Hotel Miramare

Recenze Hotel Miramare

Lázně Luhačovice

Hotel Miramare - Recenze

Uživatelské recenze a hodnocení


Recenze

94%Perfektní (Založeno na 95 hodnocení)
(95)

- 3.8.2018 -

Ludmila D.

(#26909)

"Byla jsem v lázních poprvé a byla jsem velmi spokojena. Všechno bylo na jedničku, nemám žádné připomínky."

- 6.6.2018 -

Miroslava F.

(#25992)

"maximální spokojenost, "

- 7.5.2018 -

JUDr. Mojmír Š.

(#25278)

"Skvělé, jakmile se s manželkou shodneme na termínu jedeme opět."

- 13.4.2018 -

Anna B.

(#24992)

"Hotel Miramare má velmi dobrou úroveň a poskytuje špičkové služby. Zejména stravování je na vysoké úrovni. Rada prijedu zase. Mgr. Anna Blazkova"

- 7.4.2018 -

Eva J.

(#23235)

"Vše bylo OK. Byla jsem s celým pobytem i procedurami spokojená. Děkuji"

- 9.2.2018 -

Jiří S.

(#22460)

"Celkově to byl výborně strávený týden , pokud mi zdraví dovolí, tak bych si to chtěl zopakovat."

- 8.1.2018 -

Božena M.

(#20427)

"Dobrý den, uděluji Vám velkou pochvalu. Vše bylo super. Trochu jsem měla zmatků s nalezením pokoje, pak také procedur. Ale na druhý den, již bylo vše ok. Moc děkuji za krásný konec roku a věřím, že se letos zase objevím. Máťová"

- 7.1.2018 -

Olga P.

(#20632)

"Dobry deň,naš pobyt bol velmi dobry ,čas procrdur dodržany všetko klapalo,krasne prostredie a areal kupelov parkovanie a ubytovanie v recepcii bez zbytočneho mrhania časom-proste dobrý výber."

- 19.12.2017 -

Jiří K.

(#21405)

"Velmi spokojeni až na sprchovací kout,který je malý a špatně fungující sprchová baterie,která má již své za sebou. "

- 23.4.2016 -

Anonym

"Moc se nám to líbilo."

- 22.9.2015 -

Anonym

"Strava velmi dobrá a pestrá, služby léčebny výborné, jen dokoupení dalších služeb je velice drahé. Po všech stránkách profesionální přístup personálu."

- 3.7.2015 -

Anonym

"Vchod není na Bezručové ulici -klamání klientů Uveden v katalogu televize se satelitem - skutečnost pouze torzo satelitu -lépe bez satelitu a všechny české stanice!!! Pobyt v Luhačovicích s léčebnými pitnými prameny, ale nabídka chlazeného pramene Vincentky není -jen džusy a slazené limonády Klient neví předem číslo pokoje -patro, kde bude ubytován, to se doví až při příjezdu na recepci-klient platí předem a nezná tyto údaje"

- 28.3.2015 -

Anonym

"Spokojena."

- 31.7.2014 -

Anonym

"Velmi příjemný hotel,ochotný personál,dobrá strava.Chtěla bych pochválit zvláště rehabilitační personál.Kritika je jen na bazén,chtěl by osvětlit,více zeleně.Určitě se vrátím."

- 2.7.2014 -

Anonym

"Stoprocentní spokojenost."

- 30.6.2014 -

Anonym

"Byli jsme opravdu spokojeni a letos vzáří si pobyt zopakujeme. Zatloukalovi"

- 31.10.2013 -

Anonym

"Píši hodnocení za své staříky :-), ale musím říct, že přijeli moc nadšeni a spokojeni, a určitě, jestli jim to zdraví dovolí, vás navštíví v příštím roce znovu. S pozdravem Milena Špirková"

- 25.7.2013 -

Anonym

"S pobytem v lázních v hotelu Miramare jsem byla velmi spokojena.Ocenuji to,že v pobytu " lázně na zkoušku" jsem si mohla po dohodě s paní doktorkou vybrat procedury které mi vyhovovaly a byly prospěšné.Všechny služby i stravování byly na velké úrovni a myslím si,že i dosti náročný klient může být velmi spokojen.Velká výhoda je také v tom,že všechny léčebné procedury jsou v jednom komplexu."

- 30.1.2013 -

Anonym

"Byla jsem celkem spokojená, bazén by mohl být teplejší."

- 25.11.2012 -

Anonym

"Pobyt v hotelu Miramare byl velmi příjemný a rádi jej příští rok zopakujeme. Kaslovi"



';