Hotel Džbán

Recenze Hotel Džbán

Lázně Karlova Studánka

Hotel Džbán - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

86%Skvělé (Založeno na 41 hodnocení)
(41)

- 25.9.2017 -

Michal Š.

(#18776)

" Spokojen"

- 21.7.2017 -

Vlasta C.

(#18294)

"S pobytem jsme byli spokojeni, jen v pokoji by byla vhodná malá lednička. Personál vstřícný , jak v restauraci, tak úklidový personál. Polopenze v pořádku."

Odpověď:
Vážený pane Babici,
děkujeme za váš názor, se kterým se v budoucnu budeme určitě zabývat.
S pozdravem
Josef Zapletal, ředitel obchodní sekce
- 22.6.2017 -

Alena D.

(#17782)

"Dobrý den, dovolenou jsme si opravdu užili. S ubytováním jsme byli spokojeni, čisté pokoje.Strava byla taky v pořádku, jídlo bylo chutné a v dostatečném množství. Váš personál byl vstřícný a vždy milý s úsměvem. S čím jsme ale nebyla vůbec spokojeni byly procedury! Měli jsme masáž, ta byla v pořádku, ale co se týče čistoty- hygieny, to bylo v katastrofálním stavu! Masérské lůžko - nadstavec pod hlavu- zanesený špínou a když jsem se ozvala, tak mi pan masér sdělil, že je to pouze odřené- nesmysl, utřela jsem část nadstavce hravě rukou. Pak mi tam na mé přání místo čistého ubrousku, který se má měnit po každém klientovi, přinesl pomačkaný a ušmudlaný látkový ubrousek. Také prostředí je v nevyhovujícím stavu! Velká zima a vzduch nečistý- jakoby tam byla plíseň a hodně vlhko. Chtěli jsme si s manželem dát i další procedury, ale tato naprostá neprofesionalita nás úplně odradila. J e to velká škoda, protože jsme se na procedury těšili a zkazilo to celkový dojem dovolené. Je mi líto, ale je to tak. S pozdravem Danihlíková Alena"

Odpověď:
Vážená paní Danihlíková,
děkujeme za vaši recenzi a budeme se těšit na vaši příští návštěvu. Ke kritice wellnessu. V období listopad až prosinec proběhla v tomto zařízení (z důvodu havárie ) velká rekonstrukce včetně vybudování nového sudového parku viz. www.hoteldzban.cz . Je to novinka, která zde v Jeseníkách scházela. Další novinky proběhnou ještě do začátku letní sezóny. Reakce nových návštěvníků jsou velice příznivé.
S pozdravem
Josef Zapletal ředitel obchodní sekce
- 21.7.2016 -

Anonym

"Pobyt v hotelu Džbán v K. Studánce se nám líbil, ubytování a služby na dobré úrovni. Naši pochvalu zaslouží velice příjemná a ochotná paní recepční, také obsluha v restauraci nám vycházela vstříc. Jediné, co nám trochu vadilo je nedostatek míst k zaparkování před hotelem. Nakonec jsme na 3 dny nechali auto před hlavním vchodem u venkovní zahrádky, ale odjížděli jsme se škrábancem na dveřích. "

- 6.10.2015 -

Anonym

"Dobrý den, úroveň ubytování horší, sprchovací kout malý. Televize zastaralá a pouze čtyři programy. Služby personálu a chutné jídlo nemělo chybu. Rádi přijedeme znova, těšíme se na příjemnou, domácí atmosféru hotelu. Spokojení důchodci."

- 16.6.2015 -

Anonym

"snídaně bez větší fantazie,týden téměř bezezměn.Bohužel večeře pouze minutka . Objednával jsem polopenzi,byla pouze snídaně.Personál O.K. Jinak se rádi vrátíme, dobře se zde relaxuje. Přeji hezký den"

- 21.6.2014 -

Anonym

"Byly jsme spokojeny,zase někdy přijedeme,Marie a Jitka."

- 9.2.2013 -

Anonym

"Karlova Studánka okolí jsou nádherné. Stylové, velmi čisté městečko s krásnou architekturou. Turistické značky v okolí velmi dobře značené. Výborná je i místní, turistická autobusová doprava směr Ovčárna. Na jídelníčku restaurací by mohlo být více místních specialit. Jinak se nám v Karlově Studánce velmi líbilo, byli jsme mile překvapeni, jak je s velkou pečlivostí zvelebována k původní architektuře . Děkují Vašíkovi. "

- 4.2.2013 -

Anonym

"byli jsme spokojeni"

- 3.2.2013 -

Anonym

"Dobry večer,ve Vašem hotelu jsem se svymi detmi stravila jenom tři dny ,ale zda se mi ,že se na vnitřním vybaveni hotelu podepsal čas a možna by to chtelo popremyslet na mensi modernizaci.Cena za ubytovani je srovnatelna s ostatnimi a jejich valendy, křesla,...jsou uplne na jine lepší urovni. Váš hotel na me zapůsobil hodne divne zatim jsem nikomu nedoporučila.A jestli ma být retro tak musíte mít hodne velkou bujnou fantazii. Ahojte "

- 2.2.2013 -

Anonym

"Pokoje odpovídají době vzniku, zjevně se do jejich vybavení od roku 1989 nic neinvestovalo. Odér plísně se mísí s pachem z kuchyně, která zjevně nemá žádné odvětrávání a prostupuje do pokojů.Vytápění nedostatečné. Slogan To je luxus je opravdu velmi špatným vtipem. Nikdy více."

12Další


';