"Byli jsme v Berte už poněkolikáté a velká spokojenost. Určitě se zase vrátíme. "
"Byli jsme spokojeni jen na slabý servis restaurace Adela."
"Pobyt hodnotíme velmi dobře, s jedinou výjimkou , a to jsou večeře . Tam je naprostý zmatek při konzumaci jídla i při výběru příloh .Před rokem jsme byli spokojeni nyní vidíme , že kapacita jídelny je nedostatečná. Tu stokorunu si nechte na vylepšení této situace . Zdravíme a těšíme se na další naši návštěvu..Prof.MUDr.Ivan Bouška CS. "
"S pobytem jsem byl docela spokojený. Zaznamenal jsem jeden nedostatek: Domnívám se, že v konopných koupelích chybí čidlo na měření teploty lázně a já ji měl významně teplou (odhaduji 40 °C) až jsem se musel ozvat. Jinak dobré."
"Dobrý den. Velmi se nám u vás líbilo. S ohledem na vámi plánovanou rekonstrukci Bertiných lázní nám prosím dejte předem vědět, kdy lázně opět zprovozníte, abychom k vám mohli znovu přijet. Ladislav a Ludmila Tichých z Prahy"
"Pobyt v Bertiných lázní jsme si užili, hlavně také proto, že nám byly dobře naplánované procedury a mohli jsme ještě navštívit zámek i pivovar . Příště by to chtělo na více dní."
"S pobytem jsme byli spokojeni"
"Vše proběhlo v pořádku podle našich očekávání jak s ubytováním , tak i s procedurami. Jídlo bylo chutné, ale příliš klasická nabídka. Uvítala bych větší nabídku nemasových jídel, obilných kaší apod. Ale také dobré šunky místo několika trvanlivých salámů a párků. "
"Až na poruchu vody, a tím i přesuny procedur, bez problémů."
"spokojenost"
"Byli jsme spokojeni s milým prostředím, ochotou personálu a hlavně s procedurami."
"Ubytován přiměřené době a účelu pobytu, stravování na velmi dobré úrovni, přivítali bychom více jídel s nižší kalorickou hodnotou. Výběr jídel velmi dobrý, v Třeboni,kraji rybářském, by mohla být ryba na jídelníčku častěji. Personál ochotný a příjemný, vstřícný k přáním i řešení drobných pochybení klientů, velmi kladně hodnotíme třídění odpadů. Jako samoplátce velmi vysoko hodnotím rozplánování procedur, zbývá čas i na další relaxační aktivity - procházky, bazén, sauna a pod. "
"Vše v pořádku."
"průměr"
"spokojenost se vším"
"Při obsazování pokojů se nebere zřetel na samoplátce, byla jsem ubytována v pokoji s výhledem na kouřící komín. Podle mého názoru nejhorší jednolůžkový pokoj v hotelu."
"Byla jsem u vás ubytována 3 týdny v jednolůžkovém pokoji č. 103, který byl sice v tichém místě ale z pokoje byl výhled jen na protější budovu a¨ kouřící komín. Ani jsem neviděla ven, jaké je počasí. Při obsazování pokojů se vůbec nebere zřetel na to, že samoplátce by si zasloužil alespoň pobyt s výhledem."
"Zažíli jsme příjemné chvíle,. Děkujeme za vstřícný přístup a milé jednání ze strany vašeho personálu. Prostředí lázní i ubytování nemělo chybu. Ještě jednou děkujeme a budeme doporučovat svým známým."
"Při příjezdu se nedaly zavřít dveře u sprchového koutu, opravář přišel asi třetí den. "
"Pokoje jsou poměrně malé, v loni bylo v lázních Aurora stravování ještě o něco lepší."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.