Hotel Flóra

Recenze Hotel Flóra

Trenčianské Teplice

Hotel Flóra - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 47 hodnocení)
(47)

- 23.8.2019 -

Jaroslav V.

(#36275)

"Ubytování a stravování velmi dobré. Při snídaních někdy nebyly průběžně doplňovány některé potraviny (např. míchaná vajíčka). Některá směna byla skvělá, přístup další byl někdy vlažnější. Skvělý bazén v areálu hotelu!"

- 31.7.2019 -

Milena Š.

(#33371)

"Pobyt jsme trávili s vnoučaty, nečerpali jsme tedy lázeňské procedury. Byli jsme velmi spokojeni, čistota, ochota personálu a celkové prostředí bylo na vysoké úrovni. "

- 25.6.2019 -

Jaroslav L.

(#34304)

"Dobrý den,nebyli spokojeni s hodinou nástupu na procedury Máme za to, že procedury by měly začínat nejdříve po 9 hodině po vzájemné dohodě.Termín nástupu nám byl sdělen v recepci ráno s tím ,že to již nelze změnit.Paní v den nástupu byla velmi přijemná a milá..ochotně nám také poradila s parkováním."

- 23.6.2019 -

Alena B.

(#31564)

"Procedury na velmi slabé úrovni a doplacená masáž chodidel trvala 11 minut. Celý pobyt v pořádku, ale ty procedury to celé pokazily. My jsme se na ně těšili a rezervovali si čas ale určitě by nám bylo lépe na výletě. Jídlo a kuchyň rovněž bez chyby. "

Odpověď:
Vždy nás mrzí, keď nie je zákazník plne spokojný s našimi službami. Najviac nás však mrzí, keď nemôžeme nedostatky riešiť v ich zárodku. To znamená kritikou v čase pobytu, aby hosť neodchádzal nespokojný. K dĺžke procedúry - reflexnej masáže, ktorá mala trvať 20 minút a podľa vás trvala 11 minút už teraz nedokážem zaujať jasné stanovisko. Taktiež sa neviem vyjadriť ku kritike kvality procedúr, lebo neviem v čom boli nekvalitné .
Aj napriek predchádzajúcemu môjmu vyjadreniu, nie sme k pripomienkam ľahostajní a sú výstrahou, že nemusí byť všetko v poriadku a v tom duchu prebehla aj moja konzultácia s hlavnou fyziatričkou.
- 7.1.2019 -

Vladimír S.

(#27787)

"S pobytem jsme byli moc spokojeni."

- 28.11.2018 -

Regina P.

(#29625)

"Pobyt byl velmi příjemný, jen pokoje nejsou úplně top. Mezi pokoji je všechno slyšet, měli jsme také strašně tvrdé matrace, vůbec se na nich nedalo spát. Požádali jsme proto o podložky."

- 14.11.2018 -

Zdeněk M.

(#29181)

"Byl jsem u vás již podruhé a počítám, že ne naposled byl jsem opět velice spokojen. Snad protože jsem již starší by mohla být ve vířivce o stupeň k teplejší voda."

- 12.11.2018 -

Věra T.

(#28675)

"Byli a chystáme se zase ,to je snad nejlepší hodnocení."

- 21.9.2018 -

Zdeňka K.

(#25495)

"Pobyt v tomto hotelu byl vynikající. Milý personál, dobré jídlo. Doporučím každému. "

- 20.9.2018 -

Jana R.

(#26364)

"dost dobré"

- 20.7.2018 -

Zdeněk S.

(#23194)

" Byli jsme velmi spokojeni s pobytem i službami, zejména s recepcí. Vždy nám ochotně odpovídali na naše dotazy."

- 6.7.2018 -

Jitka P.

(#25998)

"Byla jsem moc a moc spokojená, můj týdenní pobyt mi přinesl klid a mír v duši. Nemám vůbec nic, co bych chtěla vylepšovat nebo měnit. Všem bych chtěla moc poděkovat za ochotu, za vlídné zacházení, za trpělivost, za superpříjemný pobyt. Ráda se vracím tam, kde mi bylo moc hezky."

- 25.6.2018 -

Vlasta H.

(#25563)

"Pobyt byl na jedničku s hvězdičkou."

- 21.4.2018 -

Ludmila M.

(#24444)

"s ubytováním jsem nebyla vůbec spokojená. Pokoj v 1. patře s balkonem byl situován na sousední hotel, kde nonstop byla v provozu klimatizace a přímo pod pokojem byl hotelový bazén, na kterém každý den večer prováděli údržbu /asi vypouštění/. Dle mého názoru to byl nejhorší pokoj v hotelu."

Odpověď:
Dobrý deň,
mrzí nás, že Váš pobyt bol narušený zlým pocitom z izby. Je skutočnosť, že izba je umiestnená nad technologickou miestnosťou, ktorá zabezpečuje chod wellness centra. Aj napriek tomu, že miestnosť bola odhlučnená, je v izbe počuť jemný monotónny zvuk, ktorý pravdepodobne rušil Váš spánok . Zmenený zvuk mohol byť len pri krátkom miernom automatickom dopúšťaní vody / cca 1 hodina po skončení prevádzky bazéna/. Iná údržba sa v tom čase nekonala. Musím priznať, že občas niektorým hosťom monotónny zvuk prekáža, čo riešim presťahovaním na inú izbu. Táto alternatíva bola možná. Ešte raz sa ospravedlňujem, že pobyt bol narušený týmto Vaším zlým pocitom z izby.
Ing. Miroslav Godál - riaditeľ.
- 25.10.2017 -

Renata P.

(#17974)

"Naprostá spokojenost se vším, lázeňský dům Flora jsme navštívili podruhé a opět se rádi vrátíme."

- 1.8.2017 -

Luboslava K.

(#17222)

"S pobytem u vás v hotelu Flóra jsme byli moc spokojeni nemáme k tomu žádnou výtku. Určitě se k vám někdy ještě podíváme , a taky hotel doporučíme známým."

- 2.5.2017 -

Drahomíra Č.

(#17040)

"Pobyt se nám velmi líbil, avšak v našem bočním pokoji zazníval hluk z technologických zařízení vedlejšího hotelu."

- 28.11.2015 -

Anonym

"Byli jsem tam již 5x, veklá spokojenost. Bohužel díky nevýhodnému kurzu koruny jsou asi výhodnější ve stejné kategorii české lázně."

- 27.10.2015 -

Anonym

"Byl to příjemně prožitý 14-ti týdenní pobyt a děkuji. "

- 26.10.2015 -

Anonym

"Byly jsme naprosto spokojeni s kvalitou i službamy.Určitě tyto lázně znovu navštívýme."



';