Lázně Jeseník Hotel Priessnitz

Recenze Lázně Jeseník Hotel Priessnitz

Lázně Jeseník

Lázně Jeseník Hotel Priessnitz - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 254 hodnocení)
(254)

- 24.8.2025 -

Teresa H.

(#104176)

"Moc spokojená, nádherné pokoj. Milý personál, a procedury výborný. Jenom na vstup do ložnice je práh a manžel a já jsme zakopali, není vidět je tam je."

- 19.8.2025 -

Ludmila Š.

(#103398)

"Personál moc milý a ochotný. "

- 14.8.2025 -

Rafik B.

(#103887)

"Velklepé přírodní prostředí, historická a působící budova lázenského domu Priessnitz, příjemné prostředí, možnost prebece zdraví pomoci Priessnitzových koupeli, vstričný a ochotný personal. Celkem velmi přijemný ozdravný pobyt. "

- 6.8.2025 -

Marcela D.

(#103975)

"Velmi"

- 6.8.2025 -

Dana B.

(#102423)

"pobyt odpovídal mým představám, skvělé ubytování, každodenní úklid, ochota všech zúčastněných pracovníků"

- 5.8.2025 -

Barbora D.

(#102166)

"V lázních se nám s manželem líbilo. Poukázala bych však na kvalitu matrací. Byli jsme v pokoji 163 v nové budově. Matrace byla sice vysoková, ale velmi měkká, nebo již proleželá. Barbora"

- 28.7.2025 -

Marcela Z.

(#103410)

"S pobytem jsme byly nesmírně spokojeni a také rezervace proběhla velmi rychle"

- 23.7.2025 -

Olga Č.

(#97877)

"Celková úroveň byla výborná, trochu nám znepříjemnila závěr pobytu střevní viroza. Při tom jsme ocenily dobrou úroveň zdravotní služby na ošetřovně, kdy i v noci ochotně prodávaly léky a poskytovaly horký čaj. Díky tomu se situace celkem brzy zlepšila."

- 9.7.2025 -

Vlasta H.

(#98968)

"Celkem dobře, personál na recepci byl ale někdy nevlídný"

- 9.7.2025 -

Eva F.

(#100039)

"Super!"

- 2.7.2025 -

Hana L.

(#93488)

"Spokojená "

- 29.6.2025 -

Blanka H.

(#99848)

"Ve srovnání s jinými lázněmi byl pobyt průměrný. "

- 27.5.2025 -

Hana P.

(#96368)

"????????????????????"

- 20.5.2025 -

Jiří V.

(#93797)

"Velmi spokojeni. Speciální dík paní dr.Grabovské. Měla by učit jak komunikovat s pacienty."

- 2.5.2025 -

Alena C.

(#95220)

"Spokojenost po všech stránkách,"

- 23.4.2025 -

Jana Č.

(#96066)

"na pokoji byl ceník minibaru, ale minibar nikde, poněkud otlučený nábytek, hlavně noční stolky, ale jinak bylo vše v pořádku"

- 19.4.2025 -

Marie H.

(#94748)

"Se všemi službami jsme byly plně spokojeny."

- 18.4.2025 -

Jiří H.

(#94950)

"Pobyt splnil naše očekávání, i když by balíček nabídek pro samoplátce mohl obsahovat více procedur, což je ale výzva i pro další lázně v ČR. Priessnitzovy Lázně jsou vkusně vybaveny jak pro ubytování, tak i samotné procedury a personál byl ochotný a vstřícný. Restaurace pro samoplátce nabízela pestrou škálu jídel a také obsluhující personál byl proaktivní. K tomu všemu jsme měli příjemné počasí, což nám umožnilo krásné procházky v okolí, ale i výlety v regionu."

- 29.3.2025 -

Alena B.

(#95065)

"Vynikající stravování i procedury. V ubytovacím pokoji však pro 80-tiletého nepříliš zdravého člověka byla příliš zima - jen díky zásahu bývalého ředitele, zpěváka a mého přítele 85-tiletého Františka Surmíka mi byla poskytnuta po 3 dnech teplejší přikrývka - díky za tento šlechetný čin!!! PhDr. , MgA. Alena Borková, Ph.D. , stále ještě prof. brněnské konzervatoře."

Odpověď:
Vážená paní doktorko,
mrzí nás Vaše nepříjemná zkušenost z pobytu, na základě Vašeho upozornění jsme upravili nastavené automatické procesy a navýšili teplotu na pokojích o několik stupňů, dokud se neoteplí. Omlouváme se. Františku Surmíkovi a kolegům na stravovacím a léčebném úseku vyřídíme Vaši pochvalu.
Přejeme Vám mnoho zdraví a budeme se těšit opět na viděnou.
Kateřina Tomášková, obchodní ředitelka
- 11.3.2025 -

Pavel H.

(#92620)

"...byl jsem spokojen nicméně měl jsem drobnou zdravotní indispozici a tak jsem si to úplně neužil...ale nepochybně se zase k vám těším..."

Předchozí1234...


';