"Pobyt hodnotíme celkem kladně. Snídaně by se daly vylepšit např. větším výběrem čajů, ( v nabídce pouze černý, zelený a jeden druh ovocného) více ovoce (otlučená jablka bych nepoužila ani na štůdl), stačil by nakrájet citron, jeden druh marmelády, žádný výběr ze sladkého pečiva. "
"Byli jsme zde již podruhé a opětně jsme byli velice spokojeni. Doufáme, že se tam příští rok opět podíváme"
"Velká spokojenost"
"Vše bylo výborné, skvělé jidlo i ubytování, vše čisté, dokonce nám po třech dnech kompletně převlékli postele a vyměnili všechny ručníky. V termálech bohužel opravovali ten jeden bazén, ale to se nedá nic dělat, aspoň to bude zase v pořádku. Je to teď každý rok (vždy jiný bazén), ale jinak je vidět, že se o celý areál pěkně starají. "
"Dobrý den , pobyt v pohodě. Jenže 3 bazény zavřené, když jsme pozorovali činnost při úklidu bazénů , tak organizace je katastrofální a bez technických prostředků. Restaurace v hotelu by byla dobrá, jenže pořád to samé menu ráno a večer, bez nápadu, chybí v nabídce brambory a také typická maďarská jídla. Na recepci je jediný člověk v celém personálu , mluvící česky nebo slovensky, přitom polovina hostů jsou právě Češi a Slováci. Rádi tam jezdíme , proto píšeme tuhle kritiku, chtělo by to trochu lepší přístup vedení."
"Dobrý den,byli jsme v Madarsku poprvé a moc se nam tam líbilo,jen to jídlo by mohli trosku vylepšit.Každý den řádně naklepané a vysušené řízky:-( "
"Vše bylo v pořádku, jen byly zavřené některé zážitkové bazénky, za což jsme jako kompenzaci obdržely nápoj zdarma a 20%slevu na masáž, což jsme využily. Masáž byla výborná. Jedinou výtkou bylo, že v průběhu pobytu nedošlo k úklidu pokoje, resp výměna odpadového koše a doplnění toaletního papíru."
"Velice nás zklamalo, že byly uzařeny 3 bazény, aniž o tom při objednávání byla jakákoli informace. Kdybychom tuto informaci měli, určitě bychom jeli v jiném termínu. Kompenzace se nám zdá nedostatečná, všichni nechodí do sauny nebo na masáž a autem také všichni nepřijeli. "
"Ubytování a služby super. Obsluha restaurace výborná. jídlo slabé,malý výběr a každý den téměř stejné. nedostatek pečivá k snídani,chybělo sklo,hrníčky,muselo se čekat než donesou"
"Vzhledem k výše uvedenému hodnocení, není co dodat. Opravdu spokojenost ve všech směrech. Dokonce jsme se mohli ubytovat před 15h , a to bez úhrady poplatku za předčasný nástup."
"spokojeni"
"S pobytem jsme vždy moc spokojeni"
"Spokojeni"
"Pobyt byl příjemný a doporučuji. Pro cvičení jsme mohli využít zdarma malou tělocvičnu."
"Velmi spokojen"
"naše očekávání byla plně naplněna"
"Není co vytknout. Vše bylo v pořádku. Personál milý, ochotný, česky mluvící. Výběr jídla, čisto, útulno. . Nelze se ubytovat přes hotel přímo. Nereagovali na e-mail . Díky Lázně Travel, jsme se ubytovali tam, kde jsem chtěli. Díky moc, paní Markéto Žemličková. ♥️Za vaši komunikaci, připomenutí co a jak. Za vaši ochotu a trpělivost. Rodová V."
"vše bylo v naprostém pořádku, jako vždy"
"????"
"Spokojenost,od Vás už jsme byli třikrát na pobytu v lázních a vždy velká spokojenost.s pozdravem Naďa Štěpánkova "
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.