Thermal Hotel Mosonmagyarovar

Recenze Thermal Hotel Mosonmagyarovar

Lázně Mosonmagyaróvár

Thermal Hotel Mosonmagyarovar - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

90%Perfektní (Založeno na 116 hodnocení)
(116)

- 11.9.2025 -

Pavel M.

(#103249)

"stále se opakující strava-málo ovoce-jinak pobyt super-večer není kde posedět"

- 10.9.2025 -

Kristina K.

(#103828)

"Všechno bylo vynikající, dekujeme .KRÝSLOVA "

- 8.9.2025 -

Jitka B.

(#104611)

"Pobyt byl super, vše bez problémů. Dřívější ubytování, vstřícný personál."

- 8.9.2025 -

Jan V.

(#104802)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni a chceme jej i v příštím roce opakovat. Jediným nedostatkem , bohužel však dost nepříjemným, byl silný zápach kanalizace v koupelně. Nevím zda to bylo pouze na našem pokoji č.222 nebo i jinde."

- 3.9.2025 -

Helena S.

(#104483)

"Byli jsme spokojeni."

- 26.8.2025 -

Ivan B.

(#104024)

"Za mě dobrý"

- 20.7.2025 -

Romana B.

(#102421)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Ubytování bylo na 3 hvězdičky velmi dobré. V pokoji je i lednička a varná konvice s čajem a kávou, což ani ck neuváděla. Při příjezdu jsme v recepci dostali pokyny k pobytu v češtině. Také jsme dostali ručníky na pokoj, i osušku do lázní. Stravování je také na 3 hvězdičky velmi dobré. Snídaně jsou sice stále stejné a méně bohaté /mohlo by být např. více ovoce/. Večeře byly ale velmi dobré, maso bylo vždy velmi dobře upravené, chutné a měkké. Jediné co moc nefungovalo byl úklid. Uklizečky vynášely pouze koš. Přestože hotel uváděl, že ručníky vyměňují každé tři dny, nevyměnili je."

- 15.7.2025 -

Josef N.

(#103081)

"Do lázní jsme se vrátili po 6 týdnech.Opět nesklamali počinaje ochotou na recepci,pripravené pokoje a příjemným personálem."

- 7.7.2025 -

Luboš B.

(#102147)

"Pobyt a poskytované služby splnily naše očekávání. Byli jsme velmi spokojeni"

- 4.7.2025 -

Soňa U.

(#102289)

"Pozn. ke stravování. Ta hvězdička méně je jen srovnání s jinými hotely podobného typu, které jsme již v navštívili. Není to ale srovnání s maďarskými termálními hotely. V této zemi jsme byli ubytovaní poprvé. My jsme v jídle skromní a nevybíraví. Nabídnuté jídlo bylo chutné a čerstvé. Jen nabídka byla právě ve srovnání trošku chudší. "

- 1.7.2025 -

Eva M.

(#91277)

"Pobyt hodnotíme celkem kladně. Snídaně by se daly vylepšit např. větším výběrem čajů, ( v nabídce pouze černý, zelený a jeden druh ovocného) více ovoce (otlučená jablka bych nepoužila ani na štůdl), stačil by nakrájet citron, jeden druh marmelády, žádný výběr ze sladkého pečiva. "

- 23.6.2025 -

Olga N.

(#96560)

"Byli jsme zde již podruhé a opětně jsme byli velice spokojeni. Doufáme, že se tam příští rok opět podíváme"

- 23.6.2025 -

Jitka P.

(#92440)

"Velká spokojenost"

- 9.6.2025 -

Jana M.

(#91128)

"Vše bylo výborné, skvělé jidlo i ubytování, vše čisté, dokonce nám po třech dnech kompletně převlékli postele a vyměnili všechny ručníky. V termálech bohužel opravovali ten jeden bazén, ale to se nedá nic dělat, aspoň to bude zase v pořádku. Je to teď každý rok (vždy jiný bazén), ale jinak je vidět, že se o celý areál pěkně starají. "

- 29.5.2025 -

Miroslav D.

(#98035)

"Dobrý den , pobyt v pohodě. Jenže 3 bazény zavřené, když jsme pozorovali činnost při úklidu bazénů , tak organizace je katastrofální a bez technických prostředků. Restaurace v hotelu by byla dobrá, jenže pořád to samé menu ráno a večer, bez nápadu, chybí v nabídce brambory a také typická maďarská jídla. Na recepci je jediný člověk v celém personálu , mluvící česky nebo slovensky, přitom polovina hostů jsou právě Češi a Slováci. Rádi tam jezdíme , proto píšeme tuhle kritiku, chtělo by to trochu lepší přístup vedení."

- 29.5.2025 -

Dagmar T.

(#97200)

"Dobrý den,byli jsme v Madarsku poprvé a moc se nam tam líbilo,jen to jídlo by mohli trosku vylepšit.Každý den řádně naklepané a vysušené řízky:-( "

- 29.5.2025 -

Vladimíra P.

(#91320)

"Vše bylo v pořádku, jen byly zavřené některé zážitkové bazénky, za což jsme jako kompenzaci obdržely nápoj zdarma a 20%slevu na masáž, což jsme využily. Masáž byla výborná. Jedinou výtkou bylo, že v průběhu pobytu nedošlo k úklidu pokoje, resp výměna odpadového koše a doplnění toaletního papíru."

- 28.5.2025 -

Věra C.

(#97431)

"Velice nás zklamalo, že byly uzařeny 3 bazény, aniž o tom při objednávání byla jakákoli informace. Kdybychom tuto informaci měli, určitě bychom jeli v jiném termínu. Kompenzace se nám zdá nedostatečná, všichni nechodí do sauny nebo na masáž a autem také všichni nepřijeli. "

- 14.5.2025 -

Leoš S.

(#93090)

"Ubytování a služby super. Obsluha restaurace výborná. jídlo slabé,malý výběr a každý den téměř stejné. nedostatek pečivá k snídani,chybělo sklo,hrníčky,muselo se čekat než donesou"

- 14.5.2025 -

Jaroslava K.

(#99828)

"Vzhledem k výše uvedenému hodnocení, není co dodat. Opravdu spokojenost ve všech směrech. Dokonce jsme se mohli ubytovat před 15h , a to bez úhrady poplatku za předčasný nástup."



';