Spa resort Pawlik-Aquaforum****

Recenze Spa resort Pawlik-Aquaforum****

Františkovy Lázně

Spa resort Pawlik-Aquaforum**** - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 103 hodnocení)
(103)

- 20.12.2023 -

Jitka R.

(#73715)

"Vše bylo výborné. Ale…….. tak jako vloni, tak i letos- jsme si oba s manželem přivezli covid- a marodíme. Myslím si, že by se trochu mělo zapracovat na opatřeních v tomto směru- tak jako tomu bylo v největší covidové době. Třeba nošení roušek, možnost koupi si ji na recepci. příbory zase v balíčku a v recepci pro každého- už jste to tak měli. A používat dezinfekci při úklidu. Prostě jako v době vrcholného covidu. V jídelně to letos vypadalo jako v “sanatoriu pro nemoci plicní”. . Bohužel- byli jsme u vás po sedmé- ale v zimě z výše uvedených důvodů- už nemůžeme přijet. "

- 4.10.2023 -

Petra U.

(#70795)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni Pokud jsme se chtěli na cokoliv zeptat bylo nám ochotně odpovězeno Personál milý,vstřícný Pokud nastal problém v procedurách ihned bylo řešeno a vyřešeno k naší spokojenosti Ubytování bylo dle našeho výběru,pokoj každý den čistý,uklizený. Strava výborná,dostatek výběru.Hned se sklízelo zašpiněné nádobí,takže jste poseděli u čistého stolu. Nebo se hned nově prostíralo,takže další hosté přišli k čistému stolu. Byl dostatek času na každé jídlo,takže ikdyž probíhaly procedury nebo bazén,bylo dost času se jít pak v klidu najíst. Ve volném čase se mohlo jít na procházku nebo posedět v kavárně,čítárně.K dispozici byla herna.Možnost využití dostatek,stačilo si vybrat. Nám přálo počasí,takže jsme využili procházky po městě,kde vyloženě dýchala lázeňská atmosféra.Ačkoli se kolonáda a parky hemžily lidmi všude vládla taková poklidná,lázeňská nálada a klid. Pobyt se nám celkově vydařil,moc se nám líbil. Hezky jsme si odpočinuli. Děkujeme "

Odpověď:
Jsme velmi potěšeni kladným hodnocením. Děkujeme
- 13.9.2023 -

Martina G.

(#71042)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni, jen škoda, že v sobotu již nelze doplnit žádné procedury. Příště musíme rezervovat dříve."

Odpověď:
Jsme potěšeni kladným hodnocením. Děkujeme
- 12.9.2023 -

Jitka Z.

(#73859)

" S pobytem jsme byli spokojení až po výměně pokoje, protože jsme si u Vás objednali ekonom, ten nejlacinější a jedno okno bylo někam do zdi naproti. Připlatili jsme si tedy cca 4.000,- Kč a potom bylo vše super."

- 15.8.2023 -

Ivana G.

(#71569)

"velká spokojenost po všech stránkách"

Odpověď:
Děkujeme, jsme potěšeni kladným hodnocením
- 15.8.2023 -

Pavlína B.

(#70183)

"Kvalita stravování a servisu v jídelně na čtyřhvězdičkový hotel opravdu mizerná. Vše ostatní bylo perfektní. Nejlépe hodnotím přístup pracovníků při procedurách. "

Odpověď:
Vážená paní Bruderová,
mrzí nás, že jste nebyli spokojení se stravováním a uvítali bychom Vaše konkrétní připomínky, abychom je mohli hotelu přeposlat jako důležitou zpětnou vazbu a podnět ke zlepšení. Děkujeme.
Tým Lázní Travel
- 8.8.2023 -

Jana P.

(#73226)

"Byla jsem spokojena, jediná věc, která mi vadila bylo to, že jsem si nemohla koupit televizní program a ani nenašla v blízkosti prodejnu s novinami. Ve svých 82 letech jsem večery trávila u televize."

- 30.7.2023 -

Milena V.

(#69929)

"Bohužel v hotelu jsme obdrželi střešní pokoj ,který působil depresivne. Tmavý, všude zkosené stěny, pidi okénko málem u stropu.Pokoj c.301.Tak to nám kazilo pobyt."

Odpověď:
Vážená paní Vilímcová,

mrzí nás, že Vás v hotelu ubytovali v pokoji, který Vám nevyhovovoval, a abychom tomu příště předešli, doporučujeme Vám vždy při objednávce zmínit, že si nepřejete být ubytování v podkrovním pokoji.

Tým Lázně Travel
- 30.7.2023 -

Katerina S.

(#70277)

"Moc pěkný hotel a ubytování, wellnes. Se stravou a nápoji jsme moc spokojeny nebyly, nedochucené jídlo, velký výběr, ale nebylo dobré… dlouhý proces při check in, čekaly jsme skoro hodinu.. personál místy arogantní, číšníci a personál u stravováni nepříjemný.. procedury a wellnes v pořádku. "

Odpověď:
Vážená paní Svobodová,

mrzí nás, že tentokrát stravování a služby personálu nesplnily Vaše očekávání a Vaše připomínky jsme postoupili hotelu jako důležitou zpětnou vazbu a podnět se zlepšení.

Tým Lázní Travel
- 23.7.2023 -

Veronika R.

(#65526)

"Byla jsem u vás 3 krát a určitě ne naposled. Váš hotel je krásný ve všech směrech, děkuji a těším se na příští pobyt s úctou váš klient "

Odpověď:
Velice nás těší Vaše kladné hodnocení a těšíme se na Vaší další návštěvu
- 14.7.2023 -

Olga H.

(#71268)

"velmi spokojena"

Odpověď:
Děkujeme, jsme velice potěšeni kladným hodnocením
- 12.7.2023 -

Vladislava V.

(#67417)

"Ubytována jsem u Vás byla po třetí, poprvé s rodinou. Vše bylo jako vždy v naprostém pořádku. Děkuji. "

Odpověď:
Velice děkujeme za kladné hodnocení, a jsme potěšení spokojeností klientů
- 1.6.2023 -

Zdeňka P.

(#66017)

" Přehledné uspořádání a velmi milý personál ."

Odpověď:
Děkujeme, jsme potěšeni kladným hodnocením
- 25.5.2023 -

Jiřina H.

(#65974)

"Velmi spokojeni, rádi se vrátime. Všechno na jedničku. Děkujeme. "

Odpověď:
Velmi děkujeme za kladné hodnocení a těšíme se Vaší další návštěvu
- 23.5.2023 -

Růžena H.

(#61877)

"Dobrý den, ve Františkových Lázních, na pobytu v lázních, jsem byla poprvé, těšila jsem se na odpočinek s balíčkem VITAL a byla jsem opravdu velice spokojená a odpočinula jsem si! Vše je dobře zorganizované, promyšlené, jídlo moc dobré a počasí také vyšlo! Oceňuji nápad s taškou a ručníkem do bazénu, Děkuji R. Hrubá"

Odpověď:
Jsme velmi potěšeni spokojeností klientky a děkujeme za kladné hodnocení
- 20.5.2023 -

Vladimír H.

(#69619)

"velmi spokojeni"

Odpověď:
Jsme velmi potěšeni kladným hodnocením
- 14.5.2023 -

Marcela P.

(#69691)

"Velmi spokojeni"

Odpověď:
Děkujeme za kladné hodnoceni, těší nás spokojenost klientů
- 14.5.2023 -

Jarmila P.

(#69537)

"Velice spokojeni. Tento hotel Pawlik doporučuji každému. Je vše nádherné, ochota hned jak přijedeme v recepci a celý pobyt boží. Je to dokonalé. Vždy mi to dodá tolik energie. Jídlo super, velice chutná strava a velký výběr. Aquaforum nádherný. Je výborné, že čip platí na všechno. Prostě skvělý personál, skvělé ubytování. Děkuji za nádherný pobyt."

Odpověď:
Jsme velice potěšeni kladným hodnocením. Děkujeme.
- 3.5.2023 -

Blanka B.

(#67900)

"bez připomínek, výborné"

Odpověď:
Jsme velmi potěšení kladným hodnocením. Děkujeme
- 12.4.2023 -

Martin S.

(#68752)

"Vše bylo na velmi vysoké úrovni, doporučuji."

Odpověď:
Velmi děkujeme za Vaše kladné hodnocení a těšíme se na Vaší příští návštěvu


';