Hotel Répce  - HUNGUEST BÜK

Recenze Hotel Répce - HUNGUEST BÜK

Termální lázně Bükfürdő

Hotel Répce - HUNGUEST BÜK - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

86%Skvělé (Založeno na 159 hodnocení)
(159)

- 21.2.2024 -

Jiří S.

(#80082)

"Pobyt a lázně výborné. Dostupnost WIFI velmi špatné."

- 15.2.2024 -

Hana Š.

(#77833)

"Byli jsme velice spokojeni.Pouze příliš pomalý internet. "

- 5.2.2024 -

Pavel L.

(#80176)

"Velice"

- 31.12.2023 -

Hana V.

(#76299)

"S pobytem jsme byli naprosto spokojeni, jen nás dost překvapila absence jakéhokoliv českého TV kanálu - s ohledem na poměrně velký podíl Čechů a rozhodně jsme nebyli sami. "

Odpověď:
Vážení klienti,

pokud jde o sledování programů ČT v zahraničí, ty (vyjma zpravodajství ČT24) nebudete moci sledovat v žádném hotelu mimo území ČR. Česká televize totiž nedisponuje vysílacími právy pro vysílání pořadů podléhajících autorským právům v zahraničí a rozšíření vysílacích práv do zahraničí by pro ČT znamenalo placení autorských poplatků, které je ovšem tak finančně náročné, že tuto službu zajišťuje pro své občany v plné míře pravděpodobně pouze SRN.

Tým Lázní Travel
- 28.12.2023 -

Petr N.

(#78698)

"Byli jsme zde podruhé, opět velice spokojeni. Oceňujeme celý den v županu :-), bazény i v zimní sezóně naprosto dostačující, personál ochotný a milý, vynikající nabídka stravování, interiéry na komfortní úrovni včetně stylu designu."

- 20.12.2023 -

Zuzana Z.

(#77070)

"Velice spokojeni."

- 3.12.2023 -

JUDr. Pavel K.

(#71546)

"Pěkné a čisté pokoje, ochota personálu, při obědech menší úroveň kvality jídla, snídaně a večeře dobrá úroveň."

- 1.12.2023 -

Vladimír H.

(#73809)

"Naprosto bez problému, vše proběhlo v klidu a v pohodě."

- 1.11.2023 -

Miroslava K.

(#70944)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni, úroveň hotelu i poskytovaných služeb jsou na vysoké úrovni a odpovídají ceně. Jediné, co nás zaskočilo, byla výše spropitného (27%), která byla účtována automaticky při každé dílčí objednávce."

Odpověď:
Vážení klienti,

pokud jde o Vaše obavy, že Vám bylo automaticky účtováno vysoké spropitné, chtěli bychom je rozptýlit. Domníváme se, že nešlo o spropitné, ale o DPH, která je v Maďarsku 27 %.

Tým Lázní Travel
- 30.10.2023 -

Vladislava P.

(#72751)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni / jako vždy, navštivili jsme tento hotel poněkolikaté, vždy bylo vše na 1*** ."

- 16.10.2023 -

Radoslav J.

(#73076)

"byli jsme maximálně spokojeni"

- 18.9.2023 -

Pavel L.

(#72061)

"na 100%"

- 16.8.2023 -

Hana S.

(#68236)

"Deštivé dny - nemožnost usušit plavky a župany."

- 5.7.2023 -

Zdeňka N.

(#66336)

"Velmi spokojeni"

- 16.6.2023 -

Petr N.

(#69353)

"(+) Rekonstrukce východního křídla se opravdu povedla, výběr jídla a stabilní nabídka po celou dobu výdeje unikátní, areál termálů - park - občerstvení naprosti uspokojí každého, pokoje velmi útulné a luxusní, sociální zázemí na 1. (-) Měli jsme poukaz včetně příplatku za vstup do termálů na poslední den pobytu, recepční při check-in nenabila správně čip. Poslední den jsem s tím měli problém, zachránil nás poukaz v e-mailu. "

- 5.6.2023 -

K.

(#67793)

"S pobytem v hotelu Repce jsme byli spokojeni, hotel opravili opravdu krásně. Výborná strava, velký výběr. Není co vytknout. Wellnes, dříve byly sauny ( u vstupu do lázní ) v ceně pobytu, dnes se musí připlatit. Hotelové 3 sauny, které jsou pro hotelové hosty si myslím je málo a malé, otevírací doba..., prostě sauny se jim moc nepovedly. "

- 25.5.2023 -

Zbyněk S.

(#64222)

"Vcelku spokojenost "

- 21.5.2023 -

Miroslav S.

(#68754)

"Répce jsme navštívili již několikrát; po rekonstrukci je zde příjemněji. Pobyt i strava nemohou zklamat; nelze vytknout žádný nedostatek."

- 16.5.2023 -

Vladimír D.

(#63639)

"Velmi příjemný pobyt. Lze vytknout pouze nenaladění alespoň jednoho českého programu v TV (neuměl jsem to v maďarštině) a chybějící název v češtině u některých jídel při večeři. Zdůrazňuji u některých. Jídla, zákusků i ovoce v každé chvíli večeře či snídaně dostatek ve skvělé kvalitě. "

Odpověď:
Vážení manželé Doulovi,

mrzí nás, že Vám k Vaší úplné spokojenosti s pobytem scházela dostupnost českých TV programů a některé chybějící české názvy v jídelníčku. Přes veškeré naše upomínání i snahu ze strany maďarských hotelů, zůstává maďarština pro svou jazykovou vzdálenost od češtiny trochu problémem, a stane se, že v daný okamžik se prostě nenajde nikdo, kdo by např. název pokrmu dokázal správně přeložit do češtiny. Proto prosíme o shovívavost a doufáme, že s přibývajícím počtem českých klientů se bude zlepšovat jak jazyková vybavenost personálu maďarských hotelů, tak i překlady názvů do češtiny.

Tým Lázně Travel
- 9.5.2023 -

Jaroslav M.

(#69835)

"super"

Předchozí1234...


';