Badenia Hotel Praha

Recenze Badenia Hotel Praha

Františkovy Lázně

Badenia Hotel Praha - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

92%Perfektní (Založeno na 262 hodnocení)
(262)

- 6.3.2023 -

Magdalena M.

(#66001)

"Přiměřeně "

Odpověď:
Tak teď nevím. Je to špatné, nebo jen paní nevěděla, co kliká...? Omlouvám se, ale z takového hodnocení nejsem schopen udělat žádný závěr. Proto ani za něj nebudu děkovat. Mrzí mě, že nám to kazí celkové hodnocení. Petr Červený, manažer hotelu
- 15.2.2023 -

JINDRA D.

(#65196)

"V hotelu Praha jsem ocenila pořádek a čistotu , klid a bezpečí teplo na pokojích i v celém hotelu vstřícnost a milé chování personálu skvělou kuchyni i bohaté snídaně velmi milý a ochotný personál v restauraci umístění hotelu. Prostě jsem byly nadšené, v r. 2024 plánujeme seniorský pobyt zopakovat. "

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Velice si toho vážíme. Jsem rád, že se Vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 14.2.2023 -

Pavel P.

(#66220)

"Moc jsme si pobyt užili."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Velice si toho vážíme. Jsem rád, že se vám pobyt ve Františkových Lázních líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 23.12.2022 -

Ludmila N.

(#63644)

"Mnohokrát děkujeme, vše bylo v naprostém pořádku, zvláště děkujeme paní recepční, která nám velmi ochotně se vším pomohla a vyšla vstříc, ještě jednou děkujeme a přejeme krásné svátky a mnoho úspěchů v novém roce."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme a dodatečně děkujeme za hezké přání... :)
Petr Červený, manažer hotelu
- 13.12.2022 -

Eva R.

(#63246)

"V letošním roce jsme byly u Vás s kolegyní již podruhé, z čehož vyplývá, že již podruhé jsme byly velmi spokojené. A pokud přežijeme do příštího roku, tak si zase pobyt objednáme. "

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 7.11.2022 -

Božena M.

(#62802)

"Byli jsme spokojeni."

Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 1.11.2022 -

Eva C.

(#55447)

"S pobytem a službami jsem byla velmi spokojena a jsem rozhodnuta se do vašeho hotelu znovu vrátit. S pozdravem Mgr.Eva Chrástková , Ostrava"

Odpověď:
Dobrý den, moc děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme a budeme se těšit na váš příští pobyt. Petr Červený, manažer hotelu
- 31.10.2022 -

Libuše K.

(#55449)

"Byla jsem v lázních v hotelu Praha s kamarádkou, byly jsme obě velmi spokojené a máme v plánu se do hotelu zase vrátit, ale na delší dobu. MOC děkujeme!!!"

Odpověď:
Dobrý den, moc děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme a budeme se těšit na váš příští pobyt. Petr Červený, manažer hotelu
- 27.10.2022 -

Marie H.

(#61791)

"Spokojenost, mohl být aspon jednou týdně večer nějaký program"

Odpověď:
Dobrý den, moc děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Bohužel program jsme pro nezájem hostů zrušili. Taneční večer zůstal na našem sesterském hotelu Harvey a to každý pátek. Petr Červený, manažer hotelu
- 1.10.2022 -

Dagmar O.

(#61448)

"Vše bylo vpořádku.byli jsme zde již podruhé a určitě v budoucnu rádi přijedeme. "

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 22.9.2022 -

Ing. Vácka N.

(#60170)

"Strava perfektní, personál max. ochotný a milý. Procházky po městě a okolí také příjemné. Je jen škoda, že ke konci tam byla nějaká viróza a byl uzavřen bazén se saunou a solná jeskyně. Přeji příjemné dny. Nowak. 604 560 846"

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 20.9.2022 -

Olga P.

(#58918)

"S pobytem jsme byli s manželem spokojení personál byl příjemný a ochotný "

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení našeho hotelu. Jsem moc rád, že se vám pobyt u nás líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 13.9.2022 -

Jana W.

(#58798)

"maximální spokojenost po všech stranách"

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení našeho hotelu. Jsme moc rádi, že se vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 1.9.2022 -

Marie K.

(#60383)

"Dobrý den, Františkovi Lázně, jsou moje oblíbená destinace, navštívila jsem je už nejméně pětkrát, a nemohu říci, že jsem byla někde s něčím nespokojena. Na pobytu ve Vašem hotelu, nemohu najít nic, co by bylo na nějakou stížnost. Pokoj jsem měla sama pro sebe, a tak, pokud bych si měla na něco stěžovat, tak jedině, sama na sebe. Jinak, co se týče stravování, nebo chování personálu, tak vše bylo OK!!! A navíc, čeho jsem si všimla ihned, bylo to, že všade bylo čisto, na pokojích nebyl žádný usazený prach ( což někde bývá), a tak Vám přeji, aby jste zachovali Vaši úroveň, a třeba se zase někdy vrátím. Kozlová Marie"

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení našeho hotelu. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 30.8.2022 -

Jaroslav V.

(#56838)

"Spokojeni."

- 28.8.2022 -

Jana F.

(#59568)

" Hotel Praha jsem si objednala již podruhé. Byla jsem s kolegyní velmi spokojena se všemi službami, s přístupem a ochotou personálu, ubytováním a čistotou. Určitě se ráda k pobytu v hotelu Praha opět vrátím. Jana Fialová"

Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení našeho hotelu. Jsme moc rádi, že se vám pobyt v našem hotelu líbil a budeme se těšit na příští pobyt... Petr Červený, manažer hotelu
- 9.8.2022 -

Miroslav K.

(#60020)

"Velmi ochotný personál"

Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 3.8.2022 -

Iva U.

(#55833)

"Výborné. "

- 19.7.2022 -

Ivana J.

(#59444)

"Na vodoléčbě obsluha vynikající ochotná má hodně práce, u van chybí zvonky pro přivolání pomoci v případě nevolnosti ve vaně - máte seniorské pobyty a mohlo by dojít k neštěstí. U stravování vždy tvrdé nedovařené brambory, malý výběr a pestrost salátů a ovoce.. Obsluha v jídelně rychlá a bez chyby. Dobře jste zvládli i den s výpadkem elektřiny. "

Odpověď:
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení. Velice si toho vážíme. Podněty určitě předám. Do kuchyně i na ballneo. Petr Červený, manažer hotelu
- 5.7.2022 -

Blanka Č.

(#57967)

"byla jsem spokojená, některé procedury /masáže/ mohly být delší. Stravování dobré, pestřejší saláty."



';