"Děkujeme, děkujeme, děkujeme, není co dodat ! Čestmír a Emilie Vanerovi Liberec"
" Moci se nám všechno líbilo. Pokoje nově zařízené a hlavně čisté. Ochota personálu na úrovni, vše nám bylo vysvětleno a doporučeno. "
"Vřele doporučujeme.Skvela dovolená,vstřícnost personálu,čistota.skele bazény,strava a klid městečka včetně shopingu,kde jsou skvělé ceny.Velka spokojenost.Musim zmínit i velmi dobré spojení RegioJet vlakem.Dekujeme"
"Velmi spokojeni po všech stránkách. Máme v plánu si to zase za rok zopakovat."
"stále se opakující strava-málo ovoce-jinak pobyt super-večer není kde posedět"
"Všechno bylo vynikající, dekujeme .KRÝSLOVA "
"Pobyt byl super, vše bez problémů. Dřívější ubytování, vstřícný personál."
"S pobytem jsme byli velice spokojeni a chceme jej i v příštím roce opakovat. Jediným nedostatkem , bohužel však dost nepříjemným, byl silný zápach kanalizace v koupelně. Nevím zda to bylo pouze na našem pokoji č.222 nebo i jinde."
"Byli jsme spokojeni."
"Za mě dobrý"
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Ubytování bylo na 3 hvězdičky velmi dobré. V pokoji je i lednička a varná konvice s čajem a kávou, což ani ck neuváděla. Při příjezdu jsme v recepci dostali pokyny k pobytu v češtině. Také jsme dostali ručníky na pokoj, i osušku do lázní. Stravování je také na 3 hvězdičky velmi dobré. Snídaně jsou sice stále stejné a méně bohaté /mohlo by být např. více ovoce/. Večeře byly ale velmi dobré, maso bylo vždy velmi dobře upravené, chutné a měkké. Jediné co moc nefungovalo byl úklid. Uklizečky vynášely pouze koš. Přestože hotel uváděl, že ručníky vyměňují každé tři dny, nevyměnili je."
"Do lázní jsme se vrátili po 6 týdnech.Opět nesklamali počinaje ochotou na recepci,pripravené pokoje a příjemným personálem."
"Pobyt a poskytované služby splnily naše očekávání. Byli jsme velmi spokojeni"
"Pozn. ke stravování. Ta hvězdička méně je jen srovnání s jinými hotely podobného typu, které jsme již v navštívili. Není to ale srovnání s maďarskými termálními hotely. V této zemi jsme byli ubytovaní poprvé. My jsme v jídle skromní a nevybíraví. Nabídnuté jídlo bylo chutné a čerstvé. Jen nabídka byla právě ve srovnání trošku chudší. "
"Pobyt hodnotíme celkem kladně. Snídaně by se daly vylepšit např. větším výběrem čajů, ( v nabídce pouze černý, zelený a jeden druh ovocného) více ovoce (otlučená jablka bych nepoužila ani na štůdl), stačil by nakrájet citron, jeden druh marmelády, žádný výběr ze sladkého pečiva. "
"Byli jsme zde již podruhé a opětně jsme byli velice spokojeni. Doufáme, že se tam příští rok opět podíváme"
"Velká spokojenost"
"Vše bylo výborné, skvělé jidlo i ubytování, vše čisté, dokonce nám po třech dnech kompletně převlékli postele a vyměnili všechny ručníky. V termálech bohužel opravovali ten jeden bazén, ale to se nedá nic dělat, aspoň to bude zase v pořádku. Je to teď každý rok (vždy jiný bazén), ale jinak je vidět, že se o celý areál pěkně starají. "
"Dobrý den , pobyt v pohodě. Jenže 3 bazény zavřené, když jsme pozorovali činnost při úklidu bazénů , tak organizace je katastrofální a bez technických prostředků. Restaurace v hotelu by byla dobrá, jenže pořád to samé menu ráno a večer, bez nápadu, chybí v nabídce brambory a také typická maďarská jídla. Na recepci je jediný člověk v celém personálu , mluvící česky nebo slovensky, přitom polovina hostů jsou právě Češi a Slováci. Rádi tam jezdíme , proto píšeme tuhle kritiku, chtělo by to trochu lepší přístup vedení."
"Dobrý den,byli jsme v Madarsku poprvé a moc se nam tam líbilo,jen to jídlo by mohli trosku vylepšit.Každý den řádně naklepané a vysušené řízky:-( "
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.