Lázně Jeseník Hotel Priessnitz

Recenze Lázně Jeseník Hotel Priessnitz

Lázně Jeseník

Lázně Jeseník Hotel Priessnitz - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 204 hodnocení)
(204)

- 24.5.2022 -

Monika F.

(#52673)

"byli jsme velmi spokojeni, jak s procedurami a jejich kvalitou, tak s jídlem na hlavní budově Priessnitz vařili opravdu skvěle, dostatek zeleniny i ovoce. "

- 18.5.2022 -

Dana N.

(#57390)

"Byli jsme velmi spokojeni."

- 22.4.2022 -

BOŽENA K.

(#54256)

"Pobyt splnil mé očekávání. Velká spokojenost,děkuji."

- 3.4.2022 -

Vladimíra L.

(#54295)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Kromě menšího problému při příjmu na elektroléčbě, bylo všechno moc příjemné."

- 29.3.2022 -

Hana N.

(#56305)

"Byli jsme spokojeni moc, jediný drobný nedostatek bylo poměrně málo ovoce, což jsem promítla do hodnocení. Jinak byla všechna jídla skvělá...chválím kuchyň... Všichni zaměstnanci vstřícní a ochotní, určitě se někdy vrátíme. I díky počasí to byl nádherný týden se vším všudy a moc jsme si to užili. Díky všem.."

- 26.3.2022 -

Zdeněk P.

(#54655)

"Spokojeni velice"

- 15.3.2022 -

Miroslava Z.

(#52621)

"Zpočátku procedura na 20 minut - koupel - byla jen 15 minut a paní se ptala, zda chci následně zábal, který měl být dle rozpisu 10 - 15 minut. Chtěla jsem, tak jsem se ozvala. V další části pobytu bylo již vše OK. Někdy koupel až 25 minut, ale zase málo teplá .)."

- 16.2.2022 -

Bohuslava K.

(#54174)

"Pobyt byl super!! Radi si to někdy zopakujeme!!Vše "

- 25.12.2021 -

Silvie Ž.

(#48193)

"S pobytem jsme byli velmi spokojeni, ocenili jsme kvalitu stravování i ochotu personálu během procedur."

- 3.12.2021 -

Robert S.

(#48922)

"Spokojenost byla veliká,a rád bych se ještě vrátil"

- 15.11.2021 -

Marie P.

(#49147)

"S pobytem jsme velmi spokojeni, s ubytováním, stravou s přístupem personálu. Nádherné prostředí, jen má malou připomínku. Na vstupních dveří do jídelny visí cedulka, s doporučením, jak mají být v jídelně hosté oblečeni. Trochu bych ji zvětšila, ne všichni si ji všimnou. Pány v krátkých kalhotách a pantoflích bych tam nepustila."

- 1.11.2021 -

Marie T.

(#48072)

"S pobytem jsem byla velmi spokojená"

- 24.10.2021 -

MArcela R.

(#48083)

"byla jsem spokojená"

- 11.10.2021 -

Pavel H.

(#49171)

"Celkově velmi dobrý dojem. Výrazné zlepšení oproti loňskému pobytu! Jako nejpřekvapivější a kladné kvitujeme, že jsme za celý týdenní pobyt nepotkali ani jednoho neukázněného kuřáka a dokonce jsme neviděli ani vajgly. Pobyt pro astmatiky je na nejvyšší úrovni !!! Jako malé negativum je pouze ochota některého personálu oproti dřívějším službám ( recepce, ošetřovna )"

- 8.10.2021 -

Jarmila K.

(#48503)

"Pobyt byl úžasný."

- 4.10.2021 -

Zdenka S.

(#47754)

"spokojenost byla."

- 4.10.2021 -

Zdenka Staňková S.

(#47753)

"Spokojeni jsme byli"

- 21.9.2021 -

Olga K.

(#51071)

"Opravdu není, co vytknout. Uklizeno, navařeno, vstřícní zaměstnanci. Kvalitu procedur nemůžeme hodnotit, nejsme odborníci, ale všechny procedury byly příjemné a myslíme si, že nám rozhodně prospěly. Na recepci však chybějí bystří a správně informovaní lidé... Doposud nemáme vyřízenou slevu za lešení za pokoj Superior room. Zaměstnankyně na recepci nám sdělila, že o tom nic neví a dále to s námi neřešila. Recepční nic nevěděli, neinformovali klienty při výpadku elektr.energie, jak se chovat, co dělat... Naopak ostatní zaměstnanci ve službě zajistili klientům stravu i vysvětlení při stížených podmínkách a nedělali z toho problém. Na recepci jsme chtěli zakoupit produkty Priesstitzu, ale to nešlo, protože prodejní doba byla různá a prodávající tam byl-byla nevíme kdy.... Nicméně, za celkový pobyt můžeme jen PODĚKOVAT."

- 15.9.2021 -

Jaroslava K.

(#48149)

"Díky počasí, vše zalito sluncem. Personál v restauraci potřebuje profesní trénink."

- 7.9.2021 -

Marie H.

(#51264)

"Dobrý den, z wellness pobytu v hotelu PRIESSNITZ jsem byla nadšená, krásné prostředí, ochotný personál. "



';