
"Super pobyt"
"Lázně na zkoušku jsme si užili téměř není co vytknout je snad ráno bych posunul snídaní na sedmou hodinu protože když máte první proceduru na osmou a snídaní od půl osmé je to celkem na honičku."
"Plná spokojenost. Ocenil jsem, jak vedení (?) pro potěšení pacientů i zaměstnanců zajistilo v předvánočním období pobíhání postav sněhuláka a stromku - milé! Poněkud mi chyběla jen možnost pitného pramene. Petr Kuneš"
"Příjemné prostředí s výbornou kuchyní. Krásný pokoj s dokonalou vyhlídkou, jen křik a dětský pláč mi tento pobyt narušil."
"Vše na úrovni."
"Byli jsme spokojeni."
"Na hodnocení pobytu nestačí 5 hvězdiček. Hned přivítání u recepce bylo mimořádně příjemné, slečny byly nejen ochotné, ale vstřícné a respektující náš seniorský věk. Pomohly nám i nad své povinosti. Nabídka i obsluha v jídelně byla luxusní. Sestřičky u procedur byly velmi profesionální a zároveň laskavé. Paní L.Macanová,DIS u skupinového svičení byla skvělá, a Vojtěch Rajtr provedl vyjímečně profesionální a empatickou masáž. Drobné potíže u vstupu do bazénu způsobila technika, nikoli personál. "
" Byl jsem spokojen po všech stránkách."
"Naše naprostá spokojenost vyplývá ze skutečnosti , že se do lázní vracíme již třetím rokem. Letos jsme byly ubytovány v 1. patře , takže jsme měly opravdu vše "na dosah"! Děkujeme VŠEM zaměstnancům (snad přesněji zaměstnankyním ....) za jejich každodenní a všudepřítomnou ochotu a vstřícnost . Díky za úžasnou čistotu , vynikající stravu a její velikou nabidku a za velmi příjemné prostředí. Přejeme stále tak spokojené návštěvníky jako jsme byly my. "
"Jediný problém byla nízká zvuková izolace pokojů."
"Byli jsme celkově moc spokojeni."
"Naprosto dokonalý odpočinek, perfektní služby. Ochotný a milý personál. "
"Dobré, procedura s vanou k ničemu když je bazén, takže to je jen pro váš výdělek."
"Byli jsme spokojeni"
"Nespokojená jsem byly pouze se vzdáleností k bazénu, jídelně a hlavnímu vchodu "
"Pobyt se nám líbil, oceňujeme milý a vlídný personál a to jak pokojské, tak obsluhu v jídelně a samozřejmě i odborné pracovníky zajišťující procedury. Velmi jsme ocenili koupání v termaliu. Strava vynikající, pestrá a i kvalita stolování. Ubytování bylo pohodlné, nicméně uvádíme několik kritických připomínek, týkajících se konkrétně našeho pokoje č. 123: 1. Ve sprše chyběla jakákoliv možnost zachycení (madlo, držák) nebo aspoň sklápěcí sedačka, což považujeme za nebezpečné, zejména při uklouznutí. 2. V koupelně nešlo zavřít pravé umyvadlo, stejně tak bidet na WC. Vhodná by byla i sprška na toaletě, běžná v arabských zemích. 3. Lednice I po vypnutí nebyla zcela tichá 4. Televize příliš komplikovaná. Jako starší lidé bychom uvítali jednodušší. 5. Koberec přes celou místnost nen í hygyenický. 6. Chyběly věšáky v pokuji, v koupelně by jich mělo být vice a větší. 7. Uvítali bychom možnost sušení plavek a drobného prádla. V některých pokojích jsou údajně v koupelně vyhřívané žebříčky. Je nám oběma 84 let a rádi bychom si pobyt u Vás zopakovali a věříme, že tyto připomínky mohou pomoci k ještě lepší kvalitě ubytování. Prof. RNDr. Richard Hampl, DrSc. S chotí Jindřiškou "
" Velká spokojenost! Milý, přijemný a ochotný personál .Veliké díky."
"Při proceduře kdy ležíme ve vaně s teplou vodou, chodily kolem nás asi zaměstnanci , kteří tam v době procedury nemají rušit. Tím nemyslím paní, která nás uváděla do prostoru. Jinak krásný pobyt. "
"Při ubytování jsme měli problém zaparkovat. Některá jídla v bufetu, která měla být teplá, byla chladnější. Např. Andlická, slanina, párečky, klobásky."
"V lázních Bethoven jsme byli podruhé a vše bylo OK."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.