Badenia Hotel Praha

Recenze Badenia Hotel Praha

Františkovy Lázně

Badenia Hotel Praha - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 262 hodnocení)
(262)

- 10.4.2024 -

Hana K.

(#83590)

"Byla jsem spokojena, jen pokoj byl malý a nefungovalo zavírání u sprchy. Asi naše chyba, že jsme to nenahlásily hned po příjezdu. "

- 11.3.2024 -

Zdeňka M.

(#81611)

"byla jsem spokojená "

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení, moc si toho vážíme. Budeme rádi, když se k nám do hotelu vrátíte.
Kateřina Lacinová - Sales Manager
- 6.3.2024 -

Jiří K.

(#81145)

"Malá připomínka. V odpočívárně v sauně by bylo dobré dát na stěnu hodiny, aby návštěvník sauny nemusel se chodit dívat na hodiny u bazénu. Mimo tuto připomínku jsme byli s pobytem moc spokojeni. Rádi ho zopakujeme."

- 5.3.2024 -

Věra R.

(#82854)

"Byli jsme velmi spokojeni, problém byl velmi málo místa u stolu, nemohla jsem se ke stolu vůbec dostat.Dále by ještě bylo dobré, kdyby s hosté mohli v restauraci dát během dne, nebo večer nějaké občerstvení."

- 22.2.2024 -

Zlatica H.

(#80793)

"Byli jsme tady podruhé, líbilo se nám, asi ještě tento rok jednou navštívíme. S pozdravem Hranaiová."

- 6.12.2023 -

Ladislav V.

(#77557)

"Moc vás zdravim, jak je patrno z hvězdiček, není moc co vytknout, snad jen kvalita postele která byla na můj vkus příliš měkká, co horší,-nestabilní- i při minimálním pohybu matrace utíkala a nebyl problém se rozjet o 10 cm. Jinak personál, procedury, jídlo pití bez chyby. Děkujeme. No a snad jen na konec hodně drahé parkování. Pro srovnání Třebon 0, -Bechyně 0,-Pro lázenské hosty. Jste dražší, než letiště Praha......"

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Petr Červený, manažer hotelu
- 29.11.2023 -

Ivana B.

(#70254)

"Po 10-ti letech od 1. Návštěvy se hotel vylepšil. Jen bazén je stále trochu studenější."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Jsme rádi, že se Vám v našem hotelu líbí, a že se vracíte. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer horelu
- 28.11.2023 -

Eliška R.

(#75446)

"Celý pobyt jsem byla spokojená. Byla jsem u vás už po několikráte a opět na jaře bych vás ráda navštívila. Všechny služby byly OK. Přeji vám mnoho spokojených "lázeňáků"....Příjemné prožití vánočních svátků."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si ho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 27.11.2023 -

holger k.

(#77582)

"Alles soweit in Ordnung, waren mit allem zufrieden. Dem Preis entsprechend. "

Odpověď:
Danke sehr für die schöne Bewertung Wir schätzen es sehr. Petr Červený, Hotelmanager
- 13.11.2023 -

Dana M.

(#76519)

"Velice příjemný hotel v centru lázní,vše v dosahu, výborná kuchyn i obsluha."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení... Velice si ho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu
- 12.11.2023 -

Jana K.

(#76677)

"S pobytem jsme byli velice spokojeni, personál je velice vstřícný a ochotný. Jídlo bylo velice dobré. Pobyt doporučujeme. Děkujeme."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení... Velice si ho vážíme a budeme se těšit třeba někdy příště... Petr Červený, manažer hotelu
- 1.11.2023 -

Jana Z.

(#73141)

"Pobyt ve Vašich lázních byl balzám nejen na tělo ale i na duši. Velice příjemný personál jak obsluha všech procedůr zvláště přístup u vodoléčby paní byla ochotná milá ve všem nápomocná k nám starším osobám. Personál v jídelně byl pozorný ke všem účastníkům Příjemné prostředí s příjemnými lidmi . Všem známým mohu jen doporučit. Děkuji za hezký pobyt. Zulegerová Jana"

Odpověď:
Moc děkujeme za krásné hodnocení. Jsme velice rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu líbil, a že jste si u nás odpočinula. Petr Červený, manažer hotelu
- 1.11.2023 -

Ilona H.

(#74634)

"Pobyt i stravování spokojenost. U procedur velká nespokojenost s masérem z masérny číslo 1 . Absolutně amatérská odfláknutá masáž, z které byly nemile překvapené i ostatní klientky, které měly tu smůlu, že procedura byla zrovna u tohoto maséra. "

Odpověď:
Moc děkujeme za hodnocení, i za zpětnou vazbu. Velice si jí vážíme a budeme se snažit, aby se podobná situace již neopakovala. Petr Červený, manažer hotelu
- 18.10.2023 -

Jiřina B.

(#70969)

"Měli jsme hezký pokoj a vše bylo v pořádku."

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení, Velice si ho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 2.10.2023 -

Jana C.

(#74425)

"Maximální spokojenost"

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užili... Petr Červený, manažer hotelu
- 2.10.2023 -

EVA B.

(#75093)

" Byla jsem nadšená,asi i proto, že vyšlo počasí. Bylo to super."

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užila... Petr Červený, manažer hotelu
- 31.8.2023 -

Václav C.

(#73677)

"Pobyt byl bezproblémový."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Jsme moc rádi, že se vám pobyt v našem hotelu líbil a že jste si odpočinuli. Petr Červený, manažer hotelu
- 26.8.2023 -

Soňa V.

(#69486)

"Dobrý den, velmi mě překvapilo, že po nočním hašení požáru v kuchyni si nás druhý den nikdo nepozval, nevysvětlil situaci a hlavně se vůbec neomluvil. Vlastně žádná komunikace. Očekávala bych omluvu třeba s napečeným perníkem. Bufetový stůl byl velmi chudý při večeři. Personál byl vstřícný a služby přiměřené, ale se vstřícností a službami na Harvey se to nedalo zcela srovnávat. Kladně hodnotím polohu hotelu, parkování, bazén a velmi chutné večeře. "

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Zpětně uznáváme, že jsme v situaci kolem poplachu měli být více aktivní ve spojitosti s podáním informací. Přenechali jsme vše recepci, protože management vyřizoval administrativu spojenu s výjezdem hasičů a zjišťováním příčiny. Poučíme se z toho. Nutno ale v této souvislosti říct, že hotel a zaměstnanci jinak celou situaci kolem nočního poplachu zvládli na jedničku. Nikomu nehrozilo žádné nebezpečí, všechny systémy reagovali bezchybně. Petr Červený, manažer hotelu
- 21.8.2023 -

Vaclav R.

(#73510)

"Velmi kvalitní "

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení, moc si ho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 16.8.2023 -

Monika Š.

(#71666)

"Byla jsem moc spokojená, hotel je zrekonstruován a čistý. Strava výborná i bylo na výběr. Až na jednu sestřičku... Měla by zlepšit chování... "

Odpověď:
Děkujeme moc za hodnocení a zpětnou vazbu. Velice si toho vážíme a věřím, že příště už bude vše v naprostém pořádku. Petr Červený, manažer hotelu
Předchozí1234...


';