -

Pavla J.

(#44082)

" S pobytem v hotelu Harvey jsem byla velice spokojena. Milý, vstřícný personál, ochotné sestřičky . Výborný relax s načerpáním energie a podpory pohybového ústrojí."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení... Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer Spa&Kur Hotelu Harvey
- 11.8.2020 -

Jana R.

(#44301)

"S pobytem jsem byla spokojena. Větší vstřícnost bych viděla v přijímací kanceláři/recepci/, srovnání mám s pobytem v hotelu Paláce II."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení... Moc si toho vážíme... Petr Červený, manažer Spa&Kur Hotelu Harvey
- 16.1.2020 -

Marcela L.

(#39419)

"Jako vždy absolutní spokojenost, velmi vstřícný a ochotný personál "

- 7.1.2020 -

Ilona M.

(#37556)

"Vážení, k celému pobytu nemám žádné výhrady, ale s čím jsme nebyli spokojeni, byla Štědrovečerní večeře, tak tento večer se Vám opravdu nepovedl. V 17.00 - hodin začátek dobrý, přivítání, přání k svátkům a tady to pěkné skončilo. Seděli jsme u stolu číslo 10 a večeři jsme dostali v cca 19.00 hodin. Chápu, že všichni hosté nemohou být při takovém množstí hned obslouženi, ale čekat na Štědrovečerní večeři skoro 2 hodiny považujeme v hotelu 4* za naprosté fiasko. Omluva od personálu sice byla, včetně sklenky bílého vína na omluvu, ale až po 2 hodinách, a tu jsme s díky odmítli. Ilona Murgašová"

Odpověď:
Dobrý den paní Murgašová, za pozdní večeři se ještě jednou omlouváme. Máte naprostou pravdu, to by se stát nemělo. Každopádně jsme moc rádi, že jsme vám pobyt v našem hotelu tímto jedním zaváháním nezkazili a dle hodnocení jste si pobyt v našem hotelu užili. Moc děkujeme za krásné hodnocení... S přáním příjemného dne, Tým Spa&Kur Hotel Harvey
- 21.11.2019 -

Václav R.

(#38527)

"Spokojen"

- 10.11.2019 -

Antonín V.

(#37529)

"Nyní jsem v Konstantinových lázních a pokud mohu porovnávat s hotelem Harvey,jste ve všech ukazatelích prvotřídní.Z tohoto důvodu doporučuji pobyt zájemcům o lázně. Jediný problém máte s Vaší lékařskou,která se nehodí,pro Váš prvotřídní hotel. "

Předchozí1234...


';