"pobyt probíhal bez problému, vše dobré"
" S pobytem jsme byli velmi spokojeni. S personálem nebyl žádný problém, všichni byli maximálně vstřícní a ochotní. Procedury byly příjemné, co se týče ubytování, pokoje byly čisté, dobře vybavené. Příjemné bylo, že v hotelu je bazén s přísl., který jsme hojně využili."
"Byla jsem zde ubytována podruhé a opět spokojenost "
"Byli jsme velmi spokojeni."
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, dobrá úroveň procedur, ochotný a vstřícný personál, dostatek jídla, možná bychom uvítali trochu větší výběr ovoce a zeleniny. "
"Za masáže udělujeme pochvalu masérům. Masáž prováděli perfektně."
"S pobytem spokojen. Před vstupem na terasu, by byl vhodný automat na nápoje a kávu."
"Veškerá spokojenost se všem, menší nedostatek, na pokoji 217 je zřejmě delší dobu roztrhaná záclona a na stropě pavučiny,jinak vše bylo víc než ok.Děkujeme."
"spokojen"
"S pobytem jsme byli spokojeni, příště by jsme si vybrali větší pokoj, než byl pokoj č. 134 v prvním, nebo druhém patře, s výhledem do boční ulice, ale neznáme cenové rozdíly pokojů. Letos máme pocit, že se zhoršily co do kvality večeře, snídaně zůstaly na stejné úrovni. Obsluha v restauraci je velmi kvalitní. Byli jsme u vás již počtvrté a Františkovy Lázně jsme si velmi oblíbili. S pozdravem a přáním, ať se Vám i nadále daří Zdenka a Jiří Junovi"
"Pobyt byl perfektní. Byla jsem spokojená. "
"Velká spokojenost :))"
"naprosto dokonale"
"Vše proběhlo v pořádku. Moc se mi u vás líbilo."
"hodnocení průměrné, uvítala bych inovace "
"Byla jsem spokojená "
"Po dobu pobytu jsme se cítili příjemně. Nemáme žádné negativní zážitky. Chválíme pana maséra Švarce! "
"Dobré, jen jsem očekávala, že úklid bude probíhat každý den, jako to většinou bývá. Zde se vysypával pouze koš (my jsme tam mívali pouze papírky od čaje, to nebylo nutné denně vybírat) a když jsme byli na pokoji, tak se uklízečka zeptala , co potřebujeme. Potkali jsme se s ní jednou, tak jsem požádala o vytření podlahy v koupelně. V pokoji není potřeba uklízet, ale ta podlaha v soc. zařízení by snesla denně nebo obden vytřít. "
"S pobytem jsme byli spokojeni velmi, jedinou výhradu bych měla k průběhu a kvalitě masáží. To jediné mne zklamalo. Ostatní procedury byly výborné. Určitě se někdy do lázní vrátíme."
"Byla jsem nespokojena se stravováním. Jelikož jsem si chtěla užít Velikonoce tak jsem si objednala balíček kde měla být snídaně podávána formou bufetu. Ale bohužel nebyla. Jídlo mi nechutnalo jelikož si chci vybírat očima na co mám chuť a co chci ochutnat. Za celou dobu mého pobytu nebylo vůbec žádné ovoce a ani zelenina když nepočítám jeden plátek okurky a dvě rajčátka. Pečivo bylo poskromnu na stole pro 5 lidí. Večer byl salát červená řepa, strouhaná mrkev, daňový kompot a salát z hodně unavené zeleniny. Kdybych věděla, že nebude snídaně podávána budete tak si tento pobyt vůbec neobjedna. Bylo velice zajímavé, že ty co tam byli déle říkali, že do čtvrtka byl bufet a že tam byl výběr všeho. Ty co tam jezdí déle tvrdili, že před rokem to bylo to samé. Nevím jak je toto možné když si objednám pobyt za ne malé peníze a takové zklamání. Jsem už nikdy nepojedu a u stolu nebyl spokojen nikdo."
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.