"Byli jsme velmi spokojeni a těšíme se na další pobyt u vás, který už plánujeme. Přejeme hodně spokojených klientů, jako jsme byli spokojeni my."
"Zvláštní poděkování paní Klímové za vstřícné a profesionální jednání. Dvorská."
"V lázních se nám moc líbilo, je jsme postrádaly více kulturního vyžití."
"Jedinou výhradou byla skutečnost, že dle nabídky jsme mohli využívat bazén neomezeně. Teprve při příjezdu jsme zjistili, že vzhledem k odstávce bazénu jsme se mohli koupat pouze jeden den. Náhrada jedné masáže nám přišla neadekvátní. Jinak jsme byli velmi spokojeni. Hezký den přejí M+M. Leníčkovi "
"V Auroře jsem byli již podruhé, nelze než chválit a děkovat. Marešovi"
"Dobrý den. Úroveň ubytování v pavilonu A je vysoká,vždy jsem byla maximálně spokojená. Pouze tentokrát bylo ubytování pro mne horší, byl to pokoj pro ivalidy se kterým jsem souhlasila,protože jsem chtěla odjet co nejrychleji.V ostatních případech, kdy jsem v Auroře pobývala, bych hodnotila 5 body. Mohu hodnotit, protože jsem v Auroře pobývala několikrát, díky mému úrazu. Zhoršila se kvalita stravování a ceníky služeb jsou také vyšší. Ivana Kotková "
"V podstatě nemám připomínky k pobytu, snad jen nepatrně upravit parkování."
"Restaurace v budově lázní by se měla více věnovat stravování klientů lázní a nikoli pořádání mimořádných akcí, kvůli kterým čekají klienti lázní na jídlo třeba hodinu. Polední menu vyprodáno velmi brzy. Pokud nebylo velké horko, šla jsem raději do města. "
"Máme pouze připomínku ke kamerovému systému. Při vykládání zavazadel a při parkování před Aurorou potřebných 10 - 15 minut, nám někdo druhým autem "líznul" - poškrábal a lehce promáčkl bok našeho auta. Váš kamerový systém prý snímá pouze stojany s koly, takže nebylo možné "odhalit" viníka. Zlepšete kamerový systém nebo přístup k těmto údajům."
"Příjemný personál, kvalitní procedury, chybí drobné vybavení (sušáky na ručníky, fen). "
"Strava mě opravdu překvapila a to dost nemile."
"V lázních jsme s přítelkyní byly poprvé a určitě ne naposled. Jídlo kvalitní a chutné, služby výborné personál na procedúrách se staral opravdu výborně."
"STOPROCENTNI SPOKOJENOST,SE SLUZBAMI LAZNI I AGENTURY.URCITE VYUZIJEME ZNOVU .JANA PADEVETOVA"
"Byli jsme velice spokojeni. Na příští návštěvu našetříme a určitě přijedeme. Zdraví vás senioři z Plzně "
"za vysokou cenu, skvělá kvalita a služby"
"Dobrý den, byli jsme velmi spokojeni se vším, moc se nám líbilo a chceme se na podzim zase přijet. S pozdravem Dana Bedlánová"
"Pobyt ve vasich laznich byl krasny.Byl jsem vcelku spokojen. Tesim sena další navstevu u vas s pozdravem nashledanou"
"Vadilo mi,že přes víkend žádné procedury,v den odjezdu dvě najednou,fofr na snídani a pak zavazadla a opustit lázně.Jinak jsem spokojená,vše OK,příště naviděnou.Mejte se pekně,hodně spokojených klientů.Vlasta Chvalkovská"
"Výborně vsechno"
"Pobyt Harmonie jsem absolvovala 2x, V letošním roce /2015/ bylo výrazně lepší stravování."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.