Lázeňský dům Beethoven

Recenze Lázeňský dům Beethoven

Lázně Teplice v Čechách

Lázeňský dům Beethoven - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 145 hodnocení)
(145)

- 8.5.2023 -

Milena S.

(#68834)

"Celkem dobré, až na malé nedostatky..... V pokoji 152 mezi umyvadly u sprchy mi zůstal kryt zásuvky na nabíječce, vůbec není přidělaný- nebezpečí úrazu! Nesouvisí s pobytem přímo u vás, ale marně jsme hledaly INFO!!! Asi 20x jsme šly okolo, než jsme v rohu nahoře výlohy uviděly malý znak INFA!! Velmi špatné! Stále jsme viděly nápis Viesta Teplice, ale že by tam bylo INFO nás vskutku nenapadlo! Ani místní nám neuměli poradit! Jinak jsme byly velmi spokojené a uvažujeme o návštěvě v podzimních měsících. Děkuji za nás tři. Milena Svobodová"

- 7.5.2023 -

Květoslava B.

(#69119)

"Spokojeni, personál vstřícný a příjemný."

- 6.5.2023 -

Dana P.

(#69893)

"Velmi dobrý pobyt."

- 1.5.2023 -

Marie Č.

(#65631)

"S pobytem jsme byli naprosto spokojeni - bez připomínek."

- 1.5.2023 -

Marta P.

(#67191)

"Lázně pobyt jsem si užila jen televize na mém pokoji neměla kvalitní příjem signálu. To je jediný minus. S pozdravem .M.Procházková"

- 1.5.2023 -

Alena Ř.

(#68315)

"Pobyt nebyl špatný, vadilo mi jedině, že za poměrně velkou cenu zájezdu jsem neměla právo na župan, pití minerální vody a dokonce jedna sestra mi odmítla poskytnout informací,kde se pramen v budově nalézá. Nejlepší na lázních byly hudební večery klavíristy.."

Odpověď:
Vážená paní Řádková,

mrzí nás, že došlo k nedorozumění ohledně zapůjčení županu a rádi bych to uvedli na pravou míru. Věc se má tak, že hotel k některým pobytovým balíčkům župan zdarma poskytuje, zatímco u jiných pobytových balíčků je župan za poplatek, tak, jako tomu je právě u Vámi zvoleného pobytového balíčku Lázeňská kůra v Teplicích. Pokud jde o minerální vodu, do hotelu je přivedena termální voda, která k pití není vhodná a používá se pouze k plnění bazénu a při léčebných procedurách. Pramen minerální vody určené k pitné kůře se v hotelu nevyskytuje a pro účely pitné kůry je do hotelu dovážena Bílinská kyselka balená v barelech.

Tým Lázně Travel
- 27.4.2023 -

.

(#69278)

"Velice spokojen"

- 26.4.2023 -

Ivana B.

(#66688)

"Byly jsme obě moc spokojené."

- 26.4.2023 -

Jana C.

(#69007)

"Výborné, ráda se tam vrátím."

- 14.4.2023 -

Milena J.

(#69280)

"Dobrý den. S rezervací do hotelu Beethoven byla velmi spokojená, Komunikace s rezervačním oddělením úžasná, vše rychlé k mé spokojenosti. Služby na vysoké úrovni, Mistr Beethoven by měl radost jako já. Děkuji za krásný pobyt! "

- 14.4.2023 -

Peter M.

(#66639)

"Velmi spokojení."

- 3.4.2023 -

Jaroslava J.

(#69091)

"Pobyt byl pro nás příjemným zpestřením našeho žití, snad by mohl být pro nás důchodce samoplátce levnější, zvláště, když nás teď inflace posílá na mizinu. Opakovaná či častější lázeňská péče je pak pro nás nedostupná. Bazén i jeskyně - bezvadné Ostatní procedury nemůžeme hodnotit, v našem balíčku byla jen jedna příjemná masáž a koupel "

- 2.4.2023 -

Marie H.

(#68765)

"Děkujeme za pobyt. Je mi líto, ale hodnocení procedur snižuji v důsledku zkrácené masáže po termální koupeli. Nějakou chybou nebyla masérka informována, že po odpočinku má být ještě masáž a protože hned po masáži následoval pobyt v solné jeskyni, byla masáž zkrácena. Potvrzeno i od kolegyně, která se účastnila stejné masáže. U stravování bychom ocenili spíše "samoobsluhu" a nějaký typ sladkého po večeři, klidně jednoduché řezy apod. Na druhou stranu nápoje k večeři včetně kávy jsou velmi milý a příjemný benefit. Děkujeme"

Odpověď:
Vážená paní Houserová,

děkujeme Vám za pěkné ohodnocení Vašeho pobytu v Lázeňském domě Beethoven i našeho rezervačního oddělení Lázně Travel. Mrzí nás, že v důsledku omylem zkrácené masáže jste nebyli spokojeni na 100% a tuto i ostatní Vaše připomínky jsme postoupili hotelu jako zpětnou vazbu, v zájmu stálého zlepšování služeb.

Tým Lázně Travel
- 30.3.2023 -

Karel Š.

(#65359)

"Byli jsme velmi spokojeni"

- 30.3.2023 -

Daniel S.

(#67028)

"V zásadě spokojeni."

- 29.3.2023 -

Bohumil K.

(#68065)

"Pobyt byl krátký, ale všechno bylo OK."

- 23.3.2023 -

Zuzana P.

(#65801)

"Byla jsem velice spokojená a to jsem u vás byla už potřetí. Měla bych však jednu drobnou poznámku a to, že v lázeňsk=m zařízení, kde je třeba, aby si klient neustále hlídal přesný čas , by bylo dobré umístit jak ve veřejných prostorách tak na pokojích více měřidel času, tedy hodin. Klinet se většinou pohybuje bez vlasních hodinek a často i bez mobilu, protože by je při procedůrách musel odkládat a hlídat, aby nebyly vystaveny vodě či elektrickému nebo magnetickému poli. Prostě, chce to více hodin na pokoje i do společných prostor. "

Odpověď:
Vážená paní Ing. Procházková,

velmi nás těší Vaše kladné ohodnocení lázeňského pobytu i rezervačního oddělení Lázní Travel a děkujeme za Vaši oprávněnou připomínku, kterou jsme Lázeňskému domu Beethoven postoupili ke zvážení.

Tým Lázně Travel
- 22.3.2023 -

Bařinková M.

(#66410)

"Byla jsem velice spokojena a ráda znova přijedu,veškeré služby a přístup personálu byl na jedničku."

- 15.3.2023 -

Jaroslava B.

(#53373)

"Dobrý den, v Lázeňském domě Beethoven jsem byla již podruhé a byla jsem zde velmi spokojená. Personál je milý a vstřícný, kuchyň vynikající. Bucharová Kafková"

- 6.2.2023 -

Miroslav G.

(#65317)

"Bylo to super. Na podzim zopakujem. Díky."



';