Hotel Esplanade

Recenze Hotel Esplanade

Lázně Piešťany

Hotel Esplanade - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

4Skvělé (Založeno na 18 hodnocení)
(18)

- 8.1.2020 -

Věra J.

"Děkujeme , byli jsme moc spokojeni . Můžeme potvrdit že profesionalita personálu výborná. Jídlo a gastronomie na vysoké úrovni .. Procedury trochu ve stresu ale dalo se to zvládnout . Určitě navštívíime v budoucnosti znovu . Krásné prostory hotelu . Manžele Jedličkovi "

- 4.12.2019 -

Vladimír K.

"S pobytem jsme byli mimořádně spokojeni."

- 25.11.2019 -

Jaroslav Š.

"Spokojeni, problém se zavíráním balkonových dveří."

- 20.11.2019 -

Ladislav C.

"Byli jsme spokojeni, dekujeme,"

- 15.11.2019 -

Jarmila H.

"Mela jsem objednano ubytovani v Esplanade,kde jsem bydlela pri minulem pobytu. Z technickych duvodu byla provedena zmena ubytovani na kridlo Palace.Tyto pokoje nejsou na stejne urovni jako pri prvnim ubytovani,napr.stare koberce,chybi bidet,konvice na caj,kterou jsem drive ocenila. Na recepci nam priradili jidelnu,se kterou jsme nebyli spokojeni-stare vybaveni a nedostatecna cistota,jidelna se pry ridi tim,kde jste ubytovani a my byli na kridle Palace. Na vymene jidelny jsem trvala a byla mi vymenena k nasi spokojenosti. Jinak naprosta spokojenost,vyborne jidlo,mila pani doktorka, skvely personal a bezvadne procedury.Pokud zdravi a okolnosti dovoli,urcite se sem vratim a budu nadale doporucovat svym pratelum a znamym."

Odpověď:
Vážená pani Buriánková, veľmi pekne Vám ďakujeme za Vaše hodnotenie. Sme radi, že sa Vám u nás páčilo a že ste boli spokojná s pobytom u nás. Pri vytváraní rezervácie sme upozornili Vašu CK , že z kapacitných dôvodov nie je možné poskytnúť požadovanú izbu a preto sme ponúkli izbu vyššej kategórie za rovnakú cenu, ktorá nám bola odsúhlasená. Veríme, že pri Vašom ďalšom pobyte budeme mať pre Vás izbu, ktorú si želáte. Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu.
Vedenie hotela
- 24.6.2019 -

Hana H.

"Recepční Vám nenabídne parkování v garážích ( je uvedena možnost na stránkách hotelu), na otázku parkování odpoví někde před hotelem, parkování kol také problém. Nikdo Vám nenábídne odvoz zavazadel na pokoj, personál po hotelu nezdraví. Popis pokoje s " francouzským" balkonem je zavádějící a matoucí, jasně napsat pokoj bez balkonu!!! Dle mě, tak na balkon mohu vstoupit. Velmi příjemná a vstřícná obsluha na balneoterapii - dámy při aplikaci bahna. "

- 22.6.2019 -

Jiří F.

"Moc pěkné a příjemné. Zase rádi přijedeme. "

- 15.3.2019 -

Jaroslav M.

"Šlo o opakovaný pobyt, byli jsme opět spokojeni."

- 14.3.2019 -

Alena V.

"pobyt se nám líbil, prostředí klidné a příjemné"

- 15.11.2018 -

Ondřej N.

"S pobytem jsme byli maximálně spokojeni . "

- 13.5.2018 -

Helena Z.

"pobyt se nám moc líbil a proto se snažíme aspoň jednou za rok vrátit a užit si pár příjemných dnu. Už teď se těšíme na další pobyt."

- 1.2.2018 -

Věra H.

"Vše perfektní, pouze při stravování byly trochu zmatky v restauraci hlavně při doplňování inventáře a usazování nových hostů. Jinak jídlo ok. Děkujeme a budeme se rádi vracet."

- 24.11.2017 -

Ing. Jiří C.

"Spokojenost, pohoda........."

- 9.10.2017 -

JOSEF M.

"Velmi spokojeni. Bezchybně fungující rušný lázeňský provoz, hygienicky bezvadný, profi personál. Snad jediné, co nás trochu zarazilo, bylo to, že hosté byli přiděleni do různých hotelových restauracích podle kategorie svého ubytování, takže jsme sice byli v **** hotelu, ale pokud jde o stravování, tak jsme se cítili být tak nějak hosty 2. kategorie."

- 21.7.2017 -

Ing. Jiří C.

"Pohoda, klid, profesionalita personálu, procedury - spokojenost. Hotel by ale potřeboval investovat, léta už jsou znát (druhý den ráno výměna pokoje - ucpaný odtok vany)."

- 15.12.2015 -

Anonym

"Koho chleba jíš toho píseň zpívej. V tomto ohledu byste měli instruovat pacienty a jejich doprovod přicházející z arabských zemí. Za bakšiš si nechat deklasovat své renomé, to není řešení. S přátelským pozdravem Tomáš Veselý "

- 3.9.2015 -

Anonym

"S Vaší pomocí jsme strávili velmi příjemný a navíc i ozdravný pobyt ve Spa resortu Esplanade v Piešťanech. Určitě Vás opět oslovíme při našem výběru dalšího lázeňského pobytu. Také dodatečně děkujeme za vstřícnost s jakou jste přistoupili k vystavení dárkového poukazu dle našich požadavků. Děkujeme manželé Špaltovi"



';