Grandhotel Nabokov - Komplexní léčebný pobyt
Cena již od 16 830 os. / pobyt
* "Cena od" je platná v období od 12.12.2024 na pokoji: Dvoulůžkový pokoj Comfort
94% Perfektní (Celkem 31 hodnocení)
Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi   Petr J.
Zobrazit více hodnocení
2 děti do 12,99 let zdarma od 1.6.-15.6. a 1.7.-8.9.

Komplexní léčebný pobyt

Grandhotel Nabokov

  • V hlavní budově
  • Snídaně
  • Obědy
  • Večeře
  • Vše pod jednou střechou
  • Procedury v budově

Akce a slevy

  • Akce je platná pro termíny od 1.6.2024 do 15.6.2024. a od 1.7.2024 do 8.9.2024.

Popis

Polopenze       První jídlo: Večeře       Poslední jídlo: Snídaně        3-4      Nástup možný po celý týden

Pobyt Komplexní kúra znamená maximální péči pro všechny se zdravotními obtížemi. Přijeďte se dát dohromady v nádherném prostření Grandhotelu Nabokov! 0bjevte jedinečnost přírody a krásu Mariánských Lázní


 


Obsah balíčku

Pobyt Komplexní léčebný pobyt zahrnuje na osobu:

  • ubytování dle zvolené délky pobytu (min. 6 nocí, s možností prodloužení)
  • polopenzi formou bohatého bufetu - možnost přikoupení obědů v rámci nepovinné služby
  • 1x uvítací nápoj
  • pitná kúra přímo v hotelu

Léčebné procedury v ceně pobytu:

  • 1x vstupní lékařská prohlídka
  • 1x konzultace s lékařem každých 6 nocí
  • 1x laboratorní vyšetření od 8 nocí
  • 21 procedur / 6 nocí dle individuálního lékařského předpisu

Bonusy

  • 1x láhev minerální vody na pokoji v den příjezdu/pokoj
  • vstup do wellness světu Aglaja (bazén, whirlpool a sauny)
  • využití fitness centra
  • wellness set (župan a pantofle) po dobu pobytu

Poznámky

  • možnost parkování u hotelu (platba na místě): 11 EUR/noc
  • možnost parkování v parkovacím domě (platba na místě): 7 EUR/noc
  • parkování je nutné rezervovat předem!
  • doplatek za oběd na místě: 17 EUR/dospělá osoba, 13 EUR/osoba mladší 12,99 let
  • doplatek za večeři na místě: 21 EUR/dospělá osoba, 15 EUR/osoba mladší 12,99 let
  • domácí zvíře: 15 EUR/noc
  • poplatek za balkón (platba na místě): 11 EUR/pokoj/noc
  • poplatek za klimatizaci (platba na místě): 11 EUR/pokoj/noc

AKCE:

  • kredit 5 EUR / dospělá osoba / noc - platný na pobyty od 13 nocí a více
  • kredit 10 EUR / dosplěá osoba /noc - platný na pobyty od 20 nocí a více
  • EARLY BIRD  sleva 15% - při rezervaci více než 45 dní před příjezdem

PŘÍPLATKY ZA DĚTI:

  • 0 - 2,99 let: zdarma (dětská postýlka zdarma na vyžádání)
  • 3 - 12,99 let: sleva 50% z ceny dospělé osoby (sleva se vztahuje i na povinné příplatky)
  • od 13 let: cena dospělé osoby

Procedury jsou poskytovány pouze osobám starším 18 let.


Místní poplatky

Místní poplatek činí 50.00 Kč /osoba/denkterý hradí klient na recepci hotelu. Poplatek nehradí osoby mladší 18 let, osoby nevidomé, držitelé průkazu ZTP/P a jejich průvodci.

Storno podmínky hotelu

Mírné
Přísné
do 15 dnů před nástupem
Bezplatné storno
Možnost přesunu termínu bez dalších poplatků
Od 14 do 6 dnů před nástupem
10.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 5 do 1 den před nástupem
50.00% z ceny nečerpaných služeb
Od 1 do 0 dni před nástupem
100.00% z ceny nečerpaných služeb

Při předčasném odjezdu se za nevyčerpané služby neposkytuje žádná finanční náhrada.


Zavřít

Ceník ubytování

Ceny se mohou lišit v závislosti na zvoleném pokoji, sezóně a počtu osob. Ceny se vám zobrazí po zadání termínu pobytu v kalkulátoru cen. U dětských cen je možné, že se vám v kalkulátoru cen zobrazí „Na dotaz“. Znamená to, že cena vám bude upřesněna naším rezervačním oddělením po odeslání nezávazné rezervace.

Cenový kalkulátor

Ceník příplatkových služeb

Příplatek za oběd
formou bufetu
Od 28.9.2023
do 3.4.2025
Dospělí128 Kč

* Ceny jsou uvedeny za osobu a noc


Grandhotel Nabokov - Fasada-2Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den lobbyGrandhotel Nabokov - 23-09-Nabokov_RestaurantGrandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov11168Grandhotel Nabokov - 19-51-Nabokov den 21200+ 63 dalších fotek

Recenze

94%Perfektní (Založeno na 31 hodnocení)
(31)

- 3.3.2024 -

Petr J.

(#81533)

"Po celou dobu pobytu u Vás jsme nenašli chybu, mockrát Vám za to moc děkujeme manželé Jeráčkovi"

Odpověď:
Vážení manželé Jeráčkovi, děkujeme za krásnou zpětnou vazbu, která je pro nás povzbuzením a odměnou. Doufáme, že se k nám zase někdy vydáte.
Přejeme mnoho zdaru a radosti.
Štěpánka Petrjanošová, GRM
- 28.11.2023 -

Hana C.

(#74739)

"Překrásný pobyt a relaxace. personál až neuvěřitelně vstřícný. Děkujeme a určitě se vrátíme. S pozdravem H.CH."

- 27.9.2023 -

Jana V.

(#70842)

"Bylo to naprosto dokonalé"

Odpověď:
Vážená paní Vojkovská,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a také nás inspiruje a motivuje k poskytování ještě lepšího servisu.
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 20.9.2023 -

Andrea P.

(#75092)

"Do hotelu jsme přijeli v 19:30 a ihned jsme byli odkázáni k odchodu na večeři, která je do 20:00. Ačkoli jsme v restauraci seděli do 19:55 nikdo se na nás nedíval špatně. To velice oceňuji. Do hotelu s námi jela naše 5ti letá dcera. Nevyužili jsme nabízených procedur v balíčku "Královské rozmazlování" neboť nám s manželem byly procedury domluveny ve stejný čas. Nemohli jsme se tak vystřídat v hlídání dcerky a procedury tak přišly v šanc. Překvapilo mne, když se nás paní při večeři ptala rusky, zda chceme něco nad rámec pitného režimu. Česku nerozuměla, domlouvali jsme se proto anglicky, ale i zde její komunikace lehce pokulhávala. Jinak jsme byli nadšeni. Hotel byl krásný, čistý, klidný. Rádi se budeme vracet. Velice oceňuji dětský koutek v hotelu, který jsem s dcerkou využila v den odjezdu. Kdyby se dalo parkovat přímo u hotelu, bylo by to fantastické. Jinak nemám, co bych vytkla. Krásný den a mnoho spokojených zákazníků. Andrea Pokorná, Jan Pokorný & Karolina Pokorná."

Odpověď:
Vážená rodino Pokorných,

chtěli bychom Vám tímto velice poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili svůj pobyt a ocenili naše služby a pohostinnost.

Na základě Vaši poznatků, pracujeme na zlepšení našeho servisu.

Časování procedur se dá předem domluvit a velice rádi pro Vás najdeme termíny na jednotlivé procedury, aby jste si během Vašeho dalšího pobytu mohli užít naše služby s celou Vaší rodinou.

Náš hotel nabízí 2 parkovací možnosti. Buď přímo ve dvoře hotelu (omezený počet parkovacích míst).
Je nutné rezervovat s dostatečným předstihem. Dále nabízíme tzv. wallet parking, kdy je Vám k dispozici náš portýr, který přistaví a zaparkuje Váš vůz. V tomto případě parkujeme vozy v nedalekém parkovacím domě.

Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Doufáme, že Vás brzy u nás opět přivítáme a že Vaše další návštěva bude stejně příjemná jako ta předchozí.

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)
- 14.9.2023 -

Miloslav H.

(#71839)

" S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Když je ubytování pro dvě osoby možná by bylo vhodnější mít na pokoji dvě židle místo jedné."

Odpověď:
Vážená paní Hřavová,

chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši nedávnou návštěvu našeho hotelu a za Vaši pozitivní recenzi.
Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás užili!
Pokud budete mít v budoucnu nějaké další požadavky nebo přání, neváhejte nás kontaktovat.

Těšíme se na Vaši další návštěvu

S pozdravem,
Filip R. (obchodní oddělení)

Nevybral jste si? Prohlédněte si naší další nabídku

Lázně pro všední dny Cena již od
6 545 Kč / os. / pobyt

Lázně pro všední dny

Grandhotel Nabokov
Mariánské Lázně

(31)

Adresa

Ibsenova 183/3,
35301 Mariánské Lázně