Hotel Anna Marie

Recenze Hotel Anna Marie

Lázně Bělohrad

Hotel Anna Marie - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 239 hodnocení)
(239)

- 22.10.2025 -

Dana H.

(#105950)

"Moc se nám to líbilo. Příjemné prostředí. "

- 13.10.2025 -

Věra F.

(#105742)

"Přijely jsme s kamarádkou o půl 11hod. Asi hodinu jsme seděly před recepcí, než bude pokoj OK. Seděly jsme na kamenech v hale. Nikde židlička, nebo stoleček, kde by bylo možné si odpočinout. Též nám chyběly na chodbách automaty na kávu, čaj atd. Měly jsme polopenzi. V kavárně byly jen dorty se šlehačkou a krémy, což neodpovídá dietě. Před stravováním zjistily v jídelně, že nejsme přihlášeny na jídlo. Nakonec se to vyřešilo. Koupele ve vaně perfektní, jen pro starší osoby náročné se z vany bez problému dostat. Jinak ubytování perfektní, přátelům ale vaše lázně nedoporučuji "

- 7.10.2025 -

Radim T.

(#104364)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, není co vytknout a určitě se rádi vrátíme."

- 3.10.2025 -

JANA Š.

(#104658)

"Vše bylo dle našich představ."

- 1.10.2025 -

Marie V.

(#104035)

"Krásné ubytování vše dostupné na procedury i na procházky"

- 26.9.2025 -

Jan M.

(#98254)

"Pobyt ve Vašem zařízení se mi moc líbil. Kvalita zařízení v ubytování byla sice trochu skromnější téměř až "na úrovni sedmdesátých let minulého století" (některý nábytek již téměř za hranicí upotřebitelnosti - stůl, židle....). Přesto mohu všem "nenáročným" klientům pobyt u Vás doporučit. Ti co touží po balkónu a luxusu, budou zklamáni. Balkón zde není, ale to vůbec nevadí. Značení v objektech (jednotlivých maséren, rehabilitací apod) je opravdu velice "skromné" (krom tedy "tunelů" mezi jednotlivými domy - ty mají značení úplně skvělé - standardní. Každý jsme ale obdržel "plánek" objektů, takže se, i za pomoci Vašeho úžasně moc milého personálu, dalo vše dohledat bez bloudění. Všude bylo opravdu čisto a uklizeno, úplně špičkově. Personál máte jedinečný, velice milý, vstřícný a přitom stále profesionální. Strava byla špičková. Jídla velice chutná. Obsluha v jídelně rovněž jedinečná. Nezaznamenal jsem vůbec žádný problém. Jakmile cokoliv chybělo, bylo to během chvilky doplněno. Prostě profesionálové. Totéž se týká i pokojové služby. Pokojská prostě profesionální jednička... Moc děkuji za opravdu krásný týden u Vás... "

- 24.9.2025 -

Hana K.

(#98255)

"První dny pobytu počasí nepřálo a proto bylo velmi fajn, že se začalo topit.Urcite bych připomínkovala výměnu ručníků????, což se nestalo a bylo nepříjemné se utírat sedm dnů do ušmudlanych, jnak úklid v pořádku????.Chodby a značení dveří je trochu labyrint, ale dá se dle plánku najít, nebyla jsem sama, kdo hledal ????????.Personál ochotný, děvčata v jídelně úžasná..Moc děkuji za pobyt. "

- 23.9.2025 -

věra R.

(#102947)

"Dobrý den, nemohu si na nic a na nikoho stěžovat. Rysová"

- 12.9.2025 -

Danuše v.

(#104221)

"Pokoj s výhledem co zeleně, v klidné části budovy."

- 12.9.2025 -

Šárka M.

(#104407)

"Hezký, čistý, nad očekávání velký, pokoj (měla jsem rezervaci na jednolůžák, tak trochu jsem čekala kumbál s výhledem do zdi). Příjemný, ochotný personál. Procedury poskládané tak, že jsem měla volná odpoledne a mohla poznávat okolí. Krásně jsem si tam za ten týden odpočinula. Mohu jen doporučit."

- 10.9.2025 -

Josef M.

(#104146)

"Ano byli jsme spokojeni"

- 7.9.2025 -

Věra F.

(#101229)

"Do Lázní na zkoušku jsme vyrazily 3 kamarádky. V hotelu Anna Marie se nám líbilo, pokojíček byl příjemný, hezky zařízený a pro pobyt v lázních naprosto dostačující. Veškerý personál, se kterým jsme se během našeho pobytu setkaly, byl velmi příjemný a vstřícný. V rámci balíčku jsme měly 3 procedury, které jsme si užily, stejně tak jsme využily i hotelový bazén. Přecházení na procedury a do jídelny do hotelu Grand nebyl díky spojovacím krčkům žádný problém. Celkově se nám pobyt velmi líbil a domů jsme odjely odpočinuté."

- 6.9.2025 -

Eva B.

(#103987)

"spokojeni"

- 5.9.2025 -

Jiří S.

(#98941)

"V roce 2024 jsme byli spokojeni. Letos jsme měli ubytování v pokoji B 21. Naprosto nevyhovující místnost pro klienta lázní. Pokoj tmavý, není možné větrat aniž by jste ztratil soukromí. Z přemostění je přímý výhled do tohoto pokoje. Přemostění stíní a proto je pokoj tmavý a to ani nemluvím o slunečním svitu. V noci při dešti na parapet okna stékala voda a byl to nepříjemný hluk. Druhý den jsem byl rozhodnut pokoj reklamovat ale byli jsme zabydleni a začalo naše léčení. Recepce v našem hotelu byla uzavřena. Proto celou záležitost řešíme až nyní a od Vás očekávám vyřešení naší stížnosti a eventuální odškodnění. Zdraví Jiří a Jarmila Sklenářovi."

- 25.8.2025 -

Bohuslav T.

(#102087)

"S pobytem jsme byli spokojeni. "

- 20.8.2025 -

Jana H.

(#103342)

"S pobytem jsem byla spokojená, vše bylo dle mých představ až na parkování, málo parkovacích míst v blízkosti hotelu "

- 15.8.2025 -

Jana U.

(#103884)

"S pobytem jsme byli spokojeni a určitě se budeme rádi vracet. "

- 12.8.2025 -

Helena L.

(#100603)

"velmi"

- 8.8.2025 -

Eva H.

(#101255)

"Velice spokojeni."

- 6.8.2025 -

Vlasta S.

(#96902)

"Pripominka. Deti do LAZNI nepatri."

Předchozí1234...


';