92%Perfektní (Založeno na 320 hodnocení)
(320)
- 1.11.2023 -Jana Z.
(#73141)
"Pobyt ve Vašich lázních byl balzám nejen na tělo ale i na duši. Velice příjemný personál jak obsluha všech procedůr zvláště přístup u vodoléčby paní byla ochotná milá ve všem nápomocná k nám starším osobám. Personál v jídelně byl pozorný ke všem účastníkům Příjemné prostředí s příjemnými lidmi . Všem známým mohu jen doporučit. Děkuji za hezký pobyt. Zulegerová Jana"
Odpověď:
Moc děkujeme za krásné hodnocení. Jsme velice rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu líbil, a že jste si u nás odpočinula. Petr Červený, manažer hotelu
- 1.11.2023 -Ilona H.
(#74634)
"Pobyt i stravování spokojenost. U procedur velká nespokojenost s masérem z masérny číslo 1 . Absolutně amatérská odfláknutá masáž, z které byly nemile překvapené i ostatní klientky, které měly tu smůlu, že procedura byla zrovna u tohoto maséra. "
Odpověď:
Moc děkujeme za hodnocení, i za zpětnou vazbu. Velice si jí vážíme a budeme se snažit, aby se podobná situace již neopakovala. Petr Červený, manažer hotelu
- 18.10.2023 -Jiřina B.
(#70969)
"Měli jsme hezký pokoj a vše bylo v pořádku."
Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení, Velice si ho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 2.10.2023 -Jana C.
(#74425)
"Maximální spokojenost"
Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užili... Petr Červený, manažer hotelu
- 2.10.2023 -EVA B.
(#75093)
" Byla jsem nadšená,asi i proto, že vyšlo počasí. Bylo to super."
Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užila... Petr Červený, manažer hotelu
- 31.8.2023 -Václav C.
(#73677)
"Pobyt byl bezproblémový."
Odpověď:
Děkujeme za hezké hodnocení. Jsme moc rádi, že se vám pobyt v našem hotelu líbil a že jste si odpočinuli. Petr Červený, manažer hotelu
- 26.8.2023 -Soňa V.
(#69486)
"Dobrý den, velmi mě překvapilo, že po nočním hašení požáru v kuchyni si nás druhý den nikdo nepozval, nevysvětlil situaci a hlavně se vůbec neomluvil. Vlastně žádná komunikace. Očekávala bych omluvu třeba s napečeným perníkem. Bufetový stůl byl velmi chudý při večeři.
Personál byl vstřícný a služby přiměřené, ale se vstřícností a službami na Harvey se to nedalo zcela srovnávat.
Kladně hodnotím polohu hotelu, parkování, bazén a velmi chutné večeře. "
Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Zpětně uznáváme, že jsme v situaci kolem poplachu měli být více aktivní ve spojitosti s podáním informací. Přenechali jsme vše recepci, protože management vyřizoval administrativu spojenu s výjezdem hasičů a zjišťováním příčiny. Poučíme se z toho. Nutno ale v této souvislosti říct, že hotel a zaměstnanci jinak celou situaci kolem nočního poplachu zvládli na jedničku. Nikomu nehrozilo žádné nebezpečí, všechny systémy reagovali bezchybně. Petr Červený, manažer hotelu
- 21.8.2023 -Vaclav R.
(#73510)
"Velmi kvalitní "
Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení, moc si ho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 16.8.2023 -Monika Š.
(#71666)
"Byla jsem moc spokojená, hotel je zrekonstruován a čistý. Strava výborná i bylo na výběr. Až na jednu sestřičku... Měla by zlepšit chování... "
Odpověď:
Děkujeme moc za hodnocení a zpětnou vazbu. Velice si toho vážíme a věřím, že příště už bude vše v naprostém pořádku. Petr Červený, manažer hotelu
- 8.8.2023 -Vlastimil K.
(#72318)
"Bezva"
Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení... Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 4.7.2023 -Vladislava H.
(#71319)
"Velmi spokojená, tak jako poprvé. Nemělo to chybu, ani počasí :))). Ráda se budu vracet. Děkuji."
Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
- 4.7.2023 -Jiří J.
(#67473)
"Díky blízkosti parků velmi příjemné procházky, úroveň kuchyně nás velmi mile překvapila, o naší spokojenosti hovoří již druhá návštěva vašeho hotelu. S ubytováním jsme byli spokojeni, se vstřícností personálu taky, jen u procedur by jsme spíš uvítali jednu klasickou masáž navíc, místo parafínového zábalu a fango zábalu. Děkujeme za milé přijetí, výbornou stravu a v jídelně za slušný, vstřícný obsluhující personál. Zdenka a Jiří Junovi"
Odpověď:
Vážení manželé Jůnovi,
pokud jde o skladbu procedur, ty jsou v jednotlivých balíčcích pevně dané a nelze je měnit, je však možné si procedury nad rámec balíčku přikoupit, a to i předem, v rámci objednávky.
Tým Lázní Travel
- 28.6.2023 -Ivo K.
(#66257)
"Bez problému."
Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení, velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 19.6.2023 -Božena B.
(#66544)
"Bez připomínek, naprosto spokojeni."
Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení... Velice si toho vážíme... Petr Červený, manažer hotelu
- 17.6.2023 -Zdeňka K.
(#66741)
"Pobyt byl velice příjemný - pouze připomínka ke snídani mohlo být více druhů zeleniny než jen jeden. Jinak vše v pořádku. Oceňujeme že jsme s kolegyní měly rozdělená lůžka."
Odpověď:
Děkujeme za hodnocení, podnět se zeleninou k snídani jsem si poznamenal, proberu s F&B Manažerem a děkuji za něj... Petr Červený, manažer hotelu
- 15.6.2023 -Jindra M.
(#65491)
"Byla jsem spokojena, problém jsem však měla s tím, že jsem si vybrala hotel se saunou a ta byla celou dobu mimo provoz -škoda."
Odpověď:
Dobrý den, moc děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Za technické problémy se saunou se omlouváme. Je nám líto, že se to stalo zrovna ve Vašem termínu... Petr Červený, manažer hotelu
- 12.6.2023 -Julius S.
(#67624)
"S pobytem naprosto spokojen.
Julius Síla"
Odpověď:
Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 17.5.2023 -Karel B.
(#69738)
"Vynikající - všem pracovníkům Hotelu velmi velké poděkovíní."
Odpověď:
Velice děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
- 2.5.2023 -Vojtěch K.
(#66175)
"mimořádně spokojeni"
Odpověď:
Děkujeme moc za krásné hodnocení... Velice si toho vážíme a jsme rádi, že jste si pobyt ve Františkových Lázních a v našem hotelu užili... Petr Červený, manažer hotelu
- 2.5.2023 -Václav N.
(#63272)
"Spokojenost s pobytem v podstatě velmi dobrá. Velmi negativní byl přístup paní doktorky na "přjmu" a rovněž chování zaměstnankyně u bazénu, resp. sauny nebylo nejlepší.."
Odpověď:
Dobrý den, děkujeme moc za zpětnou vazbu. Vašimi podněty ohledně personálu se budu zabývat. Petr Červený, manažer hotelu
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.