Hotel Džbán

Recenze Hotel Džbán

Lázně Karlova Studánka

Hotel Džbán - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

4Skvělé (Založeno na 32 hodnocení)
(32)

- 2.11.2019 -

Zdeňka P.

"snídaně formou švédské stoly i večeře ,asi vzhledem k zaplacené"polopenzi",byly na dobré úrovni. Trošku mi vadilo,jak neskutečně nehezky byla nakrájená a naservírovaná zelenina ke snídani na bufetovém stole. Parkování u hotelu je také dost velký problém."

- 30.10.2019 -

Ondrášek J.

"Byly jsme spokojeni. "

- 21.6.2019 -

paní L.

"personál byl milý, vstřícný. Udivilo nás, že pokud mám rezervaci na dva dny a 2 procedury musím se objedávat týden dopředu. V žádných lázních co jsme byli se objednávaly termíny procedur až po příjezdu a to jsme jich měli 10. jinak se nám líbily sudy i bazén."

- 5.11.2018 -

Dagmar K.

"Dobrý den, pobyt byl dost zajímavý. Personál za barem, kuchař i paní recepční perfektní, velice ochotní...ALE PAN RECEPČNÍ arogantní hned při příjezdu: ,,My z Vás ale nic nemáme, protože jste si wellness objednali přes Travel!" a při odjezdu, kdy opravdu hoodně pršelo a my chtěli o půl hodinky později opustit pokoj a slušně jsme se zeptali, tak odpověď: ,,Neexistuje!!!" Pak zděšení z údajně vyhřívaného bazénu - špína, párty stan plný deštové vody, bazén z Mountfieldu....z nabídky v balíčku, jakou masáž a zábal zvolíme, jsme si vlastně zvolit nemohli, protože to bylo masérem dané - bylinkový zábal a hotovo. Hygiena by se tam (v sklepení) také vyřádila - ručníky zaprané, propocené, nevyměněné a ubrousek pod čelem při masáži také řádně propocený. Celé to zachránily šikovné ruce maséra. Jídlo chudší, ale dostačující, jen servírovací potřeby u jednotlivých jídel při snídani chyběly a brát si med z jedné sklenice, také není dobré. V které várnici je teplá voda na čaj a kde káva, to se také z popisků nedozvíte, protože chybí. Celkově jsme si to ale díky smíchu z jednotlivých situací užili, ale již nikdy více a doporučovat, tak to ani omylem. Děkuji Krejsová*"

- 2.11.2018 -

Alena Š.

"Hned po příjezdu jsme si v recepci vyslechli, že hotel z nás nemá žádné finanční prostředky, neboť jsme si pobyt objednali přes CK. Při odjezdu jsme pana recepčního slušně požádali, zda je možné opustit pokoj do 11,00 (velmi pršelo)- odpověď : "To by mohl chtít každý,v žádném případě". Chápali jsme podmínky, ale dalo se odpovědět slušněji. Velice příjemný byl personál v restauraci a neobyčejně ochotný. Stravování perfektní. Také masáž byla výborná. Ovšem prostředí přímo katastrofa. Stejně tak vyhřívaný bazén s protiproudem -bazén z Manffildu postavený pod party stanem. Nad hlavou se nám prohýbala plachta plná dešťové vody-máme nafoceno. Osprchovat se před vstupem do bazénu, nebo vanička s desinfekcí na chodidla -kde ??? Vůbec nechápeme, jak tohle hygienik mohl povolit."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Velmi si toho vážíme. Pouze pro Vaši informovanost, pracovník recepce Váš problém nemohl řešit jinak, neboť v době Vašeho odjezdu čekalo již na odbavení a na ubytování dalších 4O hostů (cca 2O pokojů). Tyto pokoje bylo potřeba v co nejkratším termínu uklidit a připravit ke spokojenosti nových hostů. Pakliže Vám recepční podal odpověď tak jak popisujete, určitě to nebylo míněno ve zlém. Co se týče bazénu věřte, že jsme na něm nešetřili a šlo nám především o to, zpřístupnit veřejnosti a to zcela zdarma klenot Karlovy Studánky léčivý pramen Maxmilián, za kterým jezdí stovky nemocných lidí. Tato priorita vám ale zřejmě unikla. Bohužel v podmínkách, v jakých se nacházíme, nešlo bazén řešit jinak než tak, jak je vyřešen. Původní záměr byl, že bazén nebude vůbec krytý, ale jistě jste si povšimla, že v těsné blízkosti bazénu stojí chráněný vzrostlý 10m listnatý strom (lípa) a na bazén z této dopadá velké množství listí. Přesto bylo dosud 99% všech klientů s bazénem nadmíru spokojeno (viz recenze). Co se týče Vaší kritiky, že se nebylo před vstupem do bazénu kde osprchovat, tak s tím nelze souhlasit neboť cca 1m od bazénu - hned vedle dámského a pánského WC - je sprchovací kabinka. Druhá kabinka je před vstupem do horkých sudů a navíc v areálu jsou vyhřívané šatny.. Stejně tak u bazénových schodů je vanička s dezinfekcí na chodidla. Možná jste si toho ale - zřejmě zabrána do fotografování krycí plachty naplněné vodou po dešti nad bazénem - nepovšimla. (Bude-li to Vaším přáním, rádi Vám zašleme foto obou sprchovacích míst plus vaničky). Ale jsme pouze lidé a každý z nás se může mýliti. Přesto Vás můžeme ujistit, že do budoucna připravujeme další vylepšování našeho wellness centra tak, aby byla spokojena většina návštěvníků. Vaší recenze si velice vážíme a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Josef Zapletal pracovník pro styk s veřejnosti
- 23.10.2018 -

Jaroslava C.

"Ochotný a příjemný personál, pan Zifčák, který obsluhoval 1 den koupací sudy, informoval nás o hotelu Džbán a okolí. Moc příjemný pobyt."

Odpověď:
Děkujeme za hodnocení. Velmi si toho vážíme.
Josef Zapletal pracovník pro styk s veřejnosti
- 17.10.2018 -

Andrea J.

"Velice"

- 5.10.2018 -

Marie S.

"Na pobyt si nemohu stěžovat, ale přeci bych měla jednu připomínku. Nepatřím jiż mezi mládí a jelikož mám bolavé koleno tak bych si přála ubytovani s výtahem."

- 2.9.2018 -

Marie K.

"bez připomínek"

- 2.8.2018 -

Eva F.

"S pobytem jsem byla velice spokojená."

- 21.4.2018 -

Zdenka K.

"S pobytem u Vás jsme byly velice spokojeny."

- 22.3.2018 -

Marcela P.

"S pobytem jsme byly se sestrou naprosto spokojené,jídlo dobré,ubytování čisté.Personal milý."

- 19.1.2018 -

Tereza B.

"super"

Odpověď:
Vážená paní Nevřelová, velice si vážíme vašeho hodnocení a budeme se těšt na vaši příští návštěvu.
Josef Zapletal, organizační ředitel
hotel Džbán
- 7.12.2017 -

Monika K.

"Prožili jsme nádherný víkend. V pokoji bychom uvítali možnost regulace teploty, v podvečer bylo v pokoji chladno. Velice oceňujeme vstřícnost, ochotu a profesionalitu personálu v recepci. Snad největším zážitkem pro nás bylo absolvování procedur / masáže , zábaly/ a venkovní sudové koupele a saunování. Děkujeme za pěkný víkend."

Odpověď:
Vážený pane Koleso, děkujeme za váš podnětný názor a budeme se těšit na další setkání. Josef Zapletal, ředitel obchodní sekce
- 6.10.2017 -

Jana B.

"Pobyt ve vašem hotelu byl krásný, ubytování hezké, menší výhrada ohledně stolování v restauraci (špínavé prostírání)."

- 2.10.2017 -

Jaroslava W.

"Pobyt O.K. ,jediné co mi vadilo byly welnes procedury v místnostech bez oken./pracuji jako fyzioterapeut a znám ,že procedury jsou v suterenu bez přímého světla / ,jinak masér vynikající. Zaslouží si jiné podmínky pro svou práci. Byly jsme s kamarádkou spokojené. Karlovu Studánku navštívíme i příští rok. Ještě zmínka o bazénu- úžasné./ říkaly jsme si, že 80min. je až moc, uteklo to velice rychle, příště si zvolíme delší čas/. Zdraví Wolfová Jaroslava"

- 25.9.2017 -

Michal Š.

" Spokojen"

- 21.7.2017 -

Vlasta C.

"S pobytem jsme byli spokojeni, jen v pokoji by byla vhodná malá lednička. Personál vstřícný , jak v restauraci, tak úklidový personál. Polopenze v pořádku."

Odpověď:
Vážený pane Babici,
děkujeme za váš názor, se kterým se v budoucnu budeme určitě zabývat.
S pozdravem
Josef Zapletal, ředitel obchodní sekce
- 22.6.2017 -

Alena D.

"Dobrý den, dovolenou jsme si opravdu užili. S ubytováním jsme byli spokojeni, čisté pokoje.Strava byla taky v pořádku, jídlo bylo chutné a v dostatečném množství. Váš personál byl vstřícný a vždy milý s úsměvem. S čím jsme ale nebyla vůbec spokojeni byly procedury! Měli jsme masáž, ta byla v pořádku, ale co se týče čistoty- hygieny, to bylo v katastrofálním stavu! Masérské lůžko - nadstavec pod hlavu- zanesený špínou a když jsem se ozvala, tak mi pan masér sdělil, že je to pouze odřené- nesmysl, utřela jsem část nadstavce hravě rukou. Pak mi tam na mé přání místo čistého ubrousku, který se má měnit po každém klientovi, přinesl pomačkaný a ušmudlaný látkový ubrousek. Také prostředí je v nevyhovujícím stavu! Velká zima a vzduch nečistý- jakoby tam byla plíseň a hodně vlhko. Chtěli jsme si s manželem dát i další procedury, ale tato naprostá neprofesionalita nás úplně odradila. J e to velká škoda, protože jsme se na procedury těšili a zkazilo to celkový dojem dovolené. Je mi líto, ale je to tak. S pozdravem Danihlíková Alena"

Odpověď:
Vážená paní Danihlíková,
děkujeme za vaši recenzi a budeme se těšit na vaši příští návštěvu. Ke kritice wellnessu. V období listopad až prosinec proběhla v tomto zařízení (z důvodu havárie ) velká rekonstrukce včetně vybudování nového sudového parku viz. www.hoteldzban.cz . Je to novinka, která zde v Jeseníkách scházela. Další novinky proběhnou ještě do začátku letní sezóny. Reakce nových návštěvníků jsou velice příznivé.
S pozdravem
Josef Zapletal ředitel obchodní sekce
- 21.7.2016 -

Anonym

"Pobyt v hotelu Džbán v K. Studánce se nám líbil, ubytování a služby na dobré úrovni. Naši pochvalu zaslouží velice příjemná a ochotná paní recepční, také obsluha v restauraci nám vycházela vstříc. Jediné, co nám trochu vadilo je nedostatek míst k zaparkování před hotelem. Nakonec jsme na 3 dny nechali auto před hlavním vchodem u venkovní zahrádky, ale odjížděli jsme se škrábancem na dveřích. "

Předchozí12


';