
"Super vše bylo na vysoké úrovni "
"S pobytem jsme byli velice spokojeni, dá se říci přímo nadšeni."
"Spokojenost,jezdime sem každý rok."
"Dobrý den, vše proběhlo v pořádku. Stravování - oběd v Restauraci Harmony - průměrný. Zvláštní obsluha u číšníka - pána s knírem. Ubytování - super Welnes + procedury - super."
"Pobyt super, ubytko, procedury , strava a bazén boží"
"Pobyt super. Bohužel, pokud v rámci stravování si někteří hosté pletou lázeňskou jídelnu č. 5 s hospodou a do jídelny si nosí pivo, není poté jednoduché najít volný stůl. Správný dress code je sice malým písmem požadován, ale nedodržován. Toto jsou detaily, které pokud budou vyžadovány a dodržovány, bude to perfektní."
"Až na nefunkčni parkovací kartu a problémy s čipovánim bylo vše v pořádku a pobyt jsme si užili "
"Kvalitní služby."
"Nemělo to chybu děkujeme Kohoutovi."
"Celkem spokojená Stravování : trochu mi vadilo, že v druhé polovině vymezeného času na snídaně a večeře byl již velmi omezený výběr "
"S pobytem jsme byli velice spokojeni, pokud zdraví dovolí budeme se vracet"
"Pokud jde o pokoj, byl velmi dobrý a pohodlný, uvítala bych rychlovarnou konvici. V pokoji byl občas hluk z nějaké ventilace ( pokoj 812). Auroru jsem navštívila opakovaně. Poprvé před 20 lety, kdy stravování v kvalitě , šíři nabídky a kultury bylo mimořádné. Od té doby se bohužel zhoršuje."
"Nemáme připomíky vše hodnotíme kladně"
"S pobytem jsem byla spokojená tak napůl. Velmi nespokojena jsem byla se stravováním v jídelně č. 5. Jídla nebyla ani příliš vzhledná a ani moc chutná. S výjimkou ryb. A navíc se moc během večeře nedoplňovala. Totéž platí v plné míře o salátech. Když se nějaké dojedly, tak se nedoplňovaly. Chybělo třeba i něco studeného jak bývalo zvykem (byla jsem u vás již mnohokrát), každý nekonzumuje večer teplou večeři a bývá zvykem po večeři sníst třeba kousek sýra. Na tuto běžnou zvyklost jste ve čtyřhvězdičkovém hotelu zcela rezignovali. Dámy, které v jídelně pracovaly, byly ale velmi ochotné, tam nebyl problém. Překvapilo mě však, že byla zrušena Informační kancelář. Spojení, které jsem potřebovala do Č. Budějovic mně sice našli na recepci, ale když jsem jako obvykle chtěla zavolat taxi na odvoz, tak jsem dostala lístek s čísly taxikářů, ať si zavolám sama. To také o velké profesionalitě nesvědčí."
"Tentokrát jsme byli ubytováni na "B". Ubytování bylo v pořádku, paní uklízečka nám pomohla z velkých nesnází (zapomněli jsme si nabíječku). I když měla jiný typ telefonu, nabíječku nám sehnala. Problém bylo jenom v tom, že to bylo náročné na chození (přítel má 87 roků)."
"Pobyt bez nejmenších problémů."
"bez výhrad a reklamací. Celý pobyt neměl chybu"
"S pobytem plná spokojenost. Nedá se nic vytknout. Vše dobře načasované(pouze jedna procedura byla naplánována v době večeře, po jídle masáž není moc vhodná, ale chápu, že to jinak nešlo. Směna pouze mezi partnery). Poukazy Vaší agentury jsme nevyužili. Většina nabídek z poukazu byla pro nás dost daleko. Třeboň jsme projeli vláčkem Třeboňáčkem. "
"Všechno v nejlepším pořádku. Byli jsme moc spokojeni. Pobyt strašně rychle utekl a nám se nechtělo domů ...."
"Velmi příjemný personál, skvělé jídlo, pobyt se nám velmi líbil. "
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.