Lázně Beethoven

Recenze Lázně Beethoven

Lázně Teplice v Čechách

Lázně Beethoven - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 257 hodnocení)
(257)

- 20.12.2025 -

Milan H.

(#107655)

"Super pobyt"

- 15.12.2025 -

Vítězslav H.

(#107833)

"Lázně na zkoušku jsme si užili téměř není co vytknout je snad ráno bych posunul snídaní na sedmou hodinu protože když máte první proceduru na osmou a snídaní od půl osmé je to celkem na honičku."

- 13.12.2025 -

Petr K.

(#108311)

"Plná spokojenost. Ocenil jsem, jak vedení (?) pro potěšení pacientů i zaměstnanců zajistilo v předvánočním období pobíhání postav sněhuláka a stromku - milé! Poněkud mi chyběla jen možnost pitného pramene. Petr Kuneš"

- 10.12.2025 -

Alena L.

(#106922)

"Příjemné prostředí s výbornou kuchyní. Krásný pokoj s dokonalou vyhlídkou, jen křik a dětský pláč mi tento pobyt narušil."

- 10.12.2025 -

Jitka K.

(#106489)

"Vše na úrovni."

- 25.11.2025 -

Marie S.

(#106565)

"Byli jsme spokojeni."

- 18.11.2025 -

Milada C.

(#99657)

"Na hodnocení pobytu nestačí 5 hvězdiček. Hned přivítání u recepce bylo mimořádně příjemné, slečny byly nejen ochotné, ale vstřícné a respektující náš seniorský věk. Pomohly nám i nad své povinosti. Nabídka i obsluha v jídelně byla luxusní. Sestřičky u procedur byly velmi profesionální a zároveň laskavé. Paní L.Macanová,DIS u skupinového svičení byla skvělá, a Vojtěch Rajtr provedl vyjímečně profesionální a empatickou masáž. Drobné potíže u vstupu do bazénu způsobila technika, nikoli personál. "

- 16.11.2025 -

Alexej F.

(#106765)

" Byl jsem spokojen po všech stránkách."

- 12.11.2025 -

Jiřina K.

(#103293)

"Naše naprostá spokojenost vyplývá ze skutečnosti , že se do lázní vracíme již třetím rokem. Letos jsme byly ubytovány v 1. patře , takže jsme měly opravdu vše "na dosah"! Děkujeme VŠEM zaměstnancům (snad přesněji zaměstnankyním ....) za jejich každodenní a všudepřítomnou ochotu a vstřícnost . Díky za úžasnou čistotu , vynikající stravu a její velikou nabidku a za velmi příjemné prostředí. Přejeme stále tak spokojené návštěvníky jako jsme byly my. "

- 12.11.2025 -

Larissa M.

(#93374)

"Jediný problém byla nízká zvuková izolace pokojů."

- 11.11.2025 -

Jana T.

(#106810)

"Byli jsme celkově moc spokojeni."

- 7.11.2025 -

Dagmar S.

(#104121)

"Naprosto dokonalý odpočinek, perfektní služby. Ochotný a milý personál. "

- 6.11.2025 -

Vlastimil J.

(#105389)

"Dobré, procedura s vanou k ničemu když je bazén, takže to je jen pro váš výdělek."

- 5.11.2025 -

Milan J.

(#106131)

"Byli jsme spokojeni"

- 31.10.2025 -

Milena H.

(#105648)

"Nespokojená jsem byly pouze se vzdáleností k bazénu, jídelně a hlavnímu vchodu "

- 31.10.2025 -

Prof. RNDr. Richard H.

(#97813)

"Pobyt se nám líbil, oceňujeme milý a vlídný personál a to jak pokojské, tak obsluhu v jídelně a samozřejmě i odborné pracovníky zajišťující procedury. Velmi jsme ocenili koupání v termaliu. Strava vynikající, pestrá a i kvalita stolování. Ubytování bylo pohodlné, nicméně uvádíme několik kritických připomínek, týkajících se konkrétně našeho pokoje č. 123: 1. Ve sprše chyběla jakákoliv možnost zachycení (madlo, držák) nebo aspoň sklápěcí sedačka, což považujeme za nebezpečné, zejména při uklouznutí. 2. V koupelně nešlo zavřít pravé umyvadlo, stejně tak bidet na WC. Vhodná by byla i sprška na toaletě, běžná v arabských zemích. 3. Lednice I po vypnutí nebyla zcela tichá 4. Televize příliš komplikovaná. Jako starší lidé bychom uvítali jednodušší. 5. Koberec přes celou místnost nen í hygyenický. 6. Chyběly věšáky v pokuji, v koupelně by jich mělo být vice a větší. 7. Uvítali bychom možnost sušení plavek a drobného prádla. V některých pokojích jsou údajně v koupelně vyhřívané žebříčky. Je nám oběma 84 let a rádi bychom si pobyt u Vás zopakovali a věříme, že tyto připomínky mohou pomoci k ještě lepší kvalitě ubytování. Prof. RNDr. Richard Hampl, DrSc. S chotí Jindřiškou "

- 30.10.2025 -

JAROSLAV J.

(#105250)

" Velká spokojenost! Milý, přijemný a ochotný personál .Veliké díky."

- 29.10.2025 -

Ladislav S.

(#104435)

"Při proceduře kdy ležíme ve vaně s teplou vodou, chodily kolem nás asi zaměstnanci , kteří tam v době procedury nemají rušit. Tím nemyslím paní, která nás uváděla do prostoru. Jinak krásný pobyt. "

- 27.10.2025 -

Milada Š.

(#105338)

"Při ubytování jsme měli problém zaparkovat. Některá jídla v bufetu, která měla být teplá, byla chladnější. Např. Andlická, slanina, párečky, klobásky."

- 23.10.2025 -

Jaromír H.

(#105850)

"V lázních Bethoven jsme byli podruhé a vše bylo OK."

Předchozí1234...


';