Lázně Jeseník Hotel Priessnitz

Recenze Lázně Jeseník Hotel Priessnitz

Lázně Jeseník

Lázně Jeseník Hotel Priessnitz - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

4Skvělé (Založeno na 81 hodnocení)
(81)

- 26.7.2019 -

Dana N.

(#36057)

"Maximální spokojenost. Určitě přijedeme znovu."

- 19.7.2019 -

Renata M.

(#35205)

"Pobyt se nám velmi líbil, obsluha rovněž. Jsme v lázních již podruhé a opět jsme byli nadmíru spokojeni. Určitě jsme nebyli naposledy a chtěli bychom si návštěvu opět zopakovat. S pozdravem R. Melicheríková"

- 11.7.2019 -

Václav M.

(#35552)

"Jediný problém byl v tom, že nebylo možné načasování procedur a návštěvy lékaře předem,tak abychom mohli co nejlépe pobyt využít k turistice."

- 24.6.2019 -

Sylva G.

(#34363)

"Velká spokojenost po všech stránkách."

- 24.6.2019 -

Zdeňka K.

(#33593)

"SUPER"

- 22.6.2019 -

Zdeněk T.

(#31327)

"Není co bych mohl vytknou - plná spokojenost."

- 22.6.2019 -

Ivan L.

(#33485)

"Ubytování a stravování bylo na standardní úrovni, o proti obdobným hotelům v Rakousku ve stejné cenové relaci je v úklidu ještě velká rezerva. Procedury byly výborné, vše klaplo na čas a personál byl vstřícný a ochotný. Na druhé straně pracovnice v recepci byly ve vstřícnosti daleko za úrovní, kterou jsme zažili v jiných českých lázních. Byli jsme v Lázních Jeseník poprvé. Už hledání pokoje nám činilo potíže, protože po informaci " výtah je na chodbě doprava" jsme nečekali, že bude tak daleko. Otřesným způsobem bylo organizováno parkování, kdy jsme po příjezdu museli přejet na parkoviště dole pod lázněma, vzhledem k rezervaci parkoviště A pro učasníky závodu. Jsem po operaci kolena a tak informace o autobusu a jeho jízdním řádu by se velmi hodila a nemusel bych to šlapat pěšky. Zajištění odvozu hotelem by bylo adekvátní. Recepce je vždy vizitkou hotelu a vaši zaměstnanci v tomhle ohledu zaostávají nejen za úrovní v cizině, v lázních u nás, ale i za úrovní práce ostatních zaměstnanců. Plánek hotelu s označením cesty k jednotlivým částem a k lokalizaci procedur, který by dostal návštěvník po příjezdu by se velmi hodil. "

- 26.4.2019 -

Lydie T.

(#31460)

"Pobyt splnil mé představy. Nevzhledný výhled do dvora bych kompenzovala aspoň květinami.K večeři mně chyběl výběr nějaké zeleninové polévky, nabídka džbánu s vodou a lehčí zeleninová či jiná vegetariánská jídla."

- 13.4.2019 -

Milan K.

(#32126)

"Vážení !!! Maximální spokojenost !!! Proto k vám jezdíme už asi 30 let !!! Paní Kirokjanová, masérky, paní u koupelí jsou úžasné. Stravování se od minulého pobytu zlepšilo asi o 100 % !!! Ale mohl by chodit číšník a ptát se na pivo, protože není obvyklé, že si musím pivo objednávat u milých slečen na baru. Nedostatky : 1. Urgence doplatku Kč 180.- za minibar. Když už jste si to špatně spočítali, tak jste to měli zatáhnou ve své režii a nedělat ze sebe socky a posílat urgence doplatku Kč 180. 2. Zavřená Zimní taneční zahrada. Byl to vždy velký Bonus k pobytu. Naštěstí to nahradila Hradní taneční diskotéka. Jinak vše dokonalé !!!"

- 28.3.2019 -

Marie K.

(#31838)

"pobyt byl příjemný. Děkuji."

- 28.3.2019 -

Jana B.

(#32080)

"Byli jsme moc spokojeni. Bohužel jsme nemohli čerpat třetí proceduru - bazén, protože se opravoval. Počasí bylo skvělé, tak to ani nevadilo."

- 18.3.2019 -

Luděk P.

(#32765)

"S pobytem jsme byli spojeni. Drobné věci, které se vyskytly nejsou podstatné. Snad jediná věc, která stojí za zmínku bylo stravování manželky , jejíž dieta nebyla vždy respektována. "

- 18.3.2019 -

Helena T.

(#30330)

"Bylo to velmi příjemné a nastartovalo mě to na celý rok. Myslím, že takto už budu zahajovat každý svůj další rok života. S pozdravem Helena"

- 15.3.2019 -

jaroslava h.

(#32190)

"s pobytem jsme byli velice spokojeni ,nejvice byla nadsena nase vnucka Natalka,ale nebyla jsem spokojena v nedeli s recepcni,ktera nam pri odjezdu zacala uctovat procedury a ja jsem ji zdelila ,ze mame cely pobyt hrazeny a budem platit jen lazensky poplatek a utratu z pokoje,tak mi odsekla ze to nemuze vedet ,ze tam v patek nebyla-coz si myslim ze je nesmysl maji to v pocitaci,ale jinak velika spokojenost se vsim"

- 14.3.2019 -

Jiří H.

(#31166)

"Vše v naprostém pořádku, bez výhrad. Byli jsme naprosto spokojeni. "

- 14.3.2019 -

Hana V.

(#31263)

"V pokoji nahoře byl sice klid, ale okna u stropu, nebyl výhled! po cele budově běhalo moc malých dětí a rušili klid lázní, což se nám nikde jinde nestalo.Nechápu, jak v lázních, kde má být klid pro léčení , je tolik dětí!"

- 9.3.2016 -

Anonym

"Z výše uvedeného hodnocení je zřejmé,kde máte nedostatky. Myslela jsem si, že budeme více spokojeni, Koligová"

- 1.3.2016 -

Anonym

"Dobrý den, byla jsem velmi spokojena, ať se to týkalo zdravotní péče, ubytování, obsluha v jídelně, nebo chování lázeňských a masérů. Zase si u Vás objednám nějaký pobyt. Děkuji. Milada Snášelová Hrdinů 842 783 91UNIČOV tel.: 739-914600 "

- 10.2.2016 -

Anonym

"pokoje nebyly připraveny, dveře nešly zavírat jinak než hrubým zabouchnutím, chyběl toalet. papír, skleničky , otvírák,a ne příliš dobrý popis místností procedur. "

- 13.11.2015 -

Anonym

"Celkově velmi dobré."



';