Spa resort Pawlik-Aquaforum****

Recenze Spa resort Pawlik-Aquaforum****

Františkovy Lázně

Spa resort Pawlik-Aquaforum**** - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 88 hodnocení)
(88)

- 6.3.2024 -

Jaroslava Š.

(#80932)

"Byli jsme celkově spokojeni. Rádi si pobyt zopakujeme. jediné čím jsme byli poněkud zklamáni byly krátké procedury, očekávali bychom alespoń 25 minut nikoliv 15. Další upozornění: v pokoji/koupelně standard je umyvadlo velmi úzké, nedá se umýt ani obličej, pouze ruce. Stačilo by odstranit poličku nebo posunout nad WC. Děkujeme."

Odpověď:
Dobrý den, pane Šimoníčku,
děkujeme za Vaši recenzi. Spokojenost našich hostů je na prvním místě, a proto Vašim podnětům budeme věnovat pozornost. Co se týká délky procedur, tak ty se liší podle konkrétní procedury. Například ty s použitím přírodních zdrojů déle být aplikovány nemohou, jejich účinek by byl následně kontraproduktivní. Ale pevně věříme, že jste si i tak procedury užili a byly Vašemu zdraví prospěšné.
Přeje hezké jarní dny, Hanka za Spa Resort PAWLIK-AQUAFORUM
- 3.3.2024 -

Marie H.

(#80576)

"Vše bylo dobré "

Odpověď:
Děkujeme za milá slova a veříme, že se k nám v budoucnu opět vrátíte.
- 20.2.2024 -

Josef R.

(#79833)

"Zcela spokojen, budu se rád vracet."

Odpověď:
Vážený Josefe,
děkujeme Vám za kladné hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Jirka, Spa Resort Pawlik - Aquaforum
- 11.2.2024 -

Blanka Ž.

(#80199)

"Pobyt byl velmi příjemný, stejně jako všechny poskytované služby. Moc děkujeme a budeme se těšit brzy zase naviděnou."

Odpověď:
Milá Veroniko,
děkujeme vám za vaše laskavá slova ohledně nedávného pobytu v našem hotelu. Jsme velmi potěšeni, že jste si u nás pobyt užila a ocenila veškeré poskytované služby. Vaše spokojenost je pro nás nejlepší odměnou a inspirací k tomu, abychom i nadále naplňovali očekávání našich hostů.
Budeme se těšit na vaši další návštěvu a doufáme, že vám dokážeme opět poskytnout nezapomenutelný pobyt.
S přátelskými pozdravy,
Jirka Spa Resort Pawlik - Aquaforum
- 6.2.2024 -

Gabriela H.

(#81487)

"Naprostá spokojenost... všichni byli vstřícní,usměvaví. Jídlo i ubytování na jedničku. Byla jsem dvakrát ...pokaždé s kamarádkou na wellness pobytu a určitě se tam ještě vrátím :-)"

Odpověď:
Jsme velice potěšeni Vaším kladným hodnocením. Těšíme se na Vaší příští návštěvu. Děkujeme
- 29.1.2024 -

Douglas P.

(#79605)

"My decision to spend a week at Hotel Pawlik and its adjoining Aquaforum proved to be a good one. It is a magnificent and well managed old world facility, and its offering of procedures provided a chance to experience a noble central European tradition, based on the belief in the healing potential of water. It has made me a believer. "

Odpověď:
Děkujeme a jsme velmi potěšeni kladným hodnocením
- 3.1.2024 -

František B.

(#66527)

"Očekávali jsme, že pobyt bude velmi dobrý, toto očekávání bylo stoprocentně naplněno. "

Odpověď:
Jsme velice potěšeni kladným hodnocením
- 1.1.2024 -

Jiří J.

(#78116)

"S pobytem jsem byl velmi spokojen."

Odpověď:
Děkujeme a jsme potěšeni kladným hodnocením
- 20.12.2023 -

Jitka R.

(#73715)

"Vše bylo výborné. Ale…….. tak jako vloni, tak i letos- jsme si oba s manželem přivezli covid- a marodíme. Myslím si, že by se trochu mělo zapracovat na opatřeních v tomto směru- tak jako tomu bylo v největší covidové době. Třeba nošení roušek, možnost koupi si ji na recepci. příbory zase v balíčku a v recepci pro každého- už jste to tak měli. A používat dezinfekci při úklidu. Prostě jako v době vrcholného covidu. V jídelně to letos vypadalo jako v “sanatoriu pro nemoci plicní”. . Bohužel- byli jsme u vás po sedmé- ale v zimě z výše uvedených důvodů- už nemůžeme přijet. "

- 4.10.2023 -

Petra U.

(#70795)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni Pokud jsme se chtěli na cokoliv zeptat bylo nám ochotně odpovězeno Personál milý,vstřícný Pokud nastal problém v procedurách ihned bylo řešeno a vyřešeno k naší spokojenosti Ubytování bylo dle našeho výběru,pokoj každý den čistý,uklizený. Strava výborná,dostatek výběru.Hned se sklízelo zašpiněné nádobí,takže jste poseděli u čistého stolu. Nebo se hned nově prostíralo,takže další hosté přišli k čistému stolu. Byl dostatek času na každé jídlo,takže ikdyž probíhaly procedury nebo bazén,bylo dost času se jít pak v klidu najíst. Ve volném čase se mohlo jít na procházku nebo posedět v kavárně,čítárně.K dispozici byla herna.Možnost využití dostatek,stačilo si vybrat. Nám přálo počasí,takže jsme využili procházky po městě,kde vyloženě dýchala lázeňská atmosféra.Ačkoli se kolonáda a parky hemžily lidmi všude vládla taková poklidná,lázeňská nálada a klid. Pobyt se nám celkově vydařil,moc se nám líbil. Hezky jsme si odpočinuli. Děkujeme "

Odpověď:
Jsme velmi potěšeni kladným hodnocením. Děkujeme
- 13.9.2023 -

Martina G.

(#71042)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni, jen škoda, že v sobotu již nelze doplnit žádné procedury. Příště musíme rezervovat dříve."

Odpověď:
Jsme potěšeni kladným hodnocením. Děkujeme
- 12.9.2023 -

Jitka Z.

(#73859)

" S pobytem jsme byli spokojení až po výměně pokoje, protože jsme si u Vás objednali ekonom, ten nejlacinější a jedno okno bylo někam do zdi naproti. Připlatili jsme si tedy cca 4.000,- Kč a potom bylo vše super."

- 15.8.2023 -

Ivana G.

(#71569)

"velká spokojenost po všech stránkách"

Odpověď:
Děkujeme, jsme potěšeni kladným hodnocením
- 15.8.2023 -

Pavlína B.

(#70183)

"Kvalita stravování a servisu v jídelně na čtyřhvězdičkový hotel opravdu mizerná. Vše ostatní bylo perfektní. Nejlépe hodnotím přístup pracovníků při procedurách. "

Odpověď:
Vážená paní Bruderová,
mrzí nás, že jste nebyli spokojení se stravováním a uvítali bychom Vaše konkrétní připomínky, abychom je mohli hotelu přeposlat jako důležitou zpětnou vazbu a podnět ke zlepšení. Děkujeme.
Tým Lázní Travel
- 8.8.2023 -

Jana P.

(#73226)

"Byla jsem spokojena, jediná věc, která mi vadila bylo to, že jsem si nemohla koupit televizní program a ani nenašla v blízkosti prodejnu s novinami. Ve svých 82 letech jsem večery trávila u televize."

- 30.7.2023 -

Milena V.

(#69929)

"Bohužel v hotelu jsme obdrželi střešní pokoj ,který působil depresivne. Tmavý, všude zkosené stěny, pidi okénko málem u stropu.Pokoj c.301.Tak to nám kazilo pobyt."

Odpověď:
Vážená paní Vilímcová,

mrzí nás, že Vás v hotelu ubytovali v pokoji, který Vám nevyhovovoval, a abychom tomu příště předešli, doporučujeme Vám vždy při objednávce zmínit, že si nepřejete být ubytování v podkrovním pokoji.

Tým Lázně Travel
- 30.7.2023 -

Katerina S.

(#70277)

"Moc pěkný hotel a ubytování, wellnes. Se stravou a nápoji jsme moc spokojeny nebyly, nedochucené jídlo, velký výběr, ale nebylo dobré… dlouhý proces při check in, čekaly jsme skoro hodinu.. personál místy arogantní, číšníci a personál u stravováni nepříjemný.. procedury a wellnes v pořádku. "

Odpověď:
Vážená paní Svobodová,

mrzí nás, že tentokrát stravování a služby personálu nesplnily Vaše očekávání a Vaše připomínky jsme postoupili hotelu jako důležitou zpětnou vazbu a podnět se zlepšení.

Tým Lázní Travel
- 23.7.2023 -

Veronika R.

(#65526)

"Byla jsem u vás 3 krát a určitě ne naposled. Váš hotel je krásný ve všech směrech, děkuji a těším se na příští pobyt s úctou váš klient "

Odpověď:
Velice nás těší Vaše kladné hodnocení a těšíme se na Vaší další návštěvu
- 14.7.2023 -

Olga H.

(#71268)

"velmi spokojena"

Odpověď:
Děkujeme, jsme velice potěšeni kladným hodnocením
- 12.7.2023 -

Vladislava V.

(#67417)

"Ubytována jsem u Vás byla po třetí, poprvé s rodinou. Vše bylo jako vždy v naprostém pořádku. Děkuji. "

Odpověď:
Velice děkujeme za kladné hodnocení, a jsme potěšení spokojeností klientů
Předchozí1234


';