94%Perfektní (Založeno na 1591 hodnocení)
(1591)
- 25.2.2018 -Dagmar Š.
(#22837)
"Pobyt vynikající,pokoje naprosto v pořadku,personal velice ochotný."
Odpověď:
Hezký den,
velmi nás těší Vaše spokojenost s pobytem a službami v lázních Aurora. Děkujeme za Vaše hodnocení. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.
S přáním pěkných dní,
Jitka Škrnová/guest relations
- 20.2.2018 -Jana B.
(#22923)
"Velmi spokojeni. Do Třeboně jsme jeli hlavně kvůli paní. Po operaci v kolenním kloubu měla představu, že procedury zlepší rekonvalescenci. Součástí našeho pobytu byl však předem stanovený balíček procedur, které nebyly cílené na levé koleno. Lázeňská lékařka při vstupní konzultaci pak nemohla provést změny, které jsme požadovali. Proto snižuji hodnocení v odpovídajících položkách. Sám za sebe hodnotím celý pobyt jako velmi uspokojivý bez ztráty hvězdičky. V nejbližší době se chystáme přijet znovu. Paní by si chtěla vybrat procedury, které by jí lépe vyhověly, po konzultaci se svým ošetřujícím lékařem. "
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za hodnocení pobytu, který jste strávili v našem lázeňském zařízení.
Pokud Vám nevyhovují procedury z naší nabídky pobytových balíčků, mohu Vám doporučit některý ze samopláteckých pobytů Spa nebo Vital, kde Vám procedury sestaví náš lázeňský lékař tzv. "na míru" dle aktuálního zdravotního stavu. Bližší informace k těmto pobytům Vám rády podají kolegyně z rezervačního oddělení.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu Slatinných lázní Třeboň s.r.o..
S přáním pohodových dní,
Jitka Škrnová /Guest relations
- 20.2.2018 -Eva V.
(#23246)
"Chválím."
Odpověď:
Dobrý den,
Vaše spokojenost nás velmi těší.
S přáním krásných dní,
Jitka Škrnová/Guest relations
- 19.2.2018 -Naďa N.
(#20541)
"S pobytem jsem byla velmi spokojena, až na probíhající rekonstrukci. Pouze mě mrzelo, že jsem si z kapacitních důvodů nemohla objednat procedury navíc, o které jsem měla zájem. Příště si je zajistím s předstihem."
- 15.2.2018 -MUDr.Radim U.
(#21541)
"Rezervace a pobyt - bez připomínek. Jedinou stížností je nefungování pedikury, Myslím, že i v případě rekonstrukce celého přilehlého objektu by se dal v Auroře najít náhradní objekt.
MUDr. Radim Uzel"
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za kladné hodnocení našich služeb.
Bohužel náhradní a adekvátní prostory pro zachování služeb našich externích poskytovatelů nejsme schopni během rekonstrukce z kapacitních a technických důvodů zajistit.
S přáním pohodových dní,
Jitka Škrnová/Guest Relations
- 13.2.2018 -Petr N.
(#22662)
"Byl to náš již třetí pobyt a byli jsme velmi spokojeni. Doporučujeme všem,
kteří si chtějí odpočinout od denních starostí.
"
Odpověď:
Hezký den,
velmi nás těší, že nám zachováváte věrnost a jste s našimi službami spokojeni.Děkujeme za Vaše hodnocení.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 5.2.2018 -Ilona E.
(#22373)
"Byly jsme moc spokojeni , pobyt v lázních Aurora můžeme jen všem doporučit
"
Odpověď:
Dobrý den,
jsme potěšeni, že jste byli s našemi službami spokojeni.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu Slatinných lázní Třeboň.
S přátelským pozdravem,
Jitka Škrnová/guest relations
- 3.2.2018 -Lubomír T.
(#23256)
"Pobyt byl skvělý a byli jsme moc spokojeni. Pouze malý problém pro nás, příliš měkké matrace."
- 2.2.2018 - p.
(#21780)
"Naprostá spokojenost...super"
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu.
S přáním krásných dní,
Jitka Škrnová/guest relations
- 1.2.2018 -Ctibor M.
(#22716)
"Ano v celku jsme byli spokojeni. Jenom toho klidu hlavně v pozdních nočních hodinách bylo méně, zřejmě nad námi byla ubytována sportovní mládež, kterou jsme potkávali a ti se bavili jako mládež to obvykle dělá, takže spánek jsme doplnili přes den. Jinak v pořádku, hlavně prodedury byly velmi příjemné a s nimi ochotný personál. Příště přijedeme zase. "
- 22.1.2018 -Jiří B.
(#22200)
"Vše v pořádku"
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu a budeme se těšit na Vaši případnou další navštěvu Slatinných lázní Třeboň.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 19.1.2018 -Zlata M.
(#19200)
"S pobytem jsem byla spokojena, pouze se mi nelíbila hudba na silvestra.
Vzhledem k věkovému složení klientů by byla lepší hudba, která by se přizpůsobila
klientům, aby si mohli v klidu zatancovat i zazpívat, ale i popovídat.
"
- 16.1.2018 -Josef J.
(#22199)
"
SUPER"
- 10.1.2018 -Hana V.
(#21100)
"S pobytem v lázních AURORA jsme byli velmi spokojeni, určitě se k Vám zase vrátíme. S pozdravem : Vyskočilová Hana"
- 8.1.2018 -Zdeňka M.
(#22203)
"moc"
- 7.1.2018 -Nina B.
(#19236)
"jako vždy jsme byli spokojeni"
Odpověď:
Hezký den,
Vaše spokojenost s pobytem nás velmi potěšila.
Těšíme se na Vaši další návštěvu Slatinných lázní Třeboń.
S přáním příjemného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 7.1.2018 -Milan H.
(#19646)
"Dobrý den,byli jsme zde na Silvestra již počtvrté a již nepojedeme.Hudba ze Slovenska vůbec nebyla vhodná,někdy na parketě nebyl nikdo!!! Vždy byla na osobu 0.33l sektu a bouchaly špunty,což k půlnoci patří,dostali jsme deci ve skleničce.Hudba skončila v 11.15h a pustili radio bez půlnočních zvonů,po půlnoci bylo v sále pár lidí! Program tentokrát žádný,zkrátka vůbec se to nepovedlo!! Škoda,vždy jsme byli spokojeni.."
- 7.1.2018 -Pavla K.
(#20648)
"Byli jsme moc spokojeni. Zvažujeme, že se v budoucnu vrátíme do Třeboně."
Odpověď:
Hezký den,
děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu a kladnou recenzi našich služeb.
Rádi Vás v našich lázních opět uvítáme.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 7.1.2018 -olga r.
(#19926)
"pobyt super,jen mnoho lidí v jídelně najednou"
Odpověď:
Hezký den,
velice Vám děkujeme za kladné hodnocení pobytu a za Váš názor.
Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu našich lázní.
S přáním pěkného dne,
Jitka Škrnová/guest relations
- 7.1.2018 -Marie T.
(#20617)
"S vánočním pobytem v lázních Aurora jsem byla velmi spokojena,ale scházela mně vánoční atmosféra v podobě kulturních programů a zábavy .Nádherné prostory máte k dispozici.Marie"
Odpověď:
Dobrý den paní Tesaříková,
děkujeme Vám za kladné hodnocení pobytu. Součástí vánočních pobytů byla vstupenka na Českou mši vánoční Jakuba Jany Ryby, která se konala dne 26.12. ve Společenském sále našich lázní. Vzhledem k vánočním svátkům a nišží obsazenosti lázní v tomto období, jsme dále organizovali pouze taneční večery v restauraci Harmonie.
S přáním pohodového a úspěšného nového roku,
Jitka Škrnová/guest relations
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.