Spa Hotel Harvey

Recenze Spa Hotel Harvey

Františkovy Lázně

Spa Hotel Harvey - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 290 hodnocení)
(290)

- 11.10.2022 -

Jaromír T.

(#59182)

"Ve Vašem zařízení jsme byli již po čtvrté díky maximální spokojenosti , jak uvádíme v našem hodnocení . Opět se chystáme užít Vašich služeb v příštím roce. Děkujeme všem zaměstnancům ."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 23.9.2022 -

Olga K.

(#60034)

"S pobytem jsme spokojeni byli."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 20.9.2022 -

Zdeněk K.

(#59144)

"Pobyt předčil mé očekávání, krásné prostředí, nádherné ubytování, výborné stravování - velký výběr všeho možného k snídani, oceňuji večerní bufet se skvělými zeleninovými saláty, milá , přátelská obsluha v restauraci. Pohodový vnitřní bazém s vířivkami. Ve srovnání s jinými lázaňskými absolvovanými pobyty zde byla ale naprosto formální lékařská prohlídka - pokud se to tak dá nazvat - trvající jen pár minut s dotazem jaké léky momentálně užívám, protože mám problémy s tlakem musel jsem si vyžádat měření tlaku, což by mělo být naprostou samozřejmostí - včetně základní kontroly dýchání aj. Další problém spatřuji v zařízení pro vanové koupele, vany jsou keramické se zakřivením, i přes madla se z vany člověk staší - trochu při sobě - těžko dostává, nohy podkluzují. Musely mně pomáhat 2 zdravotnice, a protože jsem to nezvládal, tak už jsem nedostal tuto proceduru. Mohu srovnat s pobytem v Trenčianských Teplicích - tam skvělá lékařská prohlídka, dále vany pro koupele jsou z nerezu s rovným dnem, na dně je dána podložka se zdrsněným povrchem, takže nohy nepodklouzávají a vždy jsem samostatně z vany vstal. I přes tyto malé stinné stránky hodnotím pobyt velmi pozitivně. "

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení a také za připomínky. Jsem moc rád, že i přes tyto se Vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 6.9.2022 -

Marie H.

(#54318)

" Byli jsme velmi spokojeni,rádi se příští rok vrátíme. "

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení našeho hotelu. Jsme moc rádi, že se vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 23.8.2022 -

Lenka N.

(#60416)

"Přístup zaměstnanců k hostům ve wellness a v restauraci byl naprosto skvělý, vždy byli ochotní a příjemně naladěni."

- 10.8.2022 -

Lenka H.

(#58409)

"špatné hodnocení stravování, jinak vše ostatní výborné"

- 11.7.2022 -

Jiří H.

(#59433)

"Perfektní servis"

- 11.7.2022 -

Vlasta K.

(#53069)

"Úžasný "

- 11.7.2022 -

Jaroslav S.

(#56940)

"Ochota a vstřícnost veškerého personálu hotelu. Bonusem bylo i přání od vedení hotelu k mým narozeninám."

- 8.6.2022 -

Hana G.

(#58158)

"Bez připomínek. Bonus bylo pěkné počasí. "

- 26.5.2022 -

Alena K.

(#56440)

"Do Vašeho hotelu jezdím proto, že je mi tam velice dobře a služby jsou výborné. Personál recepce, jídelny a wellness je velice milý a vstřícný. Jedinou připomínku mám k panu masérovi (vysoký pán), který mi dost masáž odbyl, před ním mne masírovala paní Ukrajinka a bylo to naprosto dokonalé a poctivě odvedené, takže jsem mohla srovnávat."

- 5.5.2022 -

Marína V.

(#55119)

"Pobyt byl v celků fajn, vylepšila bych ale kuchyň, t.j. stravu a čistotu nádobí. Kalk v koupelně na pokojích a v konvicí, kterou jsem si vyčistila sama. A taky si nejsem jistá, jestli čistota a dezinfekce po každém klientovi po proceduře byla dostatečná. "

Odpověď:
Velice děkujeme za hodnocení. Moc si toho vážíme. Mrzí mě, že se Vám pobyt v našem hotelu nelíbil, koukal jsem, že jste se nechala přestěhovat z pokoje kategorie SUPERIOR do pokoje DBL. Proč sice nevím, ale za hotel jsem přesvědčen, že jsme se právě také přidělením pokoje kategorie SUPERIOR opravdu snažili, Vám pobyt udělat co nejpříjemnější. Je mi líto, že to nestačilo. Petr Červený, manažer hotelu
- 4.5.2022 -

Marie B.

(#53991)

"Spokojeni"

Odpověď:
Velice děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 3.5.2022 -

Milena Č.

(#54502)

"Naprosto spokojená. Personál na procedurách, v jídelně, ale i na recepci a úklidových byl vstřícný a milý."

Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 3.5.2022 -

Milena Č.

(#54501)

"V týdnu od 24.4. do 30.4. jsme u Vás absolvovaly týdenní pobyt pro seniory. Byly jsme 3 ženy a všechny jsme se shodly na tom, že pobyt byl po všech stránkách velmi příjemný. Přístup všech zaměstnanců lázeňského hotelu Harvey byl vstřícný a šířil kolem sebe dobrou a usměvavou náladu. Děkujeme všem."

Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 13.4.2022 -

Anna N.

(#54087)

"Vše v pořádku. Mohu jenom doporučit."

- 1.4.2022 -

Karel P.

(#54674)

"Bez problémů"

Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 29.3.2022 -

Petr J.

(#55675)

"Zcela pohodový pobyt bez jakýchkoliv problémů."

Odpověď:
Moc děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 31.12.2021 -

Michal B.

(#53050)

"Tři hvězdy pro ubytovaní jsou proto, že se na pokojích nedostatečně topilo. stížnosti na to byly velmi časté. jinak OK."

- 30.12.2021 -

Zdeněk F.

(#52467)

"Děkujeme a byly jsme nadmíru spokojeni. Fukovi"



';