"Všechno v nejlepším pořádku,jako vždy.Všem děkujeme Kryštofovi."
"Dobrý den, pobyt na výbornou, obsluha v jídelně na vysoké úrovni, procedury skvělé, pouze ta jedna paní na recepci by mohla mluvit srozumitelněji a pomaleji a především hlasitěji. Volfovi"
"Jídlo naprosto tristní, nemocniční strava potažmo závodní jídelna roku 1987. Pokud mohu srovnat se stravou v lázních v Maďarsku či na Slovensku,tak zde naprostá katastrofa! Neochotné recepční bez zájmu.Pokoje maličké,ale čisté a nově zařízené.Větší důraz na úklid před vchodem,okna od jídelny z venku špinavá ještě od léta od much včetně parapetů, vánoční výzdoba před vchodem prakticky žádná, vevnitř celkem fajn."
"vše v pořádku"
" Spokojeni"
"spokojená"
"Velice."
"Byla jsem velmi spokojená..."
"Jako lázeňský host začátečník jsem byla nemile překvapena nutností nahoty při procedůrách. Neměla jsem možnost si předem vybrat, zda mě bude masírovat muž nebo žena. Ačkoli maséři se chovali profesionálně a nemám žádné výhrady, přesto bych zvolila ženu."
"Velká spokojenost, rekonstrukce budovy se povedla na vysoké úrovni"
"Naprosto podle očekávání"
"vse moc prijemne a mile dekuji "
"Děkujem velmi spokojeni a na víc vyšlo počasí."
"Spokojeni"
"Pobyt skvělý. Rád bych vyzdvihl oba maséry, kterým jsem se dostal do rukou. Také ostatní služby byly na vysoké úrovni. Děkujeme."
"skvělé"
"se vším jsem byl zcela spokojen"
"Pobyt skvělý. Moc se mi líbilo. Byla jsem kdysi a od té doby se hodně změnilo a modernizovalo. Za mě spokojenost. Možná u procedur (masáže, koupele) bych uvítala tichou relaxační hudbu, spíše než staré hity nebo zvonění budíku. Ale to je jen detail."
"zcela spokojeni"
"Ubytování, procedury, vstřícnost personálu perfektní. Zklamáním bylo prostředí na chodbách a malých jídelnách. Po rekonstrukci jsem očekávala útulné prostřední. Opak byl pravdou. Nikde obrázek, květina, ubrusy na stolech. Ty se objevily až na konci týdne, ovšem byly ponechány na stole i když byly pokapané. V jídelně jsem se cítila jako ve velmi laciném bistru. Tekutina, kterou vydávaly kávovary se rozhodně nedá považovat za kávu. Za úvahu by stálo i umístění většího počtu hodin. Do jídelen, na pokoje. Škoda, že perfektní lázeňské služby neumocňuje i útulnost prostředí. Poděkování patří zahradníkům, kteří se starají o záhony kolem lázní. Přeji mnoho spokojených klientů. Helena Šmídová "
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2022 CzechTravelAgency s.r.o.