Hotel Pawlik****

Recenze Hotel Pawlik****

Františkovy Lázně

Hotel Pawlik**** - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

5Perfektní (Založeno na 30 hodnocení)
(30)

- 29.2.2020 -

Zdeněk B.

"Velice spokojen, do hotelu jsem se vrátil již poněkolikáté. "

- 27.2.2020 -

František S.

"Jednalo se pouze o jednodenní pobyt."

- 7.2.2020 -

helena e.

"vše bylo skvělé"

- 13.12.2019 -

Miroslav P.

" Dobrý den, byli jsme s manželkou spokojeni. Děkujeme a těšíme se na příští pobyt. Alena a Miroslav Pazderovi"

- 22.11.2019 -

Petr M.

"S pobytem jsme, ostatně jako pokaždé, byli spokojeni velice. Jediné, co nám trochu pokazilo náladu byla paní , která se na nás po objednávce nápojů k večeři a odebrá ní kartiček obořila na celou jídelnu, že nemáme zaplacenou večeři a co že si myslíme, jako že se navečeříma zadarmo? Nebudu zacházet do podrobností, ale když potom zjistila, že slečna na recepci nezadala příslušnou informaci o tom, že máme polopenzi, se vážně vlažně omluvila a stejně si udělala, že za nic nemůže. Inu, s personálem jsou jenom starosti. Ale ani tento zádrhel nám nezabrání v další návštěvě hotelu, protože ten za to nemůže. S pozdravem Méri Petr, Rakovník"

- 19.11.2019 -

Alena Z.

"Velká spokojenost "

- 13.8.2019 -

Markéta R.

"Celkem dobré."

- 9.8.2019 -

Petr M.

"Po dlouhé době, hotel v Česku, který si svoje 4 hvězdičky zaslouží. Určitě přijedeme znovu. Petr"

- 26.4.2019 -

Sekera M.

"Byli jsme velice spokojeni!"

- 3.4.2019 -

Jan K.

"Ubytování, stravování i procedury byly bezchybné. Problémem byly technické problémy ( problematické připojení k wifi v apartmá, nefunkční čipy pro otevírání dveří, které oddělovaly apartmá od ostatních pokojů v chodbě. Čipy nefungovaly ani při vstupu do bazénu Aquaforum, atd. ). Ale hlavním problémem byla, až na výjimky, neochota personálu v restauraci určené pro stravování, tzn. snídaně, obědy a večeře. Tyto služby byly vzhledem k tomu, že jsem obýval nejdražší pokoj v hotelu, velmi slabé. Někdy jsem si připadal jako v dobách před 11/1989. Zajímavé je, že tyto problémy neměli němečtí hosté. Tato věc značně pokazila celkový dojem z pobytu. Jan Klas"

- 14.9.2018 -

paní K.

"Úžasné "

- 17.7.2018 -

Jana B.

"Pobyt byl příjemný, pokoje čisté,strava výborná. Personál byl vstřícný, jen přibývá více cizojazyčných zaměstnanců. "

- 1.5.2018 -

Vaclav K.

"S pobytem jsme byli spokojeni."

- 6.2.2018 -

Alena S.

"Bylo to super. Do budoucna uvažujeme o dalším pobytu v hotelu Pawlik."

- 16.12.2016 -

Anonym

"Největší nedostatek vidím ve stravování, především u večeří. Klienti, kteří nemají plnou penzi jsou na večeři již v 17,00 a svojí nenasytností snědí, nejlepší zákusky, z ovoce pak banány, mandarinky atd., z předkrmů uzeného lososa atd., takže vy když jdete v 18,30 na večeři, tak veškeré tyto věci jsou již pryč a zůstanou tam pouze cedulky (u předkrmů) a na stolech vidíte plno ovoce a zákusků, které vy už nemáte v nabídce. Pak si toto jídlo klienti, jak čeští, tak především z Německa pěchují do příručních taštiček a odnášejí na pokoje. Když jsme se bavili s vedením hotelu o této problematice, hledají prý řešení, ale bohužel. Já vidím v řešení jedině v tom, že budou večeře rozděleny na dvě skupiny, od 17,00 do 18,30 a od 18,30 do 20,00 hodin a na druhou směnu bude připraveno vše tak, jako by právě otevírali, tzn. včetně těch věcí, které první směna vyjedla. Budou čisté ubrusy a vše bude připraveno tak, jako tomu bývá v zahraničí u 4 či 5ti hvězdičkových hotelů s plnou penzí. Další nedostatek vidím v tom, že na pokojích nejsou během pobytu doplňovány šampony a mýdlo. Jinak se nám pobyt velice líbil a věřím, že příště už budou tyto věci v naprostém pořádku. "

- 3.5.2016 -

Anonym

"Klidný a příjemný pobyt v mimosezonním, byť zimním období, navíc umocněný výbornými výsledky léčebných procedur. Vynikající kvalita a způsob stravování. Určitě to příští rok zopakujeme. Ing. Vladimír Veselý"

- 18.9.2015 -

Anonym

"Oproti loňsku se mě zdály rauty trošku chudší, jinak ale vše výborné."

- 6.8.2015 -

Anonym

"Krásné prostředí s příjemnou atmosférou a výbornou kvalitou služeb za dobré ceny. Velkým bonusem je možnost plného využívání bazénů s přístupem přímo z hotelu. Nedořešený je vstup na čipy, které se musí při každém vstupu vždy znovu vzít (stát ve frontě nebo předběhnout?!) a znovu vrátit."

- 29.8.2014 -

Anonym

"Tak velmi ráda napíšu hodnocení protože s pobytem jsme byli všichni velice spokojeni jezdíme do lázní několikrát do roka takže to mohu spravedlivě posoudit pokoje čisté úklid každý den i přez probíhající opravy v horním patře všude bylo čisto,personál na recepci příjemný a ochotný vždy poradili,strava dobrá velký výběr vždy vše doplnilivčas,dost ovoce a zeleniny hlavně výběr dietního jídla,každý si určitě musel vybrat veliká spokojenost a personal v jídelně hodně příjemný i když mají hodně běhání byly moc ochotné a příjemné.každý den je možné projít v županu do aguafora což je veliká výhoda,v bazénech teplá voda a rekaxace hodně jsme si odpocinuli.Každý rok jezdíme na vánoce k moři ale tentokrát uděláme vyjimku a koupíme si vánoční pobyt v hotelu Pawlik všem bych tento hotel doporučila je to skvělé děkujeme."

- 28.8.2014 -

Anonym

"Pobyt se nám líbil, už jsme ho absolvovali i v r. 2013, a určitě příští rok zopakujem. Vše splnilo očekávání. Děkujeme manž. Toušovi"

Předchozí12


';