Hotel Anna Marie

Recenze Hotel Anna Marie

Lázně Bělohrad

Hotel Anna Marie - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 131 hodnocení)
(131)

- 5.10.2022 -

Jiří Š.

(#59427)

"Celkově velmi spokojen. Některá cvičení jsou moc krátká k naučení pro další soukromé používání, ale to asi vychází z toho, že placený pobyt klasik je kratší a některá cvičení jsou jen jednou. "

- 4.10.2022 -

Jana H.

(#60532)

"V pořádku, až na covida jako "bonus" na cestu domů."

- 30.9.2022 -

Hana M.

(#59551)

"Velmi se nám u vás líbilo, pěkné prostředí a dobré a vydatné stravování.Rádi přijedeme znovu."

- 30.9.2022 -

Jiří Š.

(#59426)

"Byla jsem v lázních poprvé, nemohu tedy srovnávat, ale pro mě to byl naprosto úžasně strávený čas. Velmi příjemný a ochotný personál, procedury širé na míru, nádherné prostředí, pěkné ubytování, čisto, stravování bezkonkurenční, široká nabídka a vše výborné. Všem bych jen doporučila! Děkuji."

- 21.9.2022 -

Jiří Š.

(#59424)

"velmi spokojeni"

- 21.9.2022 -

Jiří Š.

(#59425)

"super, včetně počasí"

- 17.9.2022 -

Danuše S.

(#55063)

"Bezproblemovy pobyt."

- 9.9.2022 -

Jenda P.

(#57478)

"S pobytem jsem byl maximálně spokojený. Perfektní lékařská péče. Ochotný a vstřícný personál na všech odděleních. Výborná kuchyně. Dostačné porce jídla. Velmi kvalitní a denně čerstvé cukrářské výrobky. Vzorná čistota. Hezké prostředí. Všem pobyt doporučuji."

- 22.8.2022 -

Radana K.

(#59839)

"Byli jsme velmi spokojeni."

- 17.8.2022 -

Jiří V.

(#57296)

"Dekuji. Mel jsem krásný pokoj se vstupem přímo do parku. Kromě procedur byli i kulturni akce."

- 11.8.2022 -

Marie Š.

(#56980)

"Byla jsem velice spokojená."

- 28.7.2022 -

Pavel P.

(#58776)

"Spokojenost, pobyt splnil očekávání."

- 26.7.2022 -

K.

(#58095)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni. Samo to svědčí o tom, že se vracíme do lázní Bělohrad již 7 rok. Personál jak na recepci, tak úklid pokoje a obsluha v restauraci je pozorná k hostům, perfektní. Jídlo bylo vždy bez připomínek, vybírali jsme z 5 jídel teměř vždy 3 různá jídla. Překvapila nás rekonstrukce části prostor v hotelu Grand. Děkujeme za příjemný pobyt. Kulhánkovi. "

- 21.7.2022 -

Jiří P.

(#58442)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni a rádi se opět někdy vrátíme."

- 18.7.2022 -

Zdena N.

(#57198)

"Velmi spokojená "

- 26.6.2022 -

Ivana V.

(#54440)

"S pobytem jsem byla velmi spokojená. Pouze úklid pokoje by se mohl zlepšit."

- 9.6.2022 -

Václava Š.

(#57314)

"Spokojenost veliká, jen nám v koupelně chyběla skřínka na šminky a nějaké větší zrcadlo."

- 3.6.2022 -

Ladislav B.

(#56207)

"Super,příště zase k Vám"

- 28.5.2022 -

Martin T.

(#58731)

"....velmi spokojen........drobounká výtka jen k chybějící páře a sauně přímo u bazénu...."

- 10.5.2022 -

Vlastimil R.

(#56365)

"Na pobyt si vcelku nemohu stěžovat, jen mi bylo odmítnuto 6 zaplacených procedur - skupinové cvičení v bazénu - jen proto, že jsem neměl klasické plavky; nevím, co myslíte tímto pojmem, plavky mám s prodlouženou nohavicí do půli stehen (tedy žádné "bermudy"), navíc jsem tuto podmínku zjistil až na místě před bazénem. Ostatním předepsaným procedurám nemohu nic vytknout, naopak. MUDr. Vlastimil Rajbl"



';