"Byly jsme u Vás na prodloužený víkend,pobyt bez lázeňských procedur s polopenzí a byly jsme velmi spokojené"
"Velice spokojen, do hotelu jsem se vrátil již poněkolikáté. "
"Jednalo se pouze o jednodenní pobyt."
"vše bylo skvělé"
" Dobrý den, byli jsme s manželkou spokojeni. Děkujeme a těšíme se na příští pobyt. Alena a Miroslav Pazderovi"
"Velká spokojenost "
"Velmi"
"Celkem dobré."
"Po dlouhé době, hotel v Česku, který si svoje 4 hvězdičky zaslouží. Určitě přijedeme znovu. Petr"
"Byli jsme velice spokojeni!"
"Úžasné "
"Pobyt byl příjemný, pokoje čisté,strava výborná. Personál byl vstřícný, jen přibývá více cizojazyčných zaměstnanců. "
"S pobytem jsme byli spokojeni."
"Bylo to super. Do budoucna uvažujeme o dalším pobytu v hotelu Pawlik."
"Největší nedostatek vidím ve stravování, především u večeří. Klienti, kteří nemají plnou penzi jsou na večeři již v 17,00 a svojí nenasytností snědí, nejlepší zákusky, z ovoce pak banány, mandarinky atd., z předkrmů uzeného lososa atd., takže vy když jdete v 18,30 na večeři, tak veškeré tyto věci jsou již pryč a zůstanou tam pouze cedulky (u předkrmů) a na stolech vidíte plno ovoce a zákusků, které vy už nemáte v nabídce. Pak si toto jídlo klienti, jak čeští, tak především z Německa pěchují do příručních taštiček a odnášejí na pokoje. Když jsme se bavili s vedením hotelu o této problematice, hledají prý řešení, ale bohužel. Já vidím v řešení jedině v tom, že budou večeře rozděleny na dvě skupiny, od 17,00 do 18,30 a od 18,30 do 20,00 hodin a na druhou směnu bude připraveno vše tak, jako by právě otevírali, tzn. včetně těch věcí, které první směna vyjedla. Budou čisté ubrusy a vše bude připraveno tak, jako tomu bývá v zahraničí u 4 či 5ti hvězdičkových hotelů s plnou penzí. Další nedostatek vidím v tom, že na pokojích nejsou během pobytu doplňovány šampony a mýdlo. Jinak se nám pobyt velice líbil a věřím, že příště už budou tyto věci v naprostém pořádku. "
"Klidný a příjemný pobyt v mimosezonním, byť zimním období, navíc umocněný výbornými výsledky léčebných procedur. Vynikající kvalita a způsob stravování. Určitě to příští rok zopakujeme. Ing. Vladimír Veselý"
"Oproti loňsku se mě zdály rauty trošku chudší, jinak ale vše výborné."
"Krásné prostředí s příjemnou atmosférou a výbornou kvalitou služeb za dobré ceny. Velkým bonusem je možnost plného využívání bazénů s přístupem přímo z hotelu. Nedořešený je vstup na čipy, které se musí při každém vstupu vždy znovu vzít (stát ve frontě nebo předběhnout?!) a znovu vrátit."
"Tak velmi ráda napíšu hodnocení protože s pobytem jsme byli všichni velice spokojeni jezdíme do lázní několikrát do roka takže to mohu spravedlivě posoudit pokoje čisté úklid každý den i přez probíhající opravy v horním patře všude bylo čisto,personál na recepci příjemný a ochotný vždy poradili,strava dobrá velký výběr vždy vše doplnilivčas,dost ovoce a zeleniny hlavně výběr dietního jídla,každý si určitě musel vybrat veliká spokojenost a personal v jídelně hodně příjemný i když mají hodně běhání byly moc ochotné a příjemné.každý den je možné projít v županu do aguafora což je veliká výhoda,v bazénech teplá voda a rekaxace hodně jsme si odpocinuli.Každý rok jezdíme na vánoce k moři ale tentokrát uděláme vyjimku a koupíme si vánoční pobyt v hotelu Pawlik všem bych tento hotel doporučila je to skvělé děkujeme."
"Pobyt se nám líbil, už jsme ho absolvovali i v r. 2013, a určitě příští rok zopakujem. Vše splnilo očekávání. Děkujeme manž. Toušovi"
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.