"Byla jsem velice spokojená a to jsem u vás byla už potřetí. Měla bych však jednu drobnou poznámku a to, že v lázeňsk=m zařízení, kde je třeba, aby si klient neustále hlídal přesný čas , by bylo dobré umístit jak ve veřejných prostorách tak na pokojích více měřidel času, tedy hodin. Klinet se většinou pohybuje bez vlasních hodinek a často i bez mobilu, protože by je při procedůrách musel odkládat a hlídat, aby nebyly vystaveny vodě či elektrickému nebo magnetickému poli. Prostě, chce to více hodin na pokoje i do společných prostor. "
"Byla jsem velice spokojena a ráda znova přijedu,veškeré služby a přístup personálu byl na jedničku."
"Dobrý den, v Lázeňském domě Beethoven jsem byla již podruhé a byla jsem zde velmi spokojená. Personál je milý a vstřícný, kuchyň vynikající. Bucharová Kafková"
"Bylo to super. Na podzim zopakujem. Díky."
"lázně v Teplicích v Čechách jsme již navštívili a tak v porovnání tentokrát bychom měli připomínku týkající se stravování. V jídelníčku nebylo zahrnuto žádné ovoce, ani dezert, jak bylo uvedeno v nabídce. co se týká ubytování, bylo pěkné, pouze lůžka v pokoji byla umístěna nevhodně tak že nebylo možné se dívat na TV přímo, pouze ze strany. vše ostatní bylo OK."
"Ano,spokojeni."
"...s pobytem jsem byla maximálně spokojena"
"Pobyt byl velice příjemný. Personál milý, vstřícný. "
"Vše ok!"
"Byli jsme velmi překvapeni čistotou lázní - opravené domy, vodotrysky, parky. Centrum za jedna, v okrajích města to je asi horší. Bezdomovci jako všude ve větších městech. Jinak mi vyhovovalo značení místností na procedury - ani jsem nebloudila. Na časování nám vyšli vstříct, takže jsme měli i odpoledne čas na výlety. Díky."
"V zařízení se nám líbilo. S ubytováním jsme byli spokojeni, Nedostatkem byla chybějící pitka v areálů ubytování . Sauna a bazén výborný. "
"Pobyt příjemný až na studené večeře občas a chyběla polévka ale přesto se rádi vrátíme "
"ochota a vstřícnost personálu by si zasloužily deset hvězdiček"
"perfektní služby"
"Byli jsme velice spokojeni. Drobny problem byl pri odjezdu, kdy po nas na recepci bylo pozadovana uhrada lazenskeho poplatku a poplatku za parkovani, prestoze jsme oba uvedene poplatky uhradili v prijimaci kancelari pri prijezdu."
"Strávila jsem u vás víkend, pobyt se mi líbil, jen nejsem zvyklá na teplé večeře, naopak chválím bohatý výběr u snídaně "
"Krom příliš měkkých postelí bylo všechno perfektní"
"Jsme stálými zákazníky a s pobytem v lázních Beetthoven jsme vždy spokojeni. Neznali jsme možnost samostatného otevírání některých procedur - viz. fitnes centrum - na tuto změnu jsme nebyli předem upozorněni."
"Bylo to prostě úžasný. Problém je parkování, odjedete na výlet a nevíte zda a kde při návratu zaparkujete. Pokoje byly čisté, jídlo senzační, personál velice ochotný a vstřícný, také paní v zákaznickém centru moc ochotná. Pokud to půjde, přijedeme znovu. "
"Uvítala bych, kdyby ráno byla voda na přípravu čaje horká, což nebylo."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2022 CzechTravelAgency s.r.o.