94%Perfektní (Založeno na 98 hodnocení)
(98)
- 25.6.2025 -Pavla K.
(#92241)
"Dobrý den.
S wellness službami jsem byla maximálně spokojena. Též možnost plavat v bazénu. S ubytováním jsem byla také spokojená. Personál byl při jakémkoli dotazu vždy vstřícný a příjemný.. Co se týče stravování- to bylo perfektní. Týkalo se to od snídaně až po večeři.
Děkuji Všem za pobyt, který byl po všech stránkách výborný.
Kramářová Pavla"
Odpověď:
Vážená paní Kramářová,
velmi si vážíme toho, že jste si našla čas a podělila se s námi o svou zkušenost. Děkujeme za krásná slova – potěšilo nás, že jste byla spokojená s naším wellness, ubytováním, stravou i přístupem personálu.
Vaše spokojenost je pro nás tou největší odměnou. Budeme se těšit, že Vás u nás opět přivítáme.
Za celý tým hotelu MIRAMARE srdečně děkujeme.
- 11.6.2025 -Alena S.
(#99477)
"Pokoj bez připomínek, ve sprše nedoléhalo těsnění. Balkon malý, uvolněná dlažba, není soukromí. Personál ochotný, na procedurách by mělo být víc zaměstnanců, hodně se naběhají a jsou delší čekací doby. Celkově jsme byli spokojeni, dobrá atmosféra, krásné okolí."
Odpověď:
Dobrý den, paní Tichá,
děkujeme, že jste si našla čas podělit se o svou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byla s pobytem celkově spokojena a ocenila ochotu personálu, příjemnou atmosféru i krásné okolí.
Mrzí nás však některé nedostatky, které zmiňujete. Technické závady, jako nedoléhající těsnění či uvolněná dlažba na balkóně, okamžitě předáváme údržbě k prověření a nápravě. Co se týče procedur, situaci vnímáme a pracujeme na tom, abychom zajistili vyšší komfort i plynulejší průběh péče.
Vaše připomínky nám pomáhají zlepšovat naše služby, a proto si jich velmi vážíme. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
S přáním krásného dne
Tým lázeňských hotelů MIRAMARE
- 22.5.2025 -Petr N.
(#92125)
"S pobytem jsem velmi spokojen. Vstřícnost perzonálu je milým bonusem pobytu. Rád se do Miramare vracím."
Odpověď:
Dobrý den, pane Niedermertle,
děkujeme Vám za milé hodnocení. Budeme se na Vás těšit při příštím pobytu. Máte-li jakékoli nápady a tipy, jak Váš pobyt ještě zlepšit, klidně se na nás obraťte.
S přáním krásného dne,
Tým lázeňských hotelů MIRAMARE
- 14.5.2025 -Petr D.
(#92583)
"S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Vše bylo na velmi dobré úrovni. Budeme známým doporučovat. Jako dobré hodnotím parkování i přístup celého personálu.
DĚKUJEME !!!"
- 14.5.2025 -Hedvika B.
(#92868)
"S pobytem jsme byli velmi spokojení už jsme byli u Vás víc krát a objednali jsme si pobyt i na příští rok jedinou výtku bych měla na bazéně by bylo dobré pořídit ždímačku jinak maximální spokojenost"
- 23.4.2025 -Marie S.
(#98961)
"Celý týdenní lázeňský pobyt hodnotím podle skolní stupnice 1 s hvězdičkou. Pobyt
jsem obdržela jako dar. Lepší opravdu nemohl být. Podle mě exkluzivní dar."
- 17.4.2025 -Ludmila P.
(#94172)
"Ubytování průměrné, dívala jsem se na rozestavenou budovu a v pokoji celý den bylo šero. Jinak personál i pokojská ochotné. Taky velká spokojenost s rehabilitačními procedurami a personálem kolem nich. Taky v jídelně příjemné servírky a jídlo dobré."
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyla zcela spokojená s výhledem z pokoje a s jeho světlostí – při příštím pobytu nás prosím oslovte, rádi se pro Vás pokusíme najít ubytování dle Vašich preferencí.
Velmi nás těší Vaše slova uznání směrem k našemu personálu i ke kvalitě procedur – vážíme si toho a rádi předáme pochvalu dál. Jsme také rádi, že Vám chutnalo a že jste se u nás cítila příjemně.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu a věříme, že příště bude Váš dojem ještě lepší.
S přáním krásného dne,
Tým hotelů MIRAMARE
- 9.4.2025 -Magdaléna Ř.
(#98844)
"S pobytem procedury na úrovni personál milý a vstřícný za to všem moc děkuji. Strava u mne s+v. I když večeře servirovana dostačující k tomu salátový bufet rovněž dobrý ,ale překvapuje mne že není k večeři pití z darma tedy součást jídla stačí sklenice vody. Pouze zaplatit. Současně s mým týdenním pobytem tam byli manželé paní problém s polykáním při večeři s tímto problémem běžela na toaletu se napít Při večeři alespoň vodu předejít zdravotnímu problému. Jinak vše moc dobré děkuji
"
- 9.4.2025 -Čestmír J.
(#94625)
"Opakovaně jsem spokojen."
Odpověď:
Dobrý den, pane Ježi,
velice si vážíme Vaší věrnosti i pozitivního hodnocení.
Pokud máte nápady, jak Váš pobyt ještě více zpříjemnit, prosím, neváhejte se s námi o ně podělit. Pokud máte chuť a čas, pomůže nám, když svou zkušenost budete sdílet se známými nebo třeba na recenzích Google.
Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
S přáním krásného dne
Tým hotelů Miramare
- 9.4.2025 -Václav Z.
(#96142)
"Pobyt bez problémů, recepce i personál restaurace výborný; jisté výhrady máme k některým zdravotnickým pracovníkům při příjezdu pro dlouhé čekání bez vysvětlení. Napravila to ale ochota jiných zdravotníků, kteří neochotu jiných svojí
vstřícností a ochotou nepříznivý dojem napravili a celý pobyt nám zpříjemňovali."
Odpověď:
Dobrý den, paní Zemanová,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a milá slova na adresu našeho personálu recepce a restaurace. Mrzí nás, že jste při příjezdu zažili delší čekání a nedostatečné vysvětlení situace — to rozhodně není standard, na který u nás klademe důraz. Jsme však rádi, že ochota a přístup ostatních zdravotníků Váš celkový dojem z pobytu zlepšily. Vaše připomínky si bereme k srdci a využijeme je ke zlepšení našich služeb. Budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.
S pozdravem
Tým lázeňských hotelů Miramare
- 2.4.2025 -Jaroslav T.
(#98743)
"Byli jsme spokojkeni"
Odpověď:
Dobrý den,
těší nás, že jste byli spokojeni a děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Pokud máte tipy, které byste nám doporučili k vylepšení našich služeb, budeme rádi za jejich zaslání.
Doufáme, že se k nám opět vrátíte.
Tým lázeňských hotelů Miramare
- 20.3.2025 -Ludmila B.
(#96505)
"s pobytem jsem byla velmi spokojena, odpočinula jsem si, jelikož ještě pracuji a to
již 50 rok ve zdravotnictví- v jedné lékárně U zlatého lva v Nejdku. Váš pobyt jsem si dala jako dárek k výročí zlaté promoce na Farmaceutické fakultě v Bratislavě. Město Luhačovice je krásné."
Odpověď:
Dobrý den,
moc Vás zdravíme a děkujeme za milá slova. Těší nás, že jste si pro svůj "zlatý pobyt" vybrala právě náš lázeňský hotel. Budeme rádi, když nás budete doporučovat dále a ještě raději, když nás příště opět navštívíte.
Přejeme Vám nádherné jarní dny,
Tým hotelu MIRAMARE
- 7.11.2024 -Jana B.
(#87924)
"Na výbornou"
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme mnohokrát za Vaši zpětnou vazbu. Moc si vážíme připomínek našich hostů, pokud byste měl nějaký tip, jak naše služby můžeme zlepšit, budeme rádi za jeho zaslání.
Mějte se krásně a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Se srdečným pozdravem
Tým Royal Spa
- 6.11.2024 -Jaroslav V.
(#81938)
"Na Senior pobyty v hotelu Miramare jezdíme již několik let a jsme velmi spokojeni."
Odpověď:
Dobrý den, paní Vykydalová,
děkujeme mnohokrát za Vaši zpětnou vazbu. Moc si vážíme připomínek našich hostů, pokud byste měla nějaký tip, jak naše služby můžeme zlepšit, budeme rádi za jeho zaslání.
Mějte se krásně a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Se srdečným pozdravem
Tým Royal Spa
- 23.10.2024 -Hana T.
(#83366)
"Pobyt jsem absolvovala s maminkou. Všechen personál - od recepce po paní pokojskou - byl velmi milý, profesionální. Velmi jsme hodnotili kuchyň - skladba jídel, výběr z 5 jídel. Vše bylo výborné, skvělé. Výborná káva, výběr ovoce, salátů.
Na procedurách velmi milé sestry, vše vysvětlily, pomohly, pokud bylo potřeba. Všem děkujeme za skvělou práci. "
- 23.10.2024 -Stanislav D.
(#87763)
"Pobyt byl na velmi dobré úrovni. Ocenil jsem hlavně, že veškeré procedury byly v jednom místě, snadno dostupné."
Odpověď:
Dobrý den, pane Jánský,
děkujeme Vám za milé hodnocení! Máme radost, že jste si užil pohodlí a dostupnost našich procedur na jednom místě – snažíme se, aby byl Váš zážitek co nejpohodlnější. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu!
Se srdečným pozdravem
Tým Royal Spa
- 11.9.2024 -Magdalena Š.
(#79360)
"Dobrý den,
pobyt u DěkujemeVás byl velice příjemný , pokud budou slevy na konci roku rádi bychom pobyt zopakovali . Stejné období i čas a pokoj číslo ,355.
Děkujeme a přejeme příjemný den.
Štěpánkovi
"
Odpověď:
Dobrý den,
moc děkujeme za pochvalu a budeme se na Vás těšit příště.
Černá
- 31.7.2024 -Miloslava Š.
(#79346)
"Před dvěmi lety bylo stravování na mnohem lepší úrovni. Každý den kuřecí maso, hovězí tvrdé, brambory nedovařené,....V nabídce mi chyběl nějaký salát. Pod pojmem salátek si určitě nepředatavuji červenou řepu nakrájenou na kolečka. V nabídce bylo hovězí maso na salátku z červené řepy.
Jinak pobyt byl velmi příjn8, personál milý a ochotný. Šestáková "
- 31.7.2024 -Eva K.
(#87010)
"Spokojena."
- 19.7.2024 -Jiřina Z.
(#82543)
"skvělé"
';
Tel.: +420 314 004 840 | e-mail: info@laznetravel.cz
Dvořákova 118 , 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
C 111195 vedená u Městského soudu v Praze
Copyright 2024 CzechTravelAgency s.r.o.